نوشته شده توسط : ali
امنیت یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌هایی است که یک کاربر برای وبگردی باید در نظر داشته باشد، خوب است بدانیم چه پروتکلی ایمن است و چگونه از آن استفاده کنیم....

 پیکربندی HTTP که سالهاست میان کاربران جا خوش کرده‌ است، از امنیت بسیار پایینی برخوردار است و براحتی می‌تواند اطلاعات جابه‌جا شده بین شما و سرورها را در اختیار هکرها قرار دهد.
 
HTTP به قدری ضعیف است که حتی‌ می‌شود ویدئوهای تماشا شده توسط شما را مشاهده کرد و یا حتی به جای یک ویدئو، بدافزاری را بر روی سیستم شما بارگذاری کرد.
 
شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ پیوسته بدنبال این هستند که سطح امنیت شما را در اینترنت بالا ببرند، از این رو با اضافه شدن یک حرف به پروتکل قبلی و تغییر نام آن به HTTPS کارایی‌های آن به یکباره دگرگون شد، به طوریکه اطلاعات در مبدأ رمزگذاری و تنها در مقصد قابل گشایش است.
 
این تغییرات بنیادین باعث شد تا حملات فیشینگ به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند و مانیتور کردن کاربران بسیار کار سختی باشد.
 
با این چنین امنیتی دیگر صحیح نیست که کاربران از پروتکل‌های قدیمی استفاده کنند و جان اطلاعات خود را به خطر بیاندازند.
 
برای استفاده از  HTTPS کافی است هنگام باز کردن یک سایت توجه داشته باشید که یک علامت قفل سبز رنگ در کنار نوار آدرس قرار گرفته باشد.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 2696
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
صدها نام کاربری و کلمه عبور متعلق به اعضای سایت به اشتراک گذاری فایل دراپ باکس در قالب فایل‌هایی منتشر و در فضای مجازی قرار گرفته است.

هنوز مشخص نیست هکرها چگونه توانسته‌اند به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند و این در حالی است که دراپ باکس هرگونه موفقیت عملیات هکری بر ضد خود را منکر شده است.

هکرهای ناشناس در پیامی که در ابتدای فایل‌های حاوی اسامی کاربری و کلمات عبور منتشر کرده‌اند، نوشته‌اند: این بخش دیگری از حساب‌های کاربری هک شده سایت دراپ باکس است. هکرها مدعی شده‌اند مجموع حساب‌های هک شده این سایت از مرز هفت میلیون فراتر می‌رود. هکرها همچنین در این پیام خواستار حمایت از خود شده‌اند.

دراپ باکس در واکنش به انتشار این اخبار اعلام کرده که کلمات عبور به سرقت رفته ناشی از ضعف امنیتی این سایت نیست و این اطلاعات از سایت‌ها و سرویس‌های ثالث دزدیده شده‌اند. در بخشی از اطلاعیه این سایت آمده است: دراپ باکس هک نشده است. این اسامی کاربری و کلمات عبور از سرویس‌های دیگری دزدیده شده‌اند و برای نفوذ به حساب‌های کاربری دراپ باکس مورد استفاده قرار گرفته‌اند. ما قبلاً این حملات را شناسایی کرده این و بسیاری از کلمات عبور افشا شده مدت‌هاست که منقضی شده‌اند. کلمات عبور باقی‌مانده هم دیگر اعتبار ندارند.

مقامات دراپ باکس می‌گویند تمامی کلمات عبور این سایت را پس از کشف فعالیت‌های مشکوک در چند ماه قبل از نو تنظیم کرده‌اند.

 


:: بازدید از این مطلب : 2650
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
طراحان مرورگر موزیلا با همکاری یک شرکت سازنده بازی‌های ویدیویی در تلاش هستند تا اجرای برخی بازی‌های پیچیده و سنگین را به طور کامل در محیط مرورگر ممکن کنند.

از جمله بازی‌هایی که قرار است به این شکل در محیط مرورگر فایرفاکس اجرا شوند می‌توان به Osmos، Voxatron، Dustforce, FTL، Zen Bound 2 اشاره کرد.

شرکت هامبل اعلام کرده به این منظور با مهندسان شرکت موزیلا همکاری کرده تا هشت بازی و همین طور بازی‌های بیشتری در آینده در محیط مرورگر اجرا شوند. برای این کار تنها کافیست از فناوری WebGL و asm.js استفاده شود.

مزیت این کار آن است که دیگر نیازی به بارگذاری پلاگین، فایل بازی و … نخواهد بود. کاربران تنها کافیست جدیدترین نسخه‌های فایرفاکس و کروم را بارگذاری کرده و این بازی‌ها را با فشردن دکمه اجرا در سایت شرکت هامبل اجرا نمایند. موزیلا دموی این بازی‌ها را هم در صفحه آغاز خود قرار داده است.

هامبل اولین شرکتی نیست که در این زمینه فعال شده است. گوگل نیز با همکاری شرکت Native Client technology طرح مشابهی را برای مرورگر کروم به اجرا درآورده است تا بازی‌هایی مانند Bastion  و بالستیک به همین شکل در محیط مرورگر اینترنتی این شرکت قابل اجرا شود.

 


:: بازدید از این مطلب : 2538
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
بر اساس یافته‌های پژوهشی محققان دانشگاه گرانادای اسپانیا، شارژ تلفن همراه در اتاق خواب یکی از عوامل چاقی در افراد محسوب می‌شود....

آزمایش های انجام شده بر روی موش ها نشان داد افزایش مصرف ملاتونین که برای تنظیم الگوی خواب لازم است و اثر ضد التهابی قدرتمند دارد و باعث افزایش سوخت و ساز بدن، کاهش وزن و جلوگیری از دیابت می شود، با شارژ تلفن همراه در اتاق خواب کاهش می یابد. دانشمندان بر این باورند که این امر می تواند همان اثر را در انسان داشته باشد.

شارژ تلفن همراه در اتاق خواب سطح این هورمون را کاهش داده و منجر به افزایش وزن در افراد می شود.

نتایج پژوهش های قبلی نشان می دهد قرار گرفتن در معرض امواج تلفن همراه هنگام خواب، سبب ایجاد اختلالات خواب، سردرد، کاهش تمرکز، افسردگی و کسالت می شود.

محققان اظهار کردند: زندگی امروزی و بی تحرکی، استفاده زیاد از غذاهای پرکالری و قرارگرفتن در معرض امواج مضر منجر به کاهش سطح ملاتونین می شود که اثرات مضری برای سلامتی دارد.

این هورمون در ادویه جات، سبزی، چای، قهوه، میوه، آجیل و دانه ها یافت می شود.

 


:: بازدید از این مطلب : 2639
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
اپل امروز در کنفرانس خود که در حال برگزاری است آیپد ایر ۲ را رونمایی کرد. این تبلت به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی A8X مجهز شده

اپل امروز در کنفرانس خود که در حال برگزاری است آیپد ایر ۲ را رونمایی کرد. این تبلت به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی A8X مجهز شده که به گفته‌ی اپل به شکل خیره‌ کننده‌ای نسبت به نسل قبل ارتقا یافته است.

اپل در کنفرانس معرفی آیپدهای جدید خود گفت که A8X از ۳ میلیارد ترانزیستور تشکیل شده است. بخش CPU از این سیستم-روی-یک-چیپ، ۴۰ درصد قوی‌تر از نسل قبل شده و علاوه بر آن بخش گرافیکی هم ۲.۵ برابر سریع‌تر از قبل عمل می‌کند.

این پردازنده همچون نسل قبل ۶۴ بیتی است. اپل ادعا کرد که آیپد ایر ۲ از نظر قدرت پردازش گرافیکی نزدیک به ۱۸۰ برابر سریع‌تر از اولین آیپد عمل می‌کند. این پردازنده‌ به قدری بهینه شده است که با وجود ضخامت خارق‌العاده ۶.۱ میلی‌متری در آیپد ایر، باز هم طول عمر باتری ۱۰ ساعته حفظ شده است.

آیپد ایر 2 از یک تراشه M8 نیز برای آنالیز فعالیت های کاربر استفاده می‌کند. این پردازنده‌ در آیپدهای جدید مورد استفاده قرار گرفته است تا بار پردازشی مربوط به فعالیت‌های حرکتی/ورزشی کاربر از دوش A8X برداشته شود و نه تنها قدرت و بازده‌ی کلی تبلت حفظ شود، بلکه طول عمر باتری هم افزایش یابد.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 2562
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
 

    نرم‌افزار موبایلی ساینا به عنوان ابزاری پیام‌رسان برای تبادل متن، عکس، فیلم و جایگزین رومینگ در تماس‌های بین‌الملل توسط اپراتور اول تلفن همراه معرفی شد.

در نمایشگاه تلکام نرم‌افزار موبایلی ساینا را به عنوان یک نرم‌افزار رایگان ارتباطی موبایل معرفی شد.

این نرم‌افزار بر بستر سیستم‌عامل اندروید و IOS طراحی شده و به عنوان ابزاری برای تبادل متن، عکس، فیلم و جایگزین رومینگ در تماس‌های بین‌المللی معرفی شده است.

علاوه بر این امکانات خرید شارژ ریالی از درگاه یک بانک نیز در این برنامه دیده شده است.

دریافت این نرم‌افزار از طریق سایت همراه اول فراهم است.

با سرویس ردیابی گوشی همراه اول کاربرانی که گوشی خود را از دست داده‌اند، می‌توانند آن را پیدا کنند.

در نمایشگاه تلکام سرویس ردیابی گوشی همراه اول عرضه شد.با این سرویس مشترکان دائمی این اپراتور می‌توانند برای ردیابی گوشی مفقود شده از چند روش استفاده کنند. نخستین روش ارسال شماره سریال گوشی از طریق شماره‌گیری کد *۱۱۱*۲۱۴۱# است و روش دوم از طریق سامانه جامع پیامکی خدمات همراه اول با ارسال ۲۱۴۱ به شماره ۱۱۱ امکانپذیر است.

در این سرویس تا ۱۰ روز پس از دریافت شماره سریال جستجوی گوشی مفقوده شده ادامه دارد و در صورت موفقیت در ردیابی گوشی نتیجه از طریق پیامک به اطلاع کاربر رسانده می‌شود.

اگر ردیابی موفقیت‌آمیز باشد کاربر پس از دریافت پیامک می‌تواند سایر مراحل حقوقی از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری کند همچنین در صورت عدم موفقیت ردیابی مشترک می‌تواند مجدداً برای ردیابی گوشی این سرویس را فعال کند.

 

  جدیدترین تبلت‌های این شرکت با نام‌های GLX TABLET Maad  وGLX TABLET Maad1  علاوه بر در اختیار گذاشتن آخرین ورژن بهسازی شده اندروید، از پردازنده ۲ هسته ای با سرعت پردازش ۱٫۵ گیگاهرتز بهره می برد.

تبلت های نسل Maad در کنار دو مشخصه فوق برای نخستین بار، فناوریDigital TV Tuner   را به کاربران خود عرضه می‌کند که دسترسی به سرویس تلویزیون دیجیتال را از طریق یک نرم افزار تسهیل کرده است. به این ترتیب که امکان دریافت ۲۱ شبکه تلویزیونی و ۱۰ شبکه رادیویی دیجیتال به همراه نرم افزار قدرتمند این گوشی قابل شناسایی، دسته‌بندی و مشاهده است.

صفحه نمایش HD 7 اینچی،  GPS، حافظه ۸ گیگابایتی، اندروید ۴٫۴٫۲، باتری قدرتمند، امکان ضبط برنامه در حال پخش و عکس گرفتن از فیلم و همچنین امکان مشاهده زمانبندی پخش برنامه های تلویزیونی به همراه تلتکس فارسی و انگلیسی بخشی از مشخصات تبلت های سری Maad جی ال ایکس است.



:: بازدید از این مطلب : 2664
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
فروش لایسنس ESET NOD32

ایست (ESET) یک شرکت امنیتی  و در حال توسعه، پیشرو در ارائه راه حل های امنیتی در برابر تهدیدات اینترنتی است. شرکت ایست (ESET) در سال 1992 در براتیسلاوا، اسلواکی تاسیس شده است . از محصولات شرکت ایست (ESET) می توان به ایست آنتی ویروس (Eset Antivirus) و ایست اسمارت سکیوریتی (Eset Smart Security) اشاره کرد. نرم افزار های شرکت "ایست" ( ESET ) بر اساس رتبه بندی AV-TEST جزء 10 شرکت برتر در زمینه نرم افزارهای امنیتی آنتی ویروس می باشد. ایست (ESET) از فایل ها و کامپیوتر شما به خوبی محافظت می کند و چون ایست (ESET) از منابع سخت افزاری کمتری بهره می گیرد این آنتی ویروس مورد استفاده کاربران زیادی قرار گرفته است و 1000 حجره نیز آنتی ویروس های شرکت ایست (ESET) را برای شما با ارزانترین قیمت و از معتبرترین لایسنس ها، تهیه و برای فروش به شما کاربران گرامی مهیا کرده است. ایست (ESET) علاوه بر سبک بودن بر روی کامپیوتر شما دارای آپدیت های سبک و کم حجم نیز می باشد.


 

Eset Nod32 Antivirus 8 - 1 Users - 1 Year
ایست آنتی ویروس 8 -1 کاربره - یک ساله

جلوگیری از نصب نرم افزارهای مخرب
اسکن سریع و هوشمند و عدم کاهش کارایی سیستم

استفاده از فناوری Cloud جهت شناسایی بهتر ویروس ها
قابلیت کاهش مصرف پایین در زمان کاهش باطری لپ تاب
ارسال به صورت لایسنس و رجیستر در سایت www.eset.com
قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های Mac ، Windows و Linux
يكسال پشتيباني دائمی



:: بازدید از این مطلب : 2774
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
تصور کنید باتری گوشی هوشمند شما تنها در طی مدت زمان دو دقیقه تا 70 درصد شارژ شود.

تصور کنید باتری گوشی هوشمند شما تنها در طی مدت زمان دو دقیقه تا 70 درصد شارژ شود. حالا تصور کنید باتری گوشی هوشمند شما قابلیت کار به مدت 20 سال بدون  نیاز به تعویض را داشته باشد. این‌ها فقط برخی از ویژگی‌های باتری‌های لیتیوم یونی جدیدی هستند که در دانشگاه صنعتی Nanyang در حال توسعه هستند.

طی دو سال گذشته شرکت‌هایی مانند کوالکام  فناوری‌هایی مانند Quick Charge را معرفی کرده‌اند که گوشی هوشمند کوالکامی شما را 75 درصد سریعتر از حالت معمول شارژ می‌کند. همچنین شارژرهای ویژه‌ای مانند توربو شارژر موتورولا که به گوشی‌های هوشمند جدید ساخت موتورولا تنها با 15 دقیقه شارژ کردن، ماندگاری 8 ساعته باتری را هدیه می‌دهند نیز معرفی شده‌اند. در واقع شرکت‌ها بطور جداگانه در حال تلاش برای بالا بردن ماندگاری شارژ باتری گوشی‌های هوشمند هستند. برای رهایی از ماندگاری شارژ به اندازه یک روز در گوشی‌های هوشمند که تقریبا همه‌ی ما به آن عادت کرده‌ایم، شرکت‌ها باید بر خود باتری‌ها تمرکز کنند و این دقیقا همان کاری است که محققان دانشگاه صنعتی Nanyang مشغول انجام آن هستند.

در این باتری‌ها بجای استفاده از آنُد گرافیتی از نانو لوله‌های تیتانیوم دی اُکسید استفاده شده است. این لوله‌های تیتانیومی کوچک، ارزان قیمت هستند و ساخت آنها نیز ساده است. این ماده به وفور در خاک وجود دارد و معمولا بعنوان یک مکمل غذایی یا ماده‌ای برای جذب اشعه‌ی فرابنفش در کرم‌های ضدآفتاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. تبدیل شکل کروی تیتانیوم دی اُکسید به نانو لوله‌هایی که نازکی آنها یک هزارم  قطر موی انسان است موجب می‌شود تا واکنش‌های شیمیایی سریعتر انجام شوند. این باتری‌ها تنها در طی مدت زمان دو دقیقه تا 70 درصد شارژ می‌شوند و قابلیت کار به مدت 20 سال بدون  نیاز به تعویض را دارند.

باتری‌های لیتیوم یونی جدید تا سال 2016 برای مصارف تجاری آماده می‌شوند. طبق پیش‌بینی‌ها طی دو سال آینده باتری‌های لیتیوم یونی تجارت 23.4 میلیارد دلاری خواهند داشت. بدون تردید استفاده شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند از این باتری‌ها دلگرمی خوبی برای خریداران خواهد بود.

 


:: بازدید از این مطلب : 2584
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
مایکروسافت با شکایت رسمی از سامسونگ این کمپانی کره‌ای را متهم به نقض قرارداد 7 ساله و عدم پرداخت سود ناشی از استفاده از حق ثبت امتیازات و ابداعات متعلق به خود کرد.


مایکروسافت با شکایت رسمی از سامسونگ این کمپانی کره‌ای را متهم به نقض قرارداد 7 ساله و عدم پرداخت سود ناشی از استفاده از حق ثبت امتیازات و ابداعات متعلق به خود کرد. در این شکایت آمده است سامسونگ از بابت بهره پرداخت‌نشده سال قبل باید 6.9 میلیون دلار به مایکروسافت بپردازد.

در قرارداد7 ساله فی‌مابین دو شرکت، حق امتیازهای متعلق به مایکروسافت در زمینه ثبت اختراعات گوشی و تبلت های اندرویدی در قبال پرداخت مبلغی معین به سامسونگ داده‌شده است.

گفتنی است بیش از 80 درصد از ثبت اختراعات تلفن‌ها و تبلت های اندرویدی متعلق به مایکروسافت در بازار امریکاست و سامسونگ برای فروش گوشی و تبلت خود در امریکا باید به مایکروسافت حق استفاده از لایسنس پرداخت کند. البته بعد از توسعه ویندوز فون و خرید نوکیا توسط مایکروسافت 80 درصد به 70 درصد سهم بازار امریکا تقلیل یافته است اما به‌هرحال کمپانی کره‌ای که از ثبت اختراعات مایکروسافت روی گوشی و تبلت خود استفاده می‌کند باید در خاک امریکا به مایکروسافت پول بدهد و حالا به دلیل دیر پرداخت کردن حق لایسنس باید 6.9 میلیون دلار به مایکروسافت در دادگاه بپردازد.

سامسونگ در بحث سوءاستفاده از حق ثبت اختراعات با اپل نیز درگیر است و بارها گناهکار شناخته‌شده و ملزم به پرداخت جریمه به‌طرف خود شده است.


 
برچسب ها: شکایت ، ماکروسافت


:: بازدید از این مطلب : 2709
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
هفته گذشته اولین تلفن از خانواده Eye را رونمایی کرد اما اینطور که پیداست خیلی سریع قصد دارد عضو دیگری را به این خانواده اضافه کند و نام آن را One E8 Eye بگذارد.

HTC هفته گذشته اولین تلفن از خانواده Eye را رونمایی کرد اما اینطور که پیداست خیلی سریع قصد دارد عضو دیگری را به این خانواده اضافه کند و نام آن را One E8 Eye بگذارد. با فاش شدن سند مهمی از هند که این دستگاه نیز در آن لیست شده، متوجه می‌شویم که باید به زودی منتظر گوشی هوشمند جدیدی با پسوند Eye باشیم.

چند صد واحد از اسناد مربوط به One E8 Eye به هند وارد شده است. این اسناد مشخص کرده‌اند که گوشی جدید HTC در دو رنگ متفاوت نقره‌ای و خاکستری عرضه خواهد شد. قیمت این محصول نیز در حدود ۴۵۰ دلار است که با یک حدس منطقی می‌توان گفت قیمت این محصول نیز با One E8 اصلی نزدیک خواهد بود و انتظار می‌رود قیمت خرده فروشی آن نزدیک به ۵۰۰ تا ۵۵۰ دلار باشد.

چیزی که هنوز مشخص نیست این موضوع است که چگونه نسخه Eye از One E8 با دستگاه اصلی تفاوت پیدا خواهد کرد. مطمئنا Eye Experience جدید که اچ‌تی‌سی آن را نرم‌افزاری کمکی برای سلفی‌ گرفتن‌های بهتر می‌داند در این دستگاه نیز حضور خواهد داشت اما اگر تنها تفاوت همین باشد، این دستگاه تنها تبدیل به یک نسخه جدید از One E8 و فقط با دوربین بهبود یافته خواهد شد.

فعلا مشخصات بیشتری از این دستگاه فاش نشده و باید منتظر رونمایی از این دستگاه ماند تا در نهایت با گوشی مخصوص سلفی دیگری از شرکت HTC آشنا شویم.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 2514
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
این ساعت قابلیت مقاومت در برابر آب را دارا است ولی نه به صورت کامل٬ کاربر می‌تواند بدون هیچ نگرانی زیر باران با ساعت باشد و یا دست خود را هنگامی که ساعت را در اختیار دارد بشورد

این ساعت قابلیت مقاومت در برابر آب را دارا است ولی نه به صورت کامل٬ کاربر می‌تواند بدون هیچ نگرانی زیر باران با ساعت باشد و یا دست خود را هنگامی که ساعت را در اختیار دارد بشورد٬ اما قبل از ورود به استخر و یا دوش حمام باید اپل‌واچ را از دست خارج کرد.

همچنین گفته شده که میکروفونی در ساعت تعبیه شده تا به وسیله آن بتوان تماس صوتی مستقیما از اپل‌واچ برقرار کرد.

کاربر توانایی اجرا و بارگذاری اپلیکیشن‌های اپل‌واچ را مستقیما از طریق آیفون خواهد داشت. برای مرتب‌سازی اپلیکیشن‌ها٬ کاربر باید انگشت خود را بر روی آیکون برنامه نگه دارد و سپس آن را در صفحه جابه جا کند٬ درست مانند مرتب‌سازی آيکون‌های آیفون.

سیستمی تحت عنوان Ping My iPhone در اپل‌واچ تعبیه شده که به وسیله‌ی آن می‌توان گوشی آیفونی که در اختیار دارید اما در جایی گذاشتید که پیدا نمی‌شود٬ به صدا در بیاورید و آن را بیابید.

حتما نیاز نیست اپل‌واچ برای اجرای همه‌ی اپلیکیشن‌ها آنلاین باشد. از قابلیت‌های آفلاین می‌توان به اجرای موسیقی با بلوتوث٬ اپل‌پی و تعداد دیگری از اپلیکیشن‌ها که نام برده نشده‌اند٬ اشاره کرد.

در آخر٬ اطلاعات جالبی از گران‌ترین ساعت سری٬ اپل‌واچ ادیشن :

این ساعت به همراه یک جعبه‌ی ویژه عرضه خواهد شد. مدل تجملاتی این ساعت٬ یک اپل‌واچ ادیشن طلایی خواهد بود که در یک جعبه‌ی جواهری با ارزش گذاشته شده است. این جعبه قابلیت شارژ اپل‌واچ را داراست و پشت جعبه نیز اتصال لایتنینگ تعبیه شده است. قطعه آهنربایی که پشت ساعت برای شارژ به آن متصل می‌شود٬ به شکل نیمه ایستاده در داخل جعبه قرار دارد و وقتی کاربر ساعت را در داخل جعبه قرار می‌دهد٬ ظاهر بسیار زیبایی را علاوه بر شارژ شدن ساعت٬ به معرض نمایش می‌گذارد.

ساعت هوشمند اپل‌واچ اوایل سال ۲۰۱۵ عرضه و قیمت حداقلی آن ۳۵۰ دلار خواهد بود.

 


:: بازدید از این مطلب : 2958
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
همانطور که پیش‌بینی می‌شد، گوگل رسماً پروژه اندروید وان را در جریان برگزاری مراسمی در هندوستان معرفی کرد.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، گوگل رسماً پروژه اندروید وان را در جریان برگزاری مراسمی در هندوستان معرفی کرد. گوگل پروژه اندروید وان را با ترکیب اندروید و تلفن‌های‌هوشمند پایین‌رده معرفی کرده و در این راستا با تولیدکنندگانی چون Micromax، Karbonn Mobiles و Spice همکاری خواهد کرد.

هدف از توسعه‌ی اندروید وان رقم‌زدن تجربه‌ای مشابه اندروید خالص در تلفن‌های‌هوشمند پایین‌رده است که همچون پرچمداران اندرویدی قابلیت استفاده از قوی‌ترین مشخصات فنی را ندارند. شعار معرفی اندروید وان در کشور هندوستان Your Fate in your Hands است که مضمون آن را می‌توان به عبارت «سرنوشت شما در دستان شما» ترجمه کرد.

هر سه تولیدکننده‌ی تلفن‌های‌هوشمند مبتنی بر اندروید وان، فروش محصولات خود را از عصر امروز آغاز خواهند کرد و برای تحقق این امر هر یک از این شرکای سخت‌افزاری گوگل از طریق فروشگاه خود اقدام به این کار خواهد کرد. میکرومکس با همکاری آمازون هندوستان، کاربون با اسنپ‌دیل و اسپایس نیز با همکاری فلیپ‌کارت اقدام به فروش تلفن‌های‌هوشمند خود خواهد کرد. گوگل همکاری با اپراتورهای مخابراتی هندی را نیز آغاز کرده و تلفن‌های‌هوشمند خود را همراه با پیشنهادهای ویژه در اختیار کاربران قرار خواهد داد که از جمله‌ی آن باید به Airtel و Reliance اشاره کرد.

تلفن‌هوشمند اندروید وان اسپایس با نام Dream Uno روانه‌ی بازار خواهد شد و قیمت آن ۱۱۵ دلار خواهد بود و از جمله‌ی مشخصات فنی آن می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۴.۵ اینچی FWVGA، پردازنده‌ی چهارهسته‌ای مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتزی، حافظه‌ی رم ۱ گیگابایتی، حافظه ی داخلی ۴ گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق میکرو SD تا ۳۲ گیگابایت و پشتیبانی از دو سیم‌کارت در کنار دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت دستگاه‌به‌همراه فلاش و دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. ضمناً این تلفن‌هوشمند از استاندراد بی‌سیم ۸۰۲.۱۱ b/g/n، بلوتوث ۴.۰ و ارتباط با شبکه‌های ارتباطی 3G نیز پشتیبانی می‌کند و انرژی کل این تلفن‌هوشمند نیز توسط یک باتری ۱۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

Canvas A1 میکرومکس و Sparke V Red کاربن نیز از همین سخت‌افزار و مشخصات فنی بهره می‌برند۷ با این تفاوت که قیمت در نظر گرفته شده برای آن‌ها ۱۰۴ دلار پیش بینی شده است.

علاوه بر زبان انگلیسی این تلفن‌های‌هوشمند با پشتیبانی از هتف زبان هندی روانه‌ی بازار می‌شوند و همچنین پشتیبانی از دستورات صوتی به زبان هندی نیز درنظر گرفته شده است. گوگل همچنین به این نکته اشاره کرده است که تلفن‌های‌هوشمند اندروید وان مبتنی اندروید ۴.۴.۴ خواهد بود و اطمینان داده که با انتشار اندروید L این تلفن‌های‌هوشمند را بروزرسانی خواهد کرد.

اندروید وان علاوه بر کشور هندوستان در سایر کشورها چون پاکستان، فیلیپین، اندونزی و سایر کشورهای جنوب شرق آسیا نیز تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد. تولیدکنندگان دیگری نیز جون آلکاتل، پاناسونیک، ایسوس، ایسر و اچ‌تی‌سی نیز محصولاتی را به‌عنوان تلفن‌های‌هوشمند اندروید وان روانه‌ی بازار خواهند کرد.

 


:: بازدید از این مطلب : 2741
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
اچ‌تی‌سی تلفن One M8 را در شش رنگ چشم‌نواز وارد بازار کشور کرده است.

اچ‌تی‌سی تلفن One M8 را در شش رنگ چشم‌نواز وارد بازار کشور کرده است. ششما می توانید تلفن هوشمند خود را هماهنگ با سلیقه‌تان از میان رنگ‌های متنوع از قبیل آبی متالیک، قرمز مخملی، صورتی ملایم، در کنار رنگ‌هایی همچون طلایی کهربایی، نقره‌ای یخی و خاکستری مفرغی انتخاب کنید.

اچ‌تی‌سی علاوه بر عرضه پرچمدار خود در رنگ بندی متنوع این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که با خرید هر دستگاه تلفن هوشمند One M8 تا پایان مهرماه ۱۳۹۳ یک قاب گوشی DOT View را نیز به صورت رایگان به همراه خود محصول دریافت کنید.

نیراج ست مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا گفت:

    پرچمدار تحسین‌شده تلفن‌های هوشمند ما که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اکنون با ارائه گروهی از رنگ‌های متنوع، ابعاد جدیدی از انتخاب را در اختیار خریداران قرار داده است؛ رنگ‌ها را نباید دست‌کم گرفت. انتخاب نوع تلفن هوشمند رویکرد شما را در زندگی به نمایش می‌گذارد و در همان حال، رنگ گوشی صورت ناگفته‌‌ای از شخصیت شما است، تا به همه کسانی که با شما ملاقات می‌کنند شناخت کاملی از شخصیت‌تان بدهد؛ صورتی معرف ظرافت و خلاقیت، آبی معرف اطمینان و آرامش و قرمز معرف نشاط و طراوت. با هر روحیه‌ای، یکی از رنگ‌های وان ام 8 برای انعکاس هر آنچه شما هستید وجود دارد.

گوشی وان ام 8، جدیدترین پرچمدار اچ‌تی‌سی، با بدنه تمام‌فلزی، مجهز به رابط کاربری Sense 6.0 و سنسور هوشمند مرکزی است که ناز فناوری تشخیص ژست حرکتی نیز برخوردار است. تکنولوژی Duo Camera، عکس‌های خلاقانه و شبیه به حرفه‌ای با جلوه‌هایی متنوع تولید می‌کند. فناوری صوتی Boomsound با استفاده از طراحی تازه‌ محل قرارگیری بلندگوها و گستره‌ صوتی جدید جهت بهینه‌سازی صدای تولیدشده و تقویت‌کننده‌ اسپیکرهای چندبانده برای نرمال‌سازی صدا، توانسته نسبت به پرچمدار قبلی، یعنس وان M7 تقریبا ۲۵ درصد حجم صدای بیشتری را تولید کند.

گوشی وان ام 8،‌ دارای خبرخوان  BlinkFeed اچ‌تی‌سی است که به وسیله آن می‌توانید اخبار متنوع و شبکه‌های اجتماعی خود را در یک رابط کاربری جذاب دنیال کنید. بهینه‌سازی باتری نیز باعث شده این گوشی ۴۰ درصد بیشتر از پرچمدار قبلی شارژ نگه دارد و در وضعیت استندبای، توانایی حفظ شارژ تا دو هفته را با فعال‌سازی حالت ذخیره زیاد انرژی (Extreme Power Saving Mode) داشته باشد.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 2713
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
ماشینی را تصور کنید که بتواند بخندد، گریه کند، بیاموزد، رؤیا ببیند و حتی به کارها و رفتارهای شما پاسخ متقابل بدهد.....

گرچه در آثار تخیلی، ما به کرات در مورد روبات‌های انسان‌نما با صورت و عواطف انسانی خوانده بودیم، اما کمتر پیش آمده بود، گام‌های عملی در این زمینه برداشته شود.اما به تازگی محققان پژوهشکده زیست‌فناوری دانشگاه اوکلند دست به کار جالبی در زمینه مدل‌سازی زنده چهره با زیست‌فناوری کامپیوتری زده‌اند.
این سیستم می‌تواند نوع تعامل ما با کامپیوترها را تغییر بدهد و حالت طبیعی‌تری به آن بدهد.محققان این مرکز BabyX را خلق کرده‌اند که یک دختربچه خردسال جذاب مجازی است. برای ایجاد BabyX تلاش‌های بسیاری شده است تا بتواند با مدل‌سازی سیستم عصبی، رفتار و حتی یادگیری تعاملی داشته باشد و نمود بیرونی اینها با مدل‌های گرافیک کامپیوتری سه‌بعدی نمایش داده شود.
این سیستم می‌تواند به صورت زنده تصویر و صدای بیرونی را دریافت و تحلیل کند و پاسخی متناسب به آن بدهد.


 


:: بازدید از این مطلب : 2584
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
 
مهندسان آبی بزرگ با معرفی پردازنده‌ی TrueNorth دنیایی از کامپیوترهای بسیار باهوش‌تر را وعده می‌دهند.

مهندسان آبی بزرگ با معرفی پردازنده‌ی TrueNorth دنیایی از کامپیوترهای بسیار باهوش‌تر را وعده می‌دهند. IBM در مورد تکنولوژی پردازنده‌های جدیدش می‌گوید: کوچک اما قدرتمند است و همانند مغز انسان کار می‌کند. TrueNorth کاملا متفاوت از نسل کنونی پردازندها طراحی شده است. پردازنده‌های سنتی از روشی که در دهه ۱۹۴۰ ابداع شدند، استفاده می‌کنند؛ اما IBM در TrueNorth از مغز انسان الهام گرفته است. این پردازنده از یک میلیون نورون الکتریکی که به وسیله‌ی شبکه‌ای از ترانزیستورها به هم متصل شده‌اند ساخته شده است. پروفسور راجیت مانوهار که نقش کلیدی در توسعه‌ی این تکنولوژی دارد در مورد قابلیت‌های آن به ۵ نکته‌ی کلیدی اشاره می‌کند
گرفتن دزدها

وقتی این ایده حدود ۶ سال پیش مطرح شد IBM‌ و محققان دانشگاه به دنبال راهی برای ساخت پردازنده‌ای‌ با بیولوژی شبیه مغز انسان افتادند. در بسیاری از فعالیت‌ها مانند یافتن الگوها منطق مغز انسان بسیار موثرتر از پردازش کامپیوتری عمل می‌کند. بر خلاف کامپیوترهای سنتی TrueNorth می‌تواند در صورت دریافت الگوریتم مناسب از طریق ارتباط بین نورون‌ها اطلاعات مربوط به الگوها را دسته بندی و شناسایی کند. به عنوان مثال آیا دو نفر شبیه هم هستند، آیا نور به آهستگی در حال کم شدن است یا آیا خطر حیوان درنده‌ای در این نزدیکی وجود دارد. استفاده‌ی استراتژیکی که می‌توان از این پردازنده کرد این است که وقتی کسی یا چیزی در مکان نامناسبی بود آن را شناسایی کرده و به مسئولین اطلاع دهد.
پزشکی و حفاظت از جان

قابلیت‌های چیپ هوشمند در امور پزشکی و اورژانس فوق‌العاده زیاد است. در نظر بگیرید کسی را که در شنا بیش از حد از ساحل دور شده است. سنسور تعبیه شده در بدن اون غریق نجات را آگاه می‌کند و به کمک وی می‌روند یا تراشه‌ای که می‌تواند وجود نوع خاصی از باکتری را اعلام کند یا توپ لاستیکی با تراشه‌ای که به سنسور شناسایی حیات مجهز شده می‌تواند مکان فردی را که در زیر آوار ساختمان گیر افتاده را مشخص کند و عملیات نجات را سرعت ببخشد.
پارک کردن و دستیار شخصی

از آن جایی که تراشه قرار نداشتن چیزی در جای خودش را متوجه می‌شود پس با دادن اطلاعات مالی و روزانه دستگاه می‌تواند با توجه به اولویت وظیفه‌ی تهیه‌ی مایحتاج را بر عهده بگیرد. همچنین با قرار گرفتن این پردازشگر در اتومبیل و هماهنگ شدن با نرم‌افزاری در تلفن همراه، به راننده در پارک کردن اتومبیل کمک می‌کند. از همین تکنولوژی در جهت قرار دادن اتومبیل‌ها در محل مناسب در پارکینگ نیز می‌توان استفاده کرد.
واتسون بعدی

سوپر کامپیوتر هوش مصنوعی IBM از سال ۲۰۱۱ که در نمایش تلویزیونی Jeopardy درخشید در راس بسیاری از خبرها بوده است؛ اما با به کارگرفته شدن چیپ‌های جدید در محصولات رقیب نمی‌تواند به مدت زیادی پیشرو بماند. IBM می‌گوید TrueNorth می‌تواند با سایر تکنولوژی‌های محاسباتی شناختی برای خلق سیستمی که می‌آموزد، استدلال می‌کند و به انسان برای گرفتن تصمیمات کمک می‌کند، در هم آمیخته شود و تکنولوژی معماری عصبی در این پردازنده در انجام وظایف پیچیده‌ی طبقه بندی شده بسیار خوب عمل می‌کند. به عنوان مثال اگر شما بخواهید به پردازنده یاد بدهید از میان چیزهای مختلف کتاب را به شما نشان بدهد کافیست الگوریتمی بنویسید که تفاوت بین اشیا مختلف را تشخیص می‌دهد.
پردازش
ابری
هوشمندانه‌تر

پردازنده‌ی مدرن‌تر می‌تواند پردازش ابری بهینه‌تری را پایه گذاری کند. یک پردازنده  TrueNorth بیش از ۵.۴ بیلیون ترانزیستور دارد اما فقط ۷۰ میلی وات مصرف انرژی آن است در صورتی که پیشرفته‌ترین پردازنده‌ی اینتل با ۱.۴ بیلیون ترانزیستور مصرف بسیار بیشتر یعنی ۱۴۰ وات دارد. از آنجا که دیتا سنترها محدود به مقدار انرژی و روش خنک سازی هستند، این تراشه می‌تواند پردازش بسیار ارزان‌تر و قوی‌تری را در سرورها انجام دهد.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 2637
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
تولیدکنندگان تلفن‌های‌هوشمند در حال کاهش حاشیه‌ی دور نمایشگر محصولات خود هستند تا بتوانند صفحه‌نمایش بزرگ‌تری را در تلفن‌های خود جای دهند

تولیدکنندگان تلفن‌های‌هوشمند در حال کاهش حاشیه‌ی دور نمایشگر محصولات خود هستند تا بتوانند صفحه‌نمایش بزرگ‌تری را در تلفن‌های خود جای دهند. محصول جدید شارپ، Aquas Crystal نیز ماحصل چنین تفکری است.

در نسل‌های اولیه از تلفن‌های همراه، سایز صفحه نمایش چندان اهمیتی نداشت. پس از تولید تلفن‌های‌هوشمند به معنای امروزی آن‌ها، رفته‌رفته سایز موبایل‌ها نیز به‌دلیل بالا رفتن ابعاد صفحه‌ی نمایش افزایش یافت. حال آنکه تولیدکنندگان به‌علت عدم امکان بالا بردن سایز گوشی، به‌جان حاشیه‌های تلفن‌هوشمند افتاده‌اند و در پی آنند تا با باریک‌تر کردن حاشیه‌‌ی صفحه نمایش و بالا بردن سایز صفحه‌ی نمایش، تجربه‌ی استفاده از صفحه‌ی نمایش بزرگ‌تر را در کالبدی یکسان با گوشی‌های پیشین در اختیار کاربران قرار دهند.

گوشی‌های حاضر بخش بزرگی از قسمت جلوی صفحه نمایش توسط حاشیه دور آن اشغال می‌شود. شارپ با عرضه‌ی نسل جدید سری Aquos خود نشان داده که بار دیگر مرزهای کاهش سایز حاشیه‌ها را درنوردیده است.

کاهش حاشیه‌ها طرفداران و مخالفان زیادی دارد. افرادی که مخالف کاهش سایز حاشیه‌های موجود در تلفن‌های‌هوشمند هستند، لمس‌های ناخواسته و همچنین امکان آسیب دیدن صفحه‌ی نمایش با وارد آمدن ضربه‌های کوچک را از جمله‌ی مواردی می‌دانند که به موجب آن‌ها نباید حاشیه‌ها بیش از اندازه کاهش یابد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که وجود حاشیه‌های باریک در گوشی‌ها منجر به زیبایی بی حد و حصر آن‌ها می‌شود. چنانکه Aquos Crystal شارپ با بهره‌گیری از حاشیه‌های بسیار باریک گواهی بر این مدعی است. شارپ این محصول را با بهره‌گیری از بهترین سخت‌افزار موجود در بازار به‌همراه زیبایی زائدالوصفی روانه ی بازار کرده است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

Aquos Crystal در دو نسخه روانه‌ی بازار خواهد شد که یک نسخه از صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی و نسخه ی دوم از صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی بهره می‌برد. نسخه‌ی ۵ اینچی دارای رزولوشنی 1,280 در 720 پیکسلی، حافظه‌ی رم ۱.۵ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایت با امکان افزایش حافظه‌ی داخلی از طریق اسلات میکرو SD است. پردازنده‌ی مورد استفاده در این تلفن‌هوشمند چهارهسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتزی است.

نمونه‌ی 5.5 اینچی دارای رزولوشن 1,920 در 1,080، حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی، تراشه‌ی Snpdragon 801 با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتزی است. هر دو نسخه‌ با بهره‌گیری از اندروید ۴.۴.۴ روانه‌ی بازار خواهد شد. این تلفن‌ هوشمند از نظر ظاهری بسیار جذاب است و برای بالا بردن قابلیت‌های آن‌، شارپ با همکاری هارمن‌کاردن، بلندگوهایی را با قدرت و سایز بهینه‌تر در این تلفن‌هوشمند قرار داده است.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 3413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
 
جیبو را می‏‌توان نخستین ربات خانواده نامید.این ربات پیازی شکل‌که قدری هم ترسناک‌ است می‏‌تواند برای کودکان کتاب بخواند یا دستورالعمل‌های خانم خانه را به خوبی در اموری‌ نظیر تماس‌های تلفنی‌ خانه یا رسیدگی به امور فرزندان‌‌ انجام بدهد.

جیبو را می‏‌توان نخستین ربات خانواده نامید.این ربات پیازی شکل‌که قدری هم ترسناک‌ است می‏‌تواند برای کودکان کتاب بخواند یا دستورالعمل‌های خانم خانه را به خوبی در اموری‌ نظیر تماس‌های تلفنی‌ خانه یا رسیدگی به امور فرزندان‌‌ انجام بدهد.
قبلا نیز تلاش‌هایی برای ساخت ربات‌هایی برای انجام کار‌های تکراری و ناخوشایند ما انسان ها انجام شده بود، نظیر ساخت ربات‌های آی‌بود‌ سونی یا رومبا که کارش تمیز کردن خانه بود‌. اما‌‌ جیبو در مقایسه با همه این‌ها پیشرفته‌تر‌‌ با‌ قابلیت‌های‌ بیشتر است.در نگاه اول جیبو مانند یک صفحه نمایش‌ و‌هم اندازه عروسک تدی است, جیبو می‌تواند تمامی اعضای خانواده را بشناسد و به آن‌ها سلام بگوید یا‌ تولد افراد خانه‌ را تبریک گفته و‌ کارهای شخصی مخصوص آن‌ها را انجام بدهد.این ربات محصول تلاش‌های انجام شده در‌آزمایشگاه دانشگاه MIT است و پروفسور کرینتیا بریزیل مسئول طرح در مورد جیبو‌ می‌گوید که در ساخت آن تلاش شده است که علاوه بر با جذاب‌ بودن شکل و شمایل از تکنیک‌ها و خلاقیت‌های مکانیکی پیشرفته‌ای نیز استفاده بشود.وی می‌گوید جیبو می‌تواند رباتی باشد که نیاز‌های نسل امروزی را در تامین بنماید, ضمن اینکه می تواند ویژگی های علمی و تخیلی انسان های امروزی را در آینده محقق بکند.ارتفاع این ربات 27.9 سانتی متر و وزن آن 2.72 کیلوگرم است به طوری که هم‌اندازه یک تبلت و یا فبلت‌های‌ غول پیکر است, جیبو اگرچه‌ نتواند کار‌های بسیار ایده‌آل مانند آشپزی را انجام بدهد اما می‌تواند در زمینه انگیزه دادن یا شاد‌کردن اعضای خانواده و یا حتی صحبت های روان‌شناسی با اعضای خانواده یا در بیان توصیه‌های پزشکی بسیار موفق و کارا ظاهر بشود که این می‌تواند کاریک پزشک خانواده یا روان‌شناس را انجام بدهد که باعث افزایش صمیمیت و سلامت خانواده می‌گردد.قیمت این ربات در نوع ساده ‌اش 499 دلار و در نوع پیشرفته‌ترش 599 دلار هست و پروفسور کرینتیا بریزیل یکی از مزیت‌های نوع پیشرفته‌ترش را قابلیت انواع خنده می‌داند چرا که خنده, خنده می‌آورد.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 3116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
همراه اول و ایرانسل سخت در تلاش هستند تا هر چه زودتر شبکه‌ی خود را به نسل سوم ارتقاء دهند و سرویس 3G خود را از حالت آزمایشی وارد مرحله عملیاتی کنند.

همراه اول و ایرانسل سخت در تلاش هستند تا هر چه زودتر شبکه‌ی خود را به نسل سوم ارتقاء دهند و سرویس 3G خود را از حالت آزمایشی وارد مرحله عملیاتی کنند. در همین راستا هر دو اپراتور اطلاعاتی را در باره اینترنت 3G منتشر کرده‌اند و علاوه بر آن، همراه اول حتی تعرفه قیمت‌های اینترنت نسل سوم خود را اعلام کرده است. برای مقایسه قیمت اینترنت 3G اپراتورها همراه زومیت باشید.
تبلیغات
gift card
گیفت کارت آیتونز
gift card
آرشیو کامل ویدیو، موسیقی، بازی
gift card
پکیج برنامه و بازی ایفون و ایپد بدون جیلبریک

ایرانسل نحوه‌ی فعال سازی اینترنت 3G را در وب سایت خود شرح داده است تا کاربرانی که در مکان‌های تحت پوشش شبکه‌ی نسل سوم این اپراتور  قرار دارند بتوانند از شبکه‌ی دیتای پرسرعت بهره ببرند. اما همراه اول پا را از این هم فراتر گذاشته و نه تنها نحوه‌ فعال سازی سرویس 3G خود را شرح داده بلکه تعرفه‌ی قیمت سرویس‌ نسل سوم خود را نیز اعلام کرده است.
 نوع بسته     سرعت     حجم
(همراه اول)     قیمت (ریال)
همراه اول     حجم
(رایتل)     قیمت (ریال)
رایتل
۱ روزه     128KB     100MB     ۱۰٫۰۰۰     N/A     N/A
۷ روزه     128KB      300MB     ۳۰٫۰۰۰     200MB     ۳۰٫۰۰۰
۳۰ روزه     128KB     1GB     ۱۰۰٫۰۰۰     1.5GB     ۱۲۵٫۰۰۰
۳۰ روزه     1024KB     2GB     ۲۰۰٫۰۰۰     2GB     ۲۳۰٫۰۰۰

قیمت‌گذاری همراه اول احتمالا رایتل را نیز مجبور می‌کند، تعرفه‌ی قیمت سرویس‌های خود را کاهش دهد.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 2808
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
امروز شاهد انتشار تصاویر جدیدی در مورد آیفون ۶ هستیم که شامل ابعاد هر یک از نسخه‌های این تلفن‌هوشمند در کنار میزان برآمدگی لنز دوربین برای هر دو نسخه از دوربین است

امروز شاهد انتشار تصاویر جدیدی در مورد  آیفون ۶ هستیم  که شامل ابعاد هر یک از نسخه‌های این تلفن‌هوشمند در کنار میزان برآمدگی لنز دوربین برای هر دو نسخه از دوربین است. به‌نظر می‌رسد این تصاویر از داخل فاکس‌کان که یکی از تولیدکنندگان آیفون‌های اپل است به بیرون درز کرده و در آن دو نسخه‌ی 5.5 اینچی و 4.7 اینچی با عنوان N56 و N61 خطاب قرار داده شده‌اند.

براساس تصاویر منتشر شده، آیفون 5.5 اینچ با طول ۱۵۸ ، عرض ۷۸ و ضخامت ۷.۱ میلی‌متری همراه خواهد شد که این ضخامت با احتساب برآمدگی دوربین در آن قسمت به ۷.۷ میلی‌متر می‌رسد. وزن کلی این تلفن‌هوشمند نیز ۱۸۴.۶ گرم گزارش شده است. همچنین باید به ابعاد نسخه‌ی 7.4 اینچی این تلفن‌هوشمند نیز اشاره کرد که ۱۳۸ میلی‌متر طول، ۶۶ میلی‌متر عرض و ۶.۹ میلی‌متر ضخامت دارد. ابعاد آیفون 5S اپل برابر ۱۲۳ در ۵۸ در ۷.۶ میلی متر است.

منابع آگاه از چرخه‌ی تولید آیفون ۶ اطلاعاتی را نیز در مورد مشخصات فنی این تلفن‌ هوشمند ارائه کرده‌اند که از جمله‌ی آن می‌توان به باتری بزرگ آیفون ۵.۵ اینچی اشاره کرد. احتمالاً در آیفون ۵.۵ اینچی شاهد استفاده از باتری ۲٫۹۱۵ میلی‌آمپر ساعتی باشیم. این منبع اشاره‌ای به استفاده از یاقوت کریستال در صفحه‌ی نمایش آیفون بزرگ‌تر نکرده است، هرچند باید به این نکته اشاره کنیم که اپل اخیراً ۲۸ کانتینر حاوی صفحات نمایش آیفون جدید به کارخانه‌ی فاکس‌کان ارسال کرده است. ارسال این کانتینرها از خاک آمریکا احتمالات در مورد تولید این صفحات نمایش توسط GT Advanced Technologies را که با اپل در مورد تولید صفحات نمایش همکاری می‌کند، افزایش می‌دهد.

برآمدگی حلقه‌ی دور لنز دوربین در دو نسخه از آیفون ۶ در تصاویر مربوطه مشهود است، اما میزان این برآمدگی در دو نسخه متفاوت است که برای نسخه‌ی ۶.۶ اینچی برابر ۰.۶۷ تا ۰.۷۷ میلی‌متر است در حالی که برای نسخه‌ی ۴.۷ اینچی ۰.۷۷ میلی‌متر ذکر شده است. حلقه‌ی دور دوربین در دو نسخه، بسیار شبیه به نمونه‌ی مورد استفاده در آیپاد تاچ نسل پنجم است، هرچند هنوز هدف از استفاده از این حلقه دور دوربین مشخص نیست.

منابع مورد نظر اطلاعاتی را نیز در مورد لوگوی پشت دوربین ارائه کرده‌اند که براساس آن این لوگو با استفاده از موادی مقاوم ساخته خواهند شد. شیارهای پشتی تلفن‌هوشمند به‌عنوان آنتن در آیفون ۶ مورد استفاده قرار خواهند گرفت. گزارش‌های منتشر شده حکایت از تلاش‌های اپل برای استفاده از جک هدفون ۲.۵ میلی‌متری داشتند که به‌نظر می‌رسد به‌دلیل عدم همخوانی اپل از انجام آن منصرف شده است.

این دو تلفن‌هوشمند هفته‌ی گذشته‌ی آزمایش‌های مربوط به اخذ گواهی‌های مختلف را گذرانده‌اند. براساس گمانه‌زنی‌های انجام شده اپل تا کنون سفارش ساخت ۴۰ میلیون دستگاه آیفون ۴.۷ اینچی را ارائه داده و برای فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند تا پایان سال جاری میلادی برنامه‌ریزی کرده است. برخی گمانه‌‌زنی‌ها حکایت از احتمال فروش ۷۵ میلیون دستگاهی آیفون 6 دارند. همچنین امکان تاخیر در عرضه‌ی نسخه‌ی ۵.۵ اینچی آیفون نیز وجود دارد، اگرچه در این گزارش آمده که هر دو نسخه طی یک مراسم و در یک زمان مشخص معرفی خواهند شد.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 2767
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

لیست قیمت

 

قیمت ماشین حساب



:: بازدید از این مطلب : 2185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
ظاهراً نسل دوم از تلفن‌های اندرویدی نوکیا که از آن‌ها با عنوان Nokia X2 نیز یاد می‌شود

ظاهراً نسل دوم از تلفن‌های اندرویدی نوکیا که از آن‌ها با عنوان Nokia X2 نیز یاد می‌شود، قرار است به صفحه‌نمایش ۴.۳ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، دوربین پشت ۵ مگاپیکسل، دوربین جلو ۰.۳ مگاپیکسل و پردازنده ۲ هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتز مجهز شود. گفته می‌شود در این تلفن از پردازنده Snapdragon 200 ساخت کوالکام که با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز کار می‌کند، استفاده خواهد شد. تلفن Nokia X2 همچنین از حافظه رم ۱ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی ۴ گیگابایت پشتیبانی خواهد کرد که البته از طریق درگاه میکرو SD امکان افزایش حافظه ذخیره‌سازی وجود خواهد داشت.

این مشخصات فنی نشان می‌دهند که همچون نوکیا ایکس‌ فعلی، شاهد یک تلفن ارزان‌قیمت با سخت‌افزار ضعیف خواهیم بود. در واقع استراتژی نوکیا و مایکروسافت برای عرضه تلفن‌های اندرویدی سری ایکس، نسبت به قبل تفاوتی نکرده است و ردموندی‌ها تمایل دارند تا رابط‌کاربری ویندوز‌فون را از طریق اکوسیستم اندروید به مردم نشان دهند و همچنین نفوذ خود را در بازار تلفن‌های هوشمند کشورهای در حال توسعه افزایش دهند.

تلفن Nokia X که زمان زیادی از ورود آن به بازار نمی‌گذرد، مجهز به صفحه‌نمایش ۴ اینچ با رزولوشن WVGA، حافظه رم ۵۱۲ مگابایت، حافظه ذخیره‌سازی ۴ گیگابایت، درگاه میکرو SD، دوربین ۵ مگاپیکسل و باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. به این ترتیب نوکیا X2 در واقع یک بروز رسانی نه چندان بزرگ نسبت به نسل قبلی است.

اما این خبر نشان می‌دهد که نوکیا حتی پس از پیوستن به مایکروسافت نسبت به ارائه تلفن‌های اندرویدی ادامه خواهد داد.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 3086
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
تمامی این رکوردها توسط مادربرد Z97X-SOC Force گیگابایت به ثبت رسیده است که در حال حاضر یکی از پیشرفته‌ترین مادربرد اورکلاکینگ دنیا به شمار می رود.

تمامی این رکوردها توسط مادربرد Z97X-SOC Force گیگابایت به ثبت رسیده است که در حال حاضر یکی از پیشرفته‌ترین مادربرد اورکلاکینگ دنیا به شمار می رود.

یکی از مهمترین ویژگی‌های مادربردهای اورکلاکینگ گیگابایت این است که طراحی آنها مستقیماً زیر نظر HiCookie، یکی از اورکلاکرهای برجسته دنیا طی سال‌های اخیر، انجام می‌شود. به این ترتیب در مادربردهای مخصوص اوکلاکینگ گیگابایت، تمامی نیازهای اورکلاکرها مد نظر قرار گرفته می‌شود و بخش‌هایی از مادربرد که بیشترین فشار را حین اورکلاک‌کردن متحمل می‌شوند، با دقت و وسواس بیشتری طراحی می‌گردند. همچنین در این بخش‌ها از قطعات با کیفیت‌تری نیز استفاده می‌شود که پایداری، دوام و طول عمر بیشتری نسبت به قطعات معمولی‌تر ارائه می‌کنند.

مادربردهای اورکلاینگ سری ۸ گیگابایت نیز سال گذشته از جانب تامزهاردورد عنوان بهترین مادربرد اورکلاکینگ را کسب نمودند.

گیگابایت در طراحی مادربردهای اورکلاکینگ سری 9 خود امکانات منحصر به فردی از جمله کلیدهای آنبرد دسترسی سریع OC Touch، کلید OC Ignition و کلیدهای فعال و غیر‌فعال‌کردن تمامی اسلات‌های PCIe و حافظه به صورت جداگانه را تعبیه کرده است که اورکلاک‌کردن را حتی برای کاربران غیر‌حرفه‌ای نیز آسان می‌کند.

همچنین مادربرد Z97X-SOC Force مجهز به نسل جدید درگاه‌های اتصال سریع SATA Express، چیپ صوتی Realtek ALC 1150 با کیفیت بالای 115 دسیبل و شبکه Killer E2200 است که پیش از این تنها در مادربردهای گیمینگ مشاهده می‌شدند. فضای بایوس این مادربرد نیز در سه حالت طراحی گردیده که اعمال تنظیمات را بسیار ساده و در دسترس نموده است.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 2614
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
آنچه از تصویر می‌توان متوجه شد، این است که تلفن گلکسی اس ۵ اکتیو برای شبکه مخابراتی AT&T ارائه خواهد شد؛ اما احتمالا پس از مدت کوتاهی شاهد عرضه آن از طریق فروشگاه‌های دیگر نقاط دنیا نیز خواهیم بود.

آنچه از تصویر می‌توان متوجه شد، این است که تلفن گلکسی اس ۵ اکتیو برای شبکه مخابراتی AT&T ارائه خواهد شد؛ اما احتمالا پس از مدت کوتاهی شاهد عرضه آن از طریق فروشگاه‌های دیگر نقاط دنیا نیز خواهیم بود. براساس اطلاعاتی که evleaks فاش نموده، تلفن گلکسی اس ۵ اکتیو از نظر ظاهری شباهت‌های بسیاری به گلکسی اس ۵ اصلی دارد و از همان طراحی در بدنه پشتی بهره می‌برد.

گفته می‌شود گلکسی اس ۵ اکتیو به یک صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچ با رزولوشن 1080p، پردازنده Snapdragon 801، دو گیگابایت حافظه رم، سنسور سنجش ضربان قلب و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی از نوع ISOCELL مجهز می‌شود. این بدین معنا است که نسخه اکتیو از گلکسی اس ۵ از نظر قدرت سخت‌افزاری در سطح نسخه اصلی اس ۵ است. آنچه که گفته می‌شود در نسخه اکتیو وجود دارد، یک دکمه فیزیکی به نام Active Key است که کاربر می‌تواند آن را هر طور که مایل است تنظیم نموده و مثلاً برای عکس‌برداری زیر آب یا موارد دیگر از آن استفاده کند.

هنوز مشخص نیست که گلکسی اس ۵ اکتیو در مقایسه با نسخه اصلی گلکسی اس ۵ چقدر مقاومت بیشتری در برابر نفوذ مایعات و گرد‌و‌غبار دارد.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 2771
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
Touch ID اسکنر اثر انگشت اپل است که در حال حاضر با کلید خانگی آیفون 5s این کمپانی ادغام شده است.

Touch ID اسکنر اثر انگشت اپل است که در حال حاضر با کلید خانگی آیفون 5s این کمپانی ادغام شده است. بنا بر اظهارات این تحلیلگر، سال پیش 36 میلیون واحد آیفون 5s با اسکنر Touch ID روانه‌ی بازار شده و اکنون انتظار می‌رود شاهد بهره‌گیری از این ویژگی در نسخه‌ی 4.7 اینچی و نیز 5.5 اینچی آیفون 6 باشیم. مینگ‌چی همچنین انتظار دارد که نسل بعدی آیپد ایر و نیز نسل جدید آیپد مینی رتینا نیز با همراهی حسگر اثر انگشت طراحی و تولید شوند. این تحلیلگر همچنین اعلام کرده که ممکن است اپل به منظور افزایش دوام Touch ID، تصمیم به استفاده از قلع در تولید اسکنر خود داشته باشد.

او در ادامه پیش‌بینی کرده که طی سال جاری میلادی، حدود 120 میلیون دستگاه iOS مجهز به حسگر Touch ID روانه‌ی بازار مصرف شوند و این سیر با ارائه‌ی 233 میلیون دستگاه در سال آینده روند صعودی به خود بگیرد. کمپانی TSMC که در ساخت تجهیزات صنعتی فناوری متخصص است، در تولید Touch IDهای اپل دخیل بوده و به منظور جلوگیری از خش‌ها و آسیب‌های احتمالی که می‌تواند نقش نابودگر برای عملکرد اسکنر داشته باشند، از یاقوت کبود در تولید آن بهره می‌برد.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 2648
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
همانطور که گفته شد، تبلت‌های 8 و 10 اینچی ویندوزی که با نام Encore معرفی شده‌اند که از مشخصات سخت‌افزاری چندان بالایی بهره نمی‌برند.

همانطور که گفته شد، تبلت‌های 8 و 10 اینچی ویندوزی که با نام Encore معرفی شده‌اند که از مشخصات سخت‌افزاری چندان بالایی بهره نمی‌برند. توشیبا در این تبلت‌ها از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اینتل اتم بهره برده است. ضمناً رزولوشن صفحه‌ی نمایش این تبلت‌ها 1,280 در 800 پیکسل است. توشیبا برای نسخه‌ی 8 اینچی قیمت ۲۰۰ دلاری و برای نسخه‌ی 10 اینچی 270 دلار در نظر گرفته است.

ارزان‌ترین نسخه‌ی معرفی شده، نسخه‌ی اندرویدی تبلت 7 اینچی با نام Excite است که توشیبا قیمت 110 دلاری را برای آن در نظر گرفته است. معمولاً بسیاری از تبلت‌های اندرویدی در این بازه‌ی قیمت، محصولاتی تولید شده توسط کمپانی‌های چینی هستند؛ اما تبلت‌های توشیبا جزء معدود محصولاتی است که توسط برند‌های شناخته شده با قیمت پایین به بازار عرضه خواهد شد

سخه‌ی اندرویدی این تبلت که با نام Excite شناخته می‌شود، با توجه به قیمت بسیار پایین، امکانات جالب توجهی را ارائه می‌دهد. این محصول از تراشه‌ی اینتل اتم بهره می‌برد که باتری آن توانایی تأمین انرژی این تبلت را برای 8 ساعت دارا است. رزولوشن صفحه‌ی نمایش این تبلت 1,024 در 600 است که آخرین نسخه از اندروید را همراه خواهد داشت.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 2656
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
گزارش‌ها حکایت از این دارند که کوپرتیونیی‌ها از انتشار ویدئوی مربوط به Dr.Dre بسیار آزرده خاطر شده‌اند، اما با این حال با نهایی شدن این خرید، Dr.Dre و Lovine روانه‌ی اپل خواهند شد.

گزارش‌ها حکایت از این دارند که کوپرتیونیی‌ها از انتشار ویدئوی مربوط به Dr.Dre بسیار آزرده خاطر شده‌اند، اما با این حال با نهایی شدن این خرید، Dr.Dre و Lovine روانه‌ی اپل خواهند شد. هنوز اطلاعاتی در مورد سمت‌های بنیان‌گذاران Beats در اپل منتشر نشده است.

گمانه‌زنی‌های اولیه حکایت از این داشتند که اپل در پی استفاده از سرویس موسیقی Beats برای جبران افول سرویس آیتونز است. اما به‌نظر می‌رسد تجارت پرسود هدفون‌های Beats نظر کوپرتینویی‌ها را به خود جلب کرده است. تیم‌کوک در این خصوص موسیقی را دارای جایگاه خاصی در زندگی و قلب اپلی‌ها خوانده است. وی این عامل را یکی از عمده دلایلی خوانده است که اپل را مجاب به سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی موسیقی و گردهم آوردن تیم‌های کارکشته برای ایجاد خلاقانه‌ترین محصولات و سرویس‌ها در حوزه‌ی موسیقی کرده است.

Lovine نیز در این خصوص این چنین اظهار نظر کرده است:

من همیشه یک اعتقاد قلبی به نزدیکی محصولات Beats به اپل داشتم. ما در زمان تاسیس کمپانی Beats از اپل الهام گرفتیم تا محصولات خود را با ترکیبی از فرهنگ و فناوری به بازار عرضه کنیم. تعهد اپل به موسیقی، طرفداران موسیقی، هنرمندان و شاعران و در کل صنعت موسیقی ستودنی است.

اپل 2.6 میلیارد دلار از مبلغ مورد نظر را بصورت نقد و 400 میلیون دلار باقی‌مانده را از طریق سهام پرداخت خواهد کرد

براساس اطلاعات منتشر شده، اپل 2.6 میلیارد دلار از مبلغ مورد نظر را بصورت نقد و 400 میلیون دلار باقی‌مانده را از طریق سهام پرداخت خواهد کرد. تصاحب کمپانی Beats توسط اپل باید به تصویب مراجع ذیصلاح برسد، اما انتظار می‌رود این خرید تا شهریور ماه نهایی شده و شاهد فعالیت رسمی Beats زیر پرچم اپل باشیم.

همانطور که انتظار می‌رود، باید شاهد استفاده از دستاوردهای Beats در نسل آتی محصولات اپل در حوزه ی موسیقی باشیم، هرچند مصاحبه‌ی تیم‌کوک با نیویورک‌تایمز جزئیاتی را از این خرید ارائه نکرده است. وی در مصاحبه‌ی خود خبر از محصولاتی داده است که با ویژکی‌های منحصربفرد خود، کاربران را حیران خواهند ساخت. وی وعده‌ی عرضه‌ی محصولاتی را داده است که منجر به بالارفتن کیفیت موسیقی از وضعیت کنونی خواهد شد. براساس برخی از گمانه‌زنی‌ها اپل برای رقابت با سرویس‌های استریم موسیقی همچون Spotify، Pandora  و Rdio به دنبال Beats بوده است تا با بهره‌گیری از سرویس این کمپانی، به مقابله با رقبای خود برخیزد.

به‌مناسبت خرید کمپانی Beats توسط اپل، این کمپانی اپلیکیشن خود را برای سیتسم‌عامل iOS بروزرسانی کرده است. همچنین آبونمان اشتراک سرویس Beats با کاهشی 20 دلاری به 100 دلار برای اشتراک یک ساله کاهش یافته است. براساس گفته‌های تیم‌کوک، سرویس موسیقی Beats همچنان برای کاربران اندروید و ویندوزفون در دسترس خواهد بود.

 


:: بازدید از این مطلب : 2741
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
اچ‌تی‌سی پس از دو تلفن ویندوزفون 8X و 8S دیگر محصول مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت، معرفی نکرد.

اچ‌تی‌سی پس از دو تلفن ویندوزفون 8X و 8S دیگر محصول مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت، معرفی نکرد. مدت زیادی از ارائه این محصولات می‌گذرد و اخیرا شایعاتی مبنی بر ورود دوباره اچ‌تی‌سی به دنیای ویندوزفون با ارائه یک محصول جدید، شنیده می‌شد. حال گفته می‌شود تایوانی‌ها که روابط خوبی با مایکروسافت دارند، به زودی یک تلفن ویندوزفون شبیه به پرچمدار اندرویدی جدید خود،ِ وان ام ۸ را معرفی خواهند کرد. حساب توئیتر evleaks دقایقی پیش اعلام نمود که این تلفن هوشمند با نام W8 با همکاری اوپراتور ورایزون، در سه‌ماه سوم سال میلادی روانه به طور رسمی معرفی خواهد شد.

همان طور که انتظار هم می‌رفت این تلفن به نظر ظاهری احتمالا شباهت بالایی به پرچمدار اندرویدی این کمپانی، یعنی وان ام ۸ خواهد داشت. در توییت evleaks آماده که W8 مجهز به همان اسپیکرهای بوم‌ساوند به کار رفته در وان ام ۸ خواهد بود و از فناوری Duo Camera اچ‌تی‌سی نیز بهره خواهد برد. این بدان معنا است که در این دستگاه نیز شاهد استفاده از دو دوربین، یکی برای ثبت تصویر و دیگری برای ثبت اطلاعات عمق تصویر خواهیم بود.

W8 به همراه نسخه جدید ۸.۱ سیستم عامل ویندوزفون و سخت‌افزاری مبتنی بر معماری A9 آرم ارائه خواهد گردید. هنوز اطلاعات بیشتری از این تلفن در دست نیست
 
 


:: بازدید از این مطلب : 2684
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
وبلاگ سم‌موبایل با انتشار تصاویری منتسب به برادر کوچک‌تر گلکسی S5 نوید معرفی این تلفن‌هوشمند را با ارث گرفتن ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی بزرگ‌تر داده است.

وبلاگ سم‌موبایل با انتشار تصاویری منتسب به برادر کوچک‌تر گلکسی S5 نوید معرفی این تلفن‌هوشمند را با ارث گرفتن ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی بزرگ‌تر داده است. براساس اطلاعاتی که می‌توان از این تصویر دریافت کرد، به‌نظر می‌رسد گلکسی S5 مینی از وجود سنسور اثرانگشت و همچنین سنسور ضربان‌سنج در پشت تلفن‌هوشمند بهره می‌برد. در این بین نباید قابلیت ضدآب بودن را نیز به دست فراموشی سپرد. شاید وجود چنین ویژگی‌های راه را برای حضور سایر ویژگی‌های نرم‌افزاری از جمله مد ذخیره‌ی نیرو و سایر ویژگی‌ها هموار سازد.

تصاویر منتشر شده شواهدی دال بر سخت افزار استفاده شده در این تلفن‌هوشمند ارائه نمی‌دهد، اما یکی از منابع داخلی مدعی شده است که سامسونگ این محصول را همچون نسخه‌های پیشین با مشخصات سخت‌افزاری پایین‌تری روانه‌ی بازار خواهد کرد. می‌توان انتظار داشت تا شاهد حضور این تلفن‌هوشمند با صفحه‌ی نمایش 4.5 اینچی AMOLED و رزولوشن 720p، پردازنده‌ی 4 هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتزی، حافظه‌ی رم 1.5 گیگابایتی، دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و 2 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. لازم به‌ذکر است که سامسونگ حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی را با قابلیت افزایش از طریق اسلات میکرو SD در این محصول تعبیه کرده است.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 2579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
بر اساس گزارش TK Tech News، اولین ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی بصورت آزمایشی One Wear نامیده شده و ممکن است در اواخر ماه آگوست یا اوایل سپتامبر معرفی شود.

بر اساس گزارش TK Tech News، اولین ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی بصورت آزمایشی One Wear نامیده شده و ممکن است در اواخر ماه آگوست یا اوایل سپتامبر معرفی شود. گفته شده است که دستگاه موسوم به HTC One Wear همچون Moto 360 موتورولا از طراحی دایره‌ای برخوردار خواهد بود و احتمالا اچ‌تی‌سی آن را در دو مدل عرضه می‌کند که یکی از جنس فلز و دیگری پلی‌کربنات خواهد بود. این همان اقدامی است که سامسونگ در خصوص ساعت‌های Gear 2 و Gear 2 Neo خود انجام داده است.

با وجود اینکه اطلاعات ارائه شده هنوز قابل تایید نیست، اما قطعیت یک مساله بر ما واضح است: ساعت هوشمند جدید HTC به سیستم‌عامل Android Wear گوگل مجهز خواهد شد که در ماه مارس با ذکر نام HTC و برخی دیگر کمپانی‌ها نظیر سامسونگ، ال‌جی و موتورولا بعنوان شرکای سخت‌افزاری معرفی شد. امیدوارم به زودی اطلاعات بیشتری در خصوص این فناوری هیجان‌انگیز که ساخته‌ی دست HTC خواهد بود بدست آوریم.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 2746
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
طی هفته‌های اخیر اطلاعات مختلفی از تبلت گلکسی تب S سامسونگ که بطور رسمی در روز 12 ژوئن (22 خرداد) معرفی خواهد شد به بیرون درز کرده است.

طی هفته‌های اخیر اطلاعات مختلفی از تبلت گلکسی تب S سامسونگ که بطور رسمی در روز 12  ژوئن (22 خرداد) معرفی خواهد شد به بیرون درز کرده است. امروز تصاویر جدیدی از مدل 10.5 اینچی این تبلت منتشر شده است که اطلاعات دقیق‌تری به ما می‌دهد و البته مهر تاییدی بر بعضی از اطلاعات فاش شده از این تبلت می‌زند.

گلکسی Tab S 10.5 نیز مانند گلکسی Tab S 8.4 بسیار نازک است و فقط 6.6 میلی‌متر ضخامت دارد. البته این تبلت 465 گرم وزن دارد که در مقایسه با وزن 287 گرمی Tab S 8.4 سنگین‌تر است. پشت این تبلت از همان شیوه‌ی طراحی گلکسی S5 پیروی می‌کند اما در مجموع تبلت جذابی به نظر می‌رسد به خصوص که نوار شبه فلز کناره‌های تبلت جلوه‌ی خاصی به آن بخشیده است.
 


:: بازدید از این مطلب : 2646
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
بر اساس تحقیقاتی که در زمینه استفاده از گوشی‌های موبایل صورت گرفته، دانشمندان می‌گویند بسیاری از کاربران موبایل دچار نوعی توهم می‌شوند که احساس می‌کنند گوشی آنها داخل جیبشان می‌لرزد.

بر اساس تحقیقاتی که در زمینه استفاده از گوشی‌های موبایل صورت گرفته، دانشمندان می‌گویند بسیاری از کاربران موبایل دچار نوعی توهم می‌شوند که احساس می‌کنند گوشی آنها داخل جیبشان می‌لرزد.

بارها احتمالا برای همه کاربران هم پیش آمده که حس کنند گوشی آنها در حال لرزش است، اما هنگامی‌که آن را از جیبشان در می‌آورند متوجه می‌شوند که اشتباه کرده‌اند.

براساس این گزارش، این پدیده نخستین بار حدود پنج سال پیش کشف شد، اما هنوز نامی برای آن در نظر گرفته نشده، با این حال دانشمندان این پدیده را Hypovibochondria یا Ringxiety می‌نامند. به گفته محققان، این عارضه در میان ۹۰ درصد کاربران در سراسر دنیا وجود دارد. روانشناسان می‌گویند در حقیقت ذهن ما نسبت به زنگ خوردن گوشی‌های موبایل شرطی شده و ما رفتارهای وسواسی اجباری زیادی را روزانه انجام می‌دهیم که به نظر عادی می‌رسند.

آنها معتقدند، افرادی که مدام به تلفن همراه خود نگاه می‌کنند تفاوت چندانی با کسانی که مدام دست خود را می‌شویند، ندارند و این قضیه را می‌توان نوعی وسواس دانست و این موضوع همان عاملی است که باعث ایجاد حس غیرواقعی زنگ خوردن‌های خیالی می‌شود.

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2979
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
تحلیل‌گران معتقدند عرضه آی‌پد ۶۴ بیتی رقابت بین صنعت کامپیوترهای رومیزی و تبلت را وارد مرحله‌ای جدید می‌کند و به شدت برروی فروش کامپیوترهای رومیزی تأثیر منفی می‌گذارد.

به گزارش Cnet، دویچه بانک پیش‌بینی‌هایش از فروش کامپیوترهای رومیزی در چند سال آینده را بر اساس اخبار عرضه تبلت آی‌پد تا پردازشگر ۶۴ بیتی تغییر داده‌است. میزان رشد پیش‌بینی شده عرضه PC در پایان سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ دو درصد کاهش پیدا کرده و به ترتیب به ۸ و ۶ درصد رسیده است.

 تحلیل‌گران دویچه بانک در یادداشت خود نوشته‌اند که عرضه آی‌پد به عنوان اولین تبلت جهان با پردازشگر ۶۴ بیت باعث می‌شود قابلیت‌های جدیدی به اپلیکیشن‌های موبایل اضافه شود و این امر به بازار کامپیوترهای رومیزی ضربه جدی وارد می‌کند.

 هنوز خبر رسمی از عرضه نسل بعدی آی‌پد با پردازشگر ۶۴ بیتی منتشر نشده اما اکثر تحلیل‌گران معتقدند با وجود تولید آی‌فون ۵S با پردازشگر ۶۴ بیتی و اینکه به زودی قرار است دو مدل آی‌پد و آی‌پد مینی جدید معرفی شوند، به احتمال زیاد این دو تبلت جدید اپل دارای پردازشگر ۶۴ خواهند بود.

 تحلیل‌گران دویچه بانک معتقدند تولید کنندگان کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ با عرضه اولترابوک‌های مجهز به ویندوز ۸ که زیر ۵۰۰ دلار قیمت دارند به جنگ تبلت‌های ۶۴ بیتی می‌روند. البته فروش اولترابوک‌های ۵۰۰ دلاری به معنی کاهش شدید سوددهی این شرکت‌ها است.

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2677
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
سامسونگ الکترونیکس تکنولوژی پیکسل جدید و پیشرفته ISOCELL را برای سنسور‌های CMOS معرفی کرد.
این تکنولوژی جدید، حساسیت نور را افزایش می‌دهد و به طور قابل ملاحظه‌ای جذب الکترون‌ها را کنترل می‌کند که نتیجه آن دقت بالا در رنگ‌ها حتی در نور کم است. ISOCELL کیفیت عکس‌ها را بهبود می‌بخشد و با این تکنولوژی جدید، کاربران موبایل‌های هوشمند و تبلت‌ها، می‌توانند تجربه جدیدی از عکس‌هایشان داشته باشند.

تائهون کیم، رییس قسمت بازرگانی سیستم LSI، گفت: "با پیشرفت‌هایی که در فناوری پیکسل و پردازش به وجود آمده‌است و با وجود دوربین‌های تبلت‌ها و موبایل‌ها، عکسبرداری از دنیای اطراف و اشتراک آنها آسان‌تر از هر موقع دیگری شده است.” او افزود: "فناوری ISOCELL، ابتکاری دیگر است که توانسته درجه کیفیت تصاویر را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد و پیشرو بودن سامسونگ را در فناوری‌های سنسور‌ دوربین موبایل‌ها نشان می‌دهد.

کیفیت سنسور دوربین با مقدار نوری که هر پیکسل دریافت می‌کند، مشخص می‌شود. رقابتی که در بازار برای افزایش رزولوشن دوربین و کیفیت عکس، بدون بزرگتر شدن خود دوربین وجود دارد، باعث شده پیکسل‌ها در حالیکه کوچکتر می شوند، کارایی بهتری پیدا کنند که این خود یک چالش و رقابت است.

 در رویارویی با این رقابت در گذشته، پیشرفت های قبلی در فناوری سنسور‌ها، متمرکز بر تقویت جذب نور هر پیکسل بود و فناوری پیکسل نیز از سیستم FSI (Front Side Illumination) به BSI (Back Side Illumination)، پیشرفت پیدا کرد که دیود‌های حساس به نور را در حداکثر بازدهی فتو‌الکتریک قرار می‌داد. در حالی که این سیستم BSI در زمان خود پیشرفت بسیار موثر و مفیدی بود، به دلیل کاهش مداوم اندازه پیکسل‌ها، محدودیت‌هایی در بهبود کیفیت عکس‌ها داشت.

در راستای این پیشرفت‌های عظیم در افزایش کیفیت سنسور‌های دوربین موبایل‌ها، سامسونگ به توسعه نسل بعدی فناوری پیکسل اقدام کرد. تکنولوژی ISOCELL، یک مانع فیزیکی بین همسایگی پیکسل‌ها و جدا بودن آنها از هم ایجاد می‌کند. این جدا‌بودن یا ایزوله بودن پیکسل‌ها، باعث جمع‌آوری فوتون‌های بیشتر توسط میکرو لنز و جذب آنها توسط فتودیود پیکسل می‌شود که تداخل‌های الکتریکی نا‌خواسته بین پیکسل‌ها را به حداقل می‌رساند و ظرفیت (FWC) را به حداکثر می‌رساند.
در مقایسه با سیستم BSI، سیستم ISOCELL، تداخل ها را تا ۳۰% کاهش می‌دهد که موجب دقت بالاتر رنگ‌ها و تولید رنگ‌های واقعی با وضوح بیشتر می‌شود و ظرفیت کامل (FWC) را ۳۰% افزایش می‌دهد که تصویر پویاتری را رقم می‌زند.

به علاوه، دوربینی با فناوری ISOCELL، زاویه اشعه (CRA) را تا ۲۰% عریض تر می‌کند که کاهش ارتفاع مژول دوربین را در پی دارد. این ویژگی در موبایل‌های باریک و کوچک کمک بسزایی می‌کند.

دوربین S5K4H5YB 8 مگاپیکسلی، اولین سنسور دوربین سامسونگ است که از پیکسل ISOCELL 1.12 میکرو متری و اپتیکال ۴/۱ اینچی استفاده می‌کند. هم اکنون نمونه S5K4H5YB در حال توزیع بین مشتریان است و در  انتهای سال ۲۰۱۳ به تولید انبوه می‌رسد.

بنا بر گزارش شرکت تحقیقاتی Techno System Research، در سال ۲۰۱۴، ۶۶ درصد از تلفن‌های هوشمند از سنسور‌های ۸ مگاپیکسل یا بالاتر استفاده می‌کنند.

 
مطالب مرتبط
 
برچسب ها: Khabar no ، خبر نو ، Khabareno


:: بازدید از این مطلب : 2743
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
سرورهای جدید ایسوس و سایر محصولات رده سرور مانند مادربوردها و ایستگاه‌های پردازشی این شرکت از پردازنده‌های Xeon E5-2600 v2 با معماری پردازشی آیوی‌بریج سری EP پشتیبانی می‌کنند. این پردازنده‌ها دارای قدرت فوق‌العاده و کارایی بالا هستند و می‌توانند در سرورهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

ایسوس همزمان با اعلام پشتیبانی از پردازنده‌های آیوی‌بریج سری EP از جدیدترین محصولات خود شامل سرورهای نسل E7 ، مادربوردهای مجهز به تراشه Z9P برای سرورها، دو ایستگاه پردازشی به نام‌های ESC4000 G2 و ESC2000 G2 به همراه مادربوردهای Z9PE-D8 WS، P9X79-E WS و P9X79 برای استفاده در ایستگاه‌های پردازشی رونمایی کرد.

این محصولات برای پشتیبانی از پردازنده‌های نسل دوم زئون E5-2600  طراحی شده‌اند که با نام Bridge-EP شناخته می‌شود و علاوه بر توان پردازشی بالا، دارای مصرف بهینه انرژی هستند علاوه بر این انعطاف زیادی برای استفاده در محصولات مختلف دارند. این ویژگی‌ها راه‌حل‌های قدرتمندی برای استفاده در سازمان‌ها ارائه می‌دهند.

 

همچنین سرورها و مادربوردهای سرور ایسوس برای کنترل از راه دور سرور دارای سیستم مدیریت تحت وب این شرکت (ASWM) و یک رابط هوشمند مدیریت پلتفرم (IPMI)  به نام ASMB6-iKVM است.

جدیدترین سرورها، مادربوردهای سرور، ایستگاه‌های پردازشی و مادربورد ایستگاه‌های پردازشی ایسوس برای بکارگیری از حداکثر توان محصولات جدید اینتل در خانواده E5-2600 v2 طراحی شده‌اند. سرورهای نسل E7 ، مادربوردهای مجهز به تراشه Z9P برای سرورها، دو ایستگاه پردازشی به نام‌های ESC4000 G2 و ESC2000 G2 به همراه مادربوردهای Z9PE-D8 WS، P9X79-E WS و P9X79 ، با حداکثر فرکانس عملیاتی ۳٫۵ گیگاهرتز و ۱۲ هسته (۲۴ رشته پردازشی) توان قدرتمندی در این محصولات ارائه می‌کنند.

فناوری ساخت ۲۲ نانومتری و تکنولوژی ترانزیستورهای سه‌بعدی در آخرین پردازنده‌های اینتل، نیاز کمتری به توان مصرفی دارند و در نتیجه محصولات حرفه‌ای ایسوس با پردازنده‌های زئونE5-2600  نسل دوم، نسبت به مدل‌های پیشین عملکرد بهتری در زمینه مصرف انرژی نشان می‌دهند. همچنین سرورهای ایسوس و ایستگاه‌های پردازشی سری ESC دارای گواهینامه ۸۰ Plus در بخش توان مصرفی هستند به این معنی که حداقل راندمان مصرف انرژی در آنها ۸۰ درصد است که علاوه بر صرفه‌جویی بیشتر، در کاهش هزینه‌ها نیز موثر است. جدیدترین سرورها، مادربوردهای سرور، ایستگاه‌های پردازشی و مادربورد ایستگاه‌های پردازشی ایسوس از چندین رابط PCI Express 3.0 برای افزایش کارت گرافیکی و سایر ماژول‌های توسعه پشتیبانی می‌کنند. یکی از این اسلات‌ها برای ASUS PIKE (کیت اختصاصی توسعه درگاه‌ها) در نظر گرفته شده که یک راه‌حل سریع و آسان برای افزایش بخش‌های ذخیره‌سازی در پورت‌های SAS و SATA جهت پیکربندی Raid‌ است. تمام این مدل‌ها با رابط پرسرعت نسل سوم USB طراحی شده‌اند که سرعت آن به پنج گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.

 

نسل جدید محصولات رده سازمانی ایسوس از مدیریت از دور پیشرفته از طریق ماژول‌های ASWM و ASMB6-iKVM پشتیبانی می‌کنند. ماژول سازمانی ASWM با ارائه یک رابط ساده گرافیکی برای مدیریت آسان و متمرکز بخش‌های مختلف سرور مانند به‌روز‌رسانی بایوس و کنترل توان مصرفی استفاده می‌شود و ماژول ASMB6-iKVM مطابق با استاندارد IPMI 2.0 امکان مدیریت از راه دور تجهیزات مختلف حتی در زمانی که این تجهیزات خارج از سرویس و خاموش هستند را فراهم می‌کند.

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2674
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
شواهد نشان می دهد که اغلب کاربران ایرانی با توجه به برند، وزن و نیز ظاهر، تبلت خود را انتخاب می کنند و البته به گفته فروشندگان برنامه های کاربردی نیز در درجه اهمیت برای خریداران قرار دارد.
قابل حمل بودن و کاربرد هر لحظه ابزارهای فناوری در دنیای دیجیتال امروز، مهمترین معیار برای کاربرانی محسوب می‌شود که هر لحظه و در هر مکان دوست دارند به منابع اطلاعاتی دسترسی داشته باشند شاید به همین دلیل است که در کمتر از یک سال گذشته رایانه های لوحی یا همین تبلتها به سرعت جایگزین کامپیوترهای خانگی (pc ) و حتی لپ تاپهایی شدند که به هیچ عنوان به فکرمان خطور نمی کرد که به این زودی از دور خارج شوند.

به گزارش مهر، شاید تا یکی دو سال گذشته تبلتها عموما برای استفاده کاربران حرفه ای از جمله پزشکان، مهندسان، دانشجویان و استادان که برنامه های نرم افزاری کاربردی سفارشی مرتبط با قلم درکار خود را بیشتر مورد استفاده قرار می دادند متصور می شد اما امروزه تبلت ها که پتانسیل جذب کاربران سطوح متوسط را نیز دارند از بین همه کاربران، مورد علاقه دانشجویان و دانش آموزانی نیز هستند که تمایل دارند یادداشت برداری سریعی سر کلاس داشته باشند.

همچنین صاحبان مشاغل تجاری که نیازمندند آنچه را در مسافرت های تجاری خود به ذهن بسپارند و به مدارک دیجیتال تبدیل کرده و در جایی مناسب ذخیره کنند و به همراه داشته باشند نیز از تبلت استفاده می کنند و به طور کل می توان گفت هم اکنون این کالا به پرطرفدارترین وسیله برای استفاده افراد در دنیای دیجیتال تبدیل شده است.

خوش اقبال ترین تبلتهای بازار

در بازارهای جهانی بیش از یکصد نوع تبلت به فروش می‌رسد که ده‌ها مدل از این تبلت‌ها در بازارهای فناوری داخلی نیز عرضه می‌شوند. این تبلتها برپایه سیستم عاملهایی مانند آندروئید، ویندوز و iOS از برندهایی چون اپل، سامسونگ، ایسوس، اچ پی، ایسر و بلک بری و ام اس آی و لنوو در بازار ایران به فروش می رسند که طبق بررسی های میدانی صورت گرفته توسط خبرنگار مهر، 3 برند اپل، ایسوس و سامسونگ بیشترین محبوبیت را در میان کاربران ایرانی دارند و در صدر فروش بازار تبلت قرار گرفته اند.

شواهد نشان می دهد که اغلب کاربران ایرانی با توجه به برند، وزن و نیز ظاهر، تبلت خود را انتخاب می کنند و البته به گفته فروشندگان برنامه های کاربردی نیز در درجه اهمیت برای خریداران قرار دارد.

در هفته ای که گذشت با توجه به کاهش 5 تا 10 درصدی نرخ تبلت و لپ تاپ در بازار دیجیتال کشور، فروش 2 مدل از تبلتهای برند ایسوس، 2 مدل از تبلتهای برند سامسونگ و یک مدل از تبلتهای برند اپل در صدر جدول پرفروشها قرار گرفت.

اپل همچنان پرطرفدار

آی پد اپل نه‌تنها در داخل ایران بلکه در سطح دنیا در رتبه نخست فهرست پرفروش‌ترین تبلت‌ها قرار دارد و فروشندگان بازار قدرت گرافیکی بالای آن، کیفیت تصاویر و همچنین امکان اجرای برنامه‌های کاربردی مختلف روی این تبلت را از ویژگی‌های این رایانه لوحی می دانند.

در بازار کامپیوتر ایران مدل  Ipad4 – 4G با حافظه 32 گیگابایتی اپل بازار فروش بسیار خوبی دارد و این محصول با حدود 2 میلیون و 900 هزار تومان یکی از پرفروش ترین و پر طرفدارترین تبلتهای بازار محسوب می شود.

این مدل نسخه بهبود یافته‌ iPad 3 است و اصلی ترین تفاوت آن با مدل قبلی مربوط به پردازنده‌ آن است؛ به نحوی که برخلاف iPad 3  که از چیپ A5X استفاده می‌کرد، نسل چهارم این تبلت از چیپ جدید Apple A6X استفاده می‌کند که دارای پردازشگر گرافیکی چهار هسته ای است؛ همچنین iPad 4  مجهز به Wi-Fi دو بانده با استاندارد 802.11 a/b/g/n، پشتیبانی پیشرفته از شبکه های پرسرعت  LTE، وب کم جدید FaceTime با قابلیت فیلم‌برداری HD 720p که در گوشی iPhone 5 نیز به کار گرفته شده بود و پورت رعد است.

این تبلت اپل دارای صفحه نمایش 9.7 اینچی رتینا با دقت 2048×1536 و باتری قدرتمند با شارژدهی بیش از 10 ساعت نیز است.

از دیگر ویژگیهای این محصول پرطرفدار می توان به پردازنده  Dual Core 1.6GHzو حافظه رم  2GB DDR3 و حافظه داخلی 128GB اشاره کرد.

سیستم عامل آی پد اپل IOS Ver6.0است و دوربین آن نیز 5 مگا پیکسل است و قابلیت نصب سیم کارت برای استفاده از تکنولوژی 3G و همچنین 4G را دارد.

تبلت ویندوزی محبوب ایسوس

به گزارش مهر، طرفداران سیستم عامل ویندوز، اقبال زیادی به تبلت برند ایسوس نشان می دهند و براین اساس مدل ASUS - Vivo Tab Smart – ME400CL از جمله پرفروش ترین مدلهای بازار کامپیوترهای جیبی است که حدود یک میلیون و 900 هزار تومان نیز قیمت داده می شود.

این تبلت ویندوزی که با سیستم عامل Windows 8 professional تولیدشده مشخصاتی شبیه به تبلت مایکروسافت یعنی Surface PRO دارد و قابلیت این را نیز دارد که مانند تبلت های خانواده TRANSFORMER ایسوس از یک کیبورد استفاده کند که البته به صورت پیش فرض جزو لوازم خود تبلت نیست.

فروشندگان بازار کیفیت صفحه نمایش و پردازنده قدرتمند چهار هسته ای تبلتی بسیار سریع را همراه با طراحی زیبا و بهره مندی از Windows 8  را از جمله دلایل پرفروش بودن این تبلت سبک می دانند.

تبلت Tab smart ایسوس دارای پردازنده  Quad Core 1.8GHz و حافظه رم 2GB DDR3 و حافظه داخلی 64GB است.

دوربین 8 مگا پیکسلی دارد و دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی است و قابلیت نصب سیم کارت برای استفاده از تکنولوژی 3G از دیگر مزایای آن است.

پدفون ایسوس گران اما پرفروش

در جمع پرفروش های بازار تبلت، Padfone Infinity برند ایسوس نیز با اینکه حدود 3 میلیون تومان قیمت داده می شود خوب می فروشد.

این تبلت آندرویدی با کاربری تبلت و گوشی یکی از برترین خلاقیت های سال 2013 به شمار می رود که دارای یک گوشی 5 اینچی است که همراه آن یک داک تبلت نیز ارائه می‌شود و کاربر می‌تواند در صورت تمایل گوشی را داخل این داک قرار داده و از آن به عنوان یک تبلت 10.1 اینچی استفاده کند. بدین ترتیب کاربر می‌تواند هر زمان که تمایل داشت از گوشی خود به عنوان یک تبلت نیز استفاده کند.

این مدل ایسوس تغییرات سخت افزاری زیادی نسبت به مدل گذشته خود Padfone 2 ندارد اما تصویر FULL HD این تبلت آن را کاملا متمایز کرده است.

پردازنده  Quad Core 1.7GHz و حافظه رم 2GB DDR3 و حافظه داخلی 32GB از جمله ویژگیهای این مدل ایسوس است که از سیستم عامل Android 4.1 و دوربین 13 مگاپیکسلی و قابلیت نصب سیم کارت برای استفاده از تکنولوژی 3G پشتیبانی می کند.

نوت 8 سامسونگ خوب می فروشد

طبق اعلام فروشندگان بازار مدل Note8 – N5100 کمپانی سامسونگ نیز با حدود 1.5 میلیون تومان قیمت در بازار تبلت ایران خوب می فروشد و در جمع 5 مدل پرفروش هفته قرار گرفته است.

تبلت Galaxy Note 8 صفحه نمایش 8 اینچی و از نوع TFT و با رزولوشن 1280×800 دارد و تراکم پیکسلی 189ppi  می دهد. قاب دور تبلت کمی ضخیم است طوری که باعث شده این تبلت از تبلت های دیگر سامسونگ کمی بزرگ‌تر باشد. پردازنده این تبلت چیپ Exynos 4 Quad است که پردازنده چهار هسته ای Cortex-A9 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز را کنترل می کند.

این تبلت دارای 2 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل نسخه 4.1.2 اندروید است و مانند  Note 10.1، بر روی این تبلت برنامه های AllShare، S Planner، S Note و FlipBoard وجود دارد. پشتیبانی از Wi-Fi، فناوری بلوتوث، GPS، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 32 گیگابایت و دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه دوربین مکالمات تصویری از جمله قابلیت های این تبلت است.

پرفروش دیگری از سامسونگ

مدل Note2 – N8000 کمپانی سامسونگ که حدود یک میلیون و 900 هزار تومان قیمت داده می شود از استقبال بالایی در میان مدلهای مختلف تبلت برخوردار است. این تبلت جدید سامسونگ بیش از هر تبلت دیگری به اصل تبلت ها یعنی قابلیت نت برداری و یا در واقع جایگزینی قلم و کاغذ نزدیک شده است.

وجود قلم در کنار این تبلت به کاربر این امکان را می‌دهد که استفاده از قلم و کاغذ را کنار گذاشته و تمامی نیاز های خود به نوت برداری را با همین تبلت برطرف سازد.

داشتن پردازنده  Quad Core 1.4GHz، حافظه رم 2GB DDR3 و حافظه داخلی 16GB از جمله ویژگیهای این مدل تبلت است که از سیستم عامل  Android 4.0 و دوربین 5 مگاپیکسل و صفحه نمایش 10.1 اینچی با قابلیت نصب سیم کارت برای استفاده از تکنولوژی 3G بهره می برد.

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2701
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
قیمت انواع دوربین عکاسی دیجیتال و کامپیکت در بازار به شرح زیر است.

نام

قیمت

دوربین فوجی اچ اس ۲۵ / FujiFilm FinePix HS25 EXR

۹,۵۰۰,۰۰۰ ریال

دوربین نیکون دی ۵۲۰۰ / Nikon D5200

32,000,000 ریال

دوربین کانن ۶ دی / Canon EOS-6D

65,000,000 ریال

دوربین کانن پاورشات جی ۱۵ / Canon Powershot G15

16,500,000 ریال

دوربین کانن پاورشات اس ایکس۵۰ / Canon Powershot SX50 HS

16,200,000 ریال

دوربین نیکون دی ۶۰۰ / Nikon D600

67,000,000 ریال

دوربین کانن پاورشات اس ایکس ۱۶۰ آی اس / Canon Powershot SX160 IS

6,200,000 ریال

دوربین کانن پاورشات اس ایکس ۵۰۰ آی اس / Canon Powershot SX500 IS

9,800,000 ریال

دوربین کانن ۶۵۰ دی / Canon EOS-650D

26,000,000 ریال

دوربین کانن ایکسوس ۱۲۵ اچ اس / Canon IXUS 125HS

6,000,000 ریال

دوربین کانن ایکسوس۵۰۰ اچ اس / Canon Ixus 500HS

5,800,000 ریال

دوربین نیکون دی ۳۲۰۰ / Nikon D3200

21,500,000 ریال

دوربین سونی آلفا نکس۷ / Sony Alpha NEX-7

48,000,000 ریال

دوربین دیجیتال کانن ایکسوس ۲۴۰ اچ اس / Canon Ixus 240HS

6,200,000 ریال

دوربین کانن پاورشات اس ایکس ۲۶۰ اچ اس / Canon PowerShot SX260 HS

8,600,000 ریال

دوربین کانن پاورشات اس ایکس۲۴۰ اچ اس / Canon PowerShot SX240 HS

8,300,000 ریال

دوربین کانن پاورشات دی ۲۰ / Canon PowerShot D20

11,500,000 ریال

دوربین کانن پاورشات آ ۴۰۰۰ آی اس / Canon PowerShot A4000 IS

4,200,000 ریال

دوربین کانن پاورشات آ۳۴۰۰ آی اس / Canon PowerShot A3400 IS

3,600,000 ریال

دوربین کانن پاورشات آ ۲۴۰۰ آی اس / Canon PowerShot A2400 IS

3,250,000 ریال

دوربین کانن پاورشات آ ۲۳۰۰ / Canon PowerShot A2300

3,100,000 ریال

دوربین کانن پاورشات آ۸۱۰ / Canon PowerShot A810

2,350,000 ریال

دوربین نیکون دی ۸۰۰ / Nikon D800 , D800E

103,000,000 ریال

دوربین کانن ۱ دی ایکس / Canon EOS-1D X

250,000,000 ریال

دوربین کانن ایکسوس ۱۱۰۰ اچ اس / Canon IXUS1100 HS

6,500,000 ریال

دوربین کانن ایکسوس۲۳۰ اچ اس / Canon IXUS230 HS

5,600,000 ریال

دوربین کانن پاورشات آ ۲۲۰۰ / Canon Powershot A2200

2,900,000 ریال

دوربین نیکون دی ۵۱۰۰ با لنز ۵۵-۱۸/ Nikon D5100+lens 18-55

20,000,000 ریال

دوربین کانن اس ایکس ۲۳۰ اس اچ/Canon SX230 HS

7,200,000 ریال

دوربین کانن ۶۰۰ دی با لنز ۵۵-۱۸ آی اس ۲/Canon EOS 600D+lens 18-55 IS II

21,000,000 ریال

دوربین کانن ۷ دی ( بدنه ) / Canon EOS-7D Body

39,000,000 ریال

دوربین نیکون دی ۹۰ ( بدنه )/ Nikon D90 Body

23,000,000 ریال

دوربین نیکون دی ۷۰۰۰ با لنز ۱۰۵-۱۸ / Nikon D7000 kit 18-105

42,000,000 ریال

دوربین نیکون دی ۳۱۰۰بالنز ۵۵-۱۸ / Nikon D3100

16,000,000 ریال

 

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 3324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
اندروید جیلی بیلی طی ماه گذشته میلادی (ژولای)‌به خوبی جای پای خود را به عنوان سلطان بلامنازع دنیای اندرویدها محکم کرد
اندروید جیلی بیلی طی ماه گذشته میلادی (ژولای)‌به خوبی جای پای خود را به عنوان سلطان بلامنازع دنیای اندرویدها محکم کرد. بنا بر جدیدترین گزارش سایت توسعه دهندگان اندروید ، جیلی بیلی که شامل اندروید 4.1 و اندروید 4.2 است، اکنون ۴۰.۵ درصد بازار ابزارهای اندرویدی را در چنگال خود گرفته.

این در حالی است که در ماه قبل از آن سهم جیلی بیلی تنها به ۳۸ درصد می رسید . و رشد روز افزون جیلی بیلی به درستی معنایی جز افول اندروید ۲.۳ نان  زنجبیلی ندارد. به گونه ای که سهم آن از ۳۴ درصد به ۳۳ درصد کاهش یافته است.

به نظر می رسد گوگل کمی سرعت آپدیت و عرضه نسخه های اصلی سیستم عامل موبایل اش را کاهش داده است. به گونه ای که اکنون بیش از یک سال است که جیلی بیلی آخرین نسخه اصلی ارائه شده است.

انتظار می رود که در اوایل سال آینده میلادی گوگل نسخه بعدی اندروید را با نام اندروید 5، «پای لیمو ترش» عرضه نماید.
 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2856
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
تلفن های تاشو مدت زمان زیادی است که دیگر در بازار جای چندانی ندارند و سال ها است که در دوران موبایل های معمولی باقی مانده و هیچ پیشرفتی را به چشم ندیده اند.
تلفن های تاشو مدت زمان زیادی است که دیگر در بازار جای چندانی ندارند و سال ها است که در دوران موبایل های معمولی باقی مانده و هیچ پیشرفتی را به چشم ندیده اند. اما با شنیده ها و خبرهای چند ماه اخیر، احتمالا سامسونگ قصد دارد جان تازه ای به این دسته از موبایل ها بدمد و نسخه به روز شده ای از آنها را عرضه کند.
 
کمتر از یک ماه پیش بود که برای اولین بار اسمارت فون اندرویدی تاشو سامسونگ را در میان شایعات رؤیت کردیم و همان زمان بسیاری عقیده داشتند Galaxy Folder از همین ابتدا یک پروتوتایپ و پیش طرح مرده است. اما شواهد حاکی از آن است که سامسونگ همچنان مشغول کار بر روی این طرح است و احتمالا به زودی شاهد رونمایی آن خواهیم بود.
روز گذشته علاوه بر انتشار برخی تصاویر، کاتالوگی هم از جزئیات و مشخصات فنی این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است. طبق این اطلاعات تازه، اسمارت فون تاشو سامسونگ فاقد صفحه کلید فیزیکی بوده و به جای آن از دو نمایشگر ۳.۶۷ اینچی AMOLED با کیفیت WVGA بهره می برد.
 
پردازنده آن قرار است چیپ چهار هسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۴۰۰ باشد که بر مبنای معماری Cortex-A7 تولید شده. در کنار همه اینها شاهد حضور ۲ گیگابایت رم، دو دوربین و امکان ارتباطی LTE در محصول تازه سامسونگ خواهیم بود.
 
پس از انتشار نام احتمالی گلکسی فولدر، اکنون برخی صحبت های درگوشی حاکی از آن است این اسمارت فون با نام Samsung Galaxy Golden تنها در کره جنوبی به بازار عرضه خواهد شد. البته هنوز هیچ خبری مبنی بر تایید یا تکذیب عرضه جهانی آن و همچنین نام بین المللی اش در دست نیست.
 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2737
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
آخرین قیمت لپ تاپ در بازار به شرح زیر است.

برند(مدل)

گارانتی

قیمت(تومان)

Asus-Xseries-X450CC-i5-6-1T-2G

شرکت آوات

۲,۱۵۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X550CC-2117-4-750-2G

شرکت سازگار ۲ سال

۱,۶۷۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X550CC-i5-6-1T-2G

شرکت سازگار ۲ سال

۲,۲۵۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X450CC-i5-4-750-2G

شرکت آوات

۲,۰۵۹,۰۰۰

Asus-VivoBook-S550-Touch-i7-6-1T-4G

شرکت آوات

۳,۶۳۹,۰۰۰

Asus-Sseries-S300-i3-4-500

شرکت آوات

۲,۲۰۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X550CC-i7-6-1T-2G

شرکت آوات

۲,۸۲۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X550CC-i5-4-750-2G

شرکت آواژنگ

۲,۰۹۹,۰۰۰

Asus-Kseries-K46CB-i7-6-1T-4G

شرکت آواژنگ

۳,۰۵۹,۰۰۰

Asus-Kseries-K56CB-i5-6-1T-2G

شرکت سازگار

۲,۵۸۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X54HR-i3-2-500

الماس

۱,۳۵۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X54HR-B970-2-500

الماس

۱,۲۳۹,۰۰۰

Asus-Kseries-K46CB-i7-6-1T-2G

شرکت آواژنگ

۲,۸۰۹,۰۰۰

Asus-Kseries-K56CB-i7-6-1T-2G

شرکت آوات

۲,۹۵۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X44H-i3-4-750

شرکت الماس

۱,۴۷۹,۰۰۰

Asus-Nseries-N46VM-i5-6-1T-2G

شرکت الماس

۲,۶۰۹,۰۰۰

Asus-Nseries-N56VM-i5-6-1T-2G

شرکت الماس

۲,۹۲۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X44H-i3-2-500

شرکت الماس

۱,۳۴۹,۰۰۰

Asus-VivoBook-S550-Touch-i3-6-1T-2G

شرکت آوات

۲,۷۴۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X55VD-i3-4-750-1G

شرکت آوات

۱,۸۳۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X55VD-B980-4-750-1G

شرکت آواژنگ

۱,۶۱۹,۰۰۰

Asus-VivoBook-S550-Touch-i5-6-1T-2G

شرکت آوات

۳,۰۰۹,۰۰۰

Asus-VivoBook-S200-Touch-i3-4-500-Win8

شرکت آوات

۱,۸۰۹,۰۰۰

Asus Xseries-X55VD-i3-2-500-1G

شرکت آوات

۱,۶۷۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X44H-B970-4-750

شرکت الماس

۱,۳۴۹,۰۰۰

Asus-Kseries-K55VD-i5-6-1T-2G

شرکت الماس

۲,۳۵۹,۰۰۰

Asus-Gseries-G74SX-3D-i7-8-1.5T-3G-Win7-BLU

شرکت آوات ۲ سال

۵,۶۲۹,۰۰۰

Asus-VivoBook-S400CA-Touch-i5-4-500-Win8

شرکت آوات

۲,۴۱۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X501A-i3-4-500

سازگار

۱,۶۵۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X401A-i3-4-500

شرکت سازگار

۱,۶۵۹,۰۰۰

Asus-Zenbook-UX31E-i5-4-128-Win7

شرکت امرتات

۳,۵۵۹,۰۰۰

Asus-Zenbook-UX21E-i5-4-128-Win7

شرکت امرتات

۲,۵۹۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X44H-B970-2-500

شرکت الماس

۱,۳۲۹,۰۰۰

Asus-Kseries-K45VD-i5-6-750-2G

شرکت سازگار

۲,۲۵۹,۰۰۰

Asus-Nseries-N46VM-i7-6-1T-2G

شرکت الماس

۲,۹۲۹,۰۰۰

Sony-vaio-E15-13RCX-i5-4-500-1G-Win8

شرکت لوتوس

۲,۵۹۹,۰۰۰

Sony-Vaio-E14-13BCX-i3-4-320-Win8

شرکت لوتوس

۲,۰۶۹,۰۰۰

Sony-Vaio-E15126CA-i3-4-500-Win8

شرکت لوتوس

۲,۳۷۹,۰۰۰

Sony-SVE-15-135-CX-i5-6-1T-Win8

شرکت لوتوس

۲,۶۱۹,۰۰۰

Sony-SVT-13-135-i5-6-500-Win8

شرکت لوتوس

۳,۰۳۰,۰۰۰

Sony-SVT-13-132-i3-4-500-Win8

شرکت لوتوس

۲,۵۶۰,۰۰۰

Sony-SVT-13-136-i5-6-500-Win8-Touch

شرکت لوتوس

۳,۲۲۵,۰۰۰

Sony-Vaio-S13A25-Plus-i5-12-750-1G-Win8-BLU

شرکت لوتوس

۳,۷۱۹,۰۰۰

Sony-Vaio-S13A25-Plus-i5-6-750-1G-Win8-BLU

شرکت لوتوس

۳,۶۳۵,۰۰۰

Sony-Vaio-S13A25PLB-i5-6-750-1G-Win8-BLU

شرکت لوتوس

۳,۶۰۰,۰۰۰

Sony-VAIO-SV-E14-117-FLB-i5-4-640-512M-Win7

شرکت لوتوس

۲,۴۵۵,۰۰۰

Acer-Vseries-V3-571G-i7-8-1T-4G

شرکت الماس

۲,۷۸۹,۰۰۰

Acer-Eseries-E1-571G-i3-2-500

      شرکت سازگار

۱,۲۳۹,۰۰۰

Acer-Vseries-V3-571G-i7-6-750-2G

شرکت الماس

۲,۳۰۹,۰۰۰

Acer-Aspire-E1-571G-i7-6-750-2G

شرکت سازگار

۲,۳۴۹,۰۰۰

Acer-Eseries-E1-571G-i5-4-750-2G

شرکت الماس

۱,۷۸۰,۰۰۰

Acer-Eseries-E1-531-B960-2-500

شرکت الماس

۱,۱۰۹,۰۰۰

Acer-Eseries-E1-531-B1000-2-320

شرکت الماس

۱,۰۲۹,۰۰۰

Acer-Aspire-E1-531G-B960-4-750-1G

شرکت الماس

۱,۳۵۹,۰۰۰

Acer-Eseries-E1-571G-i3-4-500-1G

شرکت سازگار

۱,۴۳۹,۰۰۰

Acer-Eseries-E1-571G-i5-4-500-1G

شرکت سازگار

۱,۶۵۹,۰۰۰

Acer-Vseries-V3-571G-i5-4-750-2G

شرکت سازگار ۲ سال

۱,۸۸۹,۰۰۰

DELL-5110-i5-4-500-1G

شرکت لوتوس

۱,۷۲۹,۰۰۰

HP-ProBook-4540-i5-4-750-2G

شرکت لوتوس

۲,۱۰۰,۰۰۰

IBM-Lenovo-Eseries-E430-i3-4-500-1G

شرکت سازگار

۱,۴۵۹,۰۰۰

IBM-Lenovo-Zseries-Z500-i7-6-1T-2G

سازگار

۲,۵۵۰,۰۰۰

IBM-Lenovo-Gseries-G580-i5-4-500-2G

شرکت سازگار

۱,۸۳۹,۰۰۰

IBM-Lenovo-Essential-B590-B960-4-500-1G

شرکت سازگار

۱,۳۰۹,۰۰۰

IBM-Lenovo-ideapad-Z500-i3-4-500-2G

شرکت سازگار

۱,۹۰۹,۰۰۰

IBM-Lenovo-Bseries-B590-B1000-2-500

شرکت سیستم پردازان

۹۷۹,۰۰۰

IBM-Lenovo-Essential-B590-B960-2-500

شرکت سازگار

۱,۰۸۹,۰۰۰

IBM-Lenovo-Essential-G580-i5-6-1T-2G

شرکت هماهنگ وبیمه ایران

۱,۹۱۹,۰۰۰

IBM-Lenovo-ideapad-Z500-i5-6-1T-2G

شرکت سازگار ۲ سال

۲,۲۳۹,۰۰۰

IBM-Lenovo-Gseries-G580-i5-4-500-1G

شرکت هماهنگ وبیمه ایران

۱,۷۵۹,۰۰۰

IBM-Lenovo-Eseries-E530-Thinkpad-i5-4-750-2G

شرکت سازگار

۱,۹۵۹,۰۰۰

MSI-Cseries-CX41-i5-6-500-2G-Win7

ماتریکس

۲,۱۷۵,۰۰۰

MSI-Cseries-CR650-Dual-4-320-Win7

ماتریکس

۱,۳۲۵,۰۰۰

MSI-Cseries-CX61-i7-6-500-2G-Win7

ماتریکس

۲,۶۷۵,۰۰۰

MSI-Cseries-CX61-i5-6-500-2G-Win7

ماتریکس

۲,۱۷۵,۰۰۰

Fujitsu-LifeBook-S761-i3-4-320

لوتوس

۱,۶۵۹,۰۰۰

Fujitsu-LIFEBOOK-AH532-i5-4-750-1G

شرکت الماس و آواژنگ

۱,۷۹۹,۰۰۰

Apple-MacBookAir-Series-MD232-i5-4-256-Mac

شرکت لوتوس

۵,۰۴۰,۰۰۰

Apple-MacBookPro-series-MD102-i7-8-750-Mac

شرکت لوتوس

۵,۰۹۹,۰۰۰

Apple-MacBookPro-series-MD101-i5-4-500-Mac

شرکت لوتوس

۳,۹۹۰,۰۰۰

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2681
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
شرکت Origin PC به‌تازگی جدیدترین محصول خودش را به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید یک لپ‌تاپ از دسته محصولات ویژه بازی‌های کامپیوتری است که با مدل EON 13-S به بازار معرفی شده است.
این لپ‌تاپ ساختاری قدرتمند داشته و از نمایشگر ۱۳/۳ اینچی از نوع IPS بهره می‌برد که تصاویر را با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. به این ترتیب کاربران این لپ‌تاپ می‌توانند بازی‌های مختلف را با کیفیت مناسب و هیجان بیشتر دنبال کنند. نکته مهم درباره این لپ‌تاپ این است که بر خلاف اغلب لپ‌تاپ‌های گیمینگ بازار که نمایشگرهای بزرگ ۱۵ اینچی دارند، نمایشگر ۱۳ اینچی کوچکی داشته و به همین دلیل ابعاد کوچک و سبک‌تری دارد که حمل‌ونقل آن را برای کاربرانش ساده‌تر کرده است.

لپ‌تاپ Origin PC EON 13-S دارای نسل چهارم پردازنده‌های اینتل و پردازنده گرافیکی ۲ گیگابایتی NVIDIA GeForce GTX 765M است. همچنین این محصول امکان استفاده از سه درایو ذخیره سازی را دارد. میزان رم این لپ‌تاپ هم حداکثر به ۱۶ گیگابایت می‌رسد.

لپ‌تاپ جدید Origin PC EON 13 قرار است با قیمت پایه ۱۴۷۴ دلار به بازار عرضه شود، اما با توجه به قابلیت سفارشی‌سازی و تغییر در نوع CPU، رم و حافظه داخلی قیمت آن می‌تواند تغییر کند.

 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 2818
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()