نوشته شده توسط : ali
 
 
در زير هفت تكنيك براي ياري به شما در حفظ كارتان بيان شده است:






1.به دنبال مقصر نباشید:
نقش خود را در مشكلات شركت بدانيد و در راه‌حل‌ها همكاري كنيد، اين روش بهتر است تا اينكه مدير يا همكاران خود را مقصر بدانيد.
يكي از صاحب‌نظران مي‌گويد: زماني كه خود را به عنوان كنترل كننده‌ي آينده خويش مي‌بينيد، مي‌توانيد سخن خود را با همكارانتان تغيير دهيد و بگوييد، «بايد تمام تلاشمان را انجام دهيم تا يان كار به سرانجام برسد»، يا «ممکن است با مشكلات عميق‌تري در آينده روبرو شويم»
 
2. از خرافه‌گرايي بپرهيزيد و به كارتان برسيد.
پيامي به همكارانتان بفرستيد مبني بر بيان اولويت‌ها و تمركز بر كاري كه در دست است به جاي پخش اطلاعات ذهني.
«اگر شما زمان را صرف انديشيدن پيرامون اتفاقات آينده كنيد، بي‌حاصل است»
3. واقع‌بين باشيد.
با نزديك شدن به يك همكار و دوست مطمئن براي دستيابي به خط نهايي حقيقي شركت خود تلاش كنيد و از اضطراب بيهوده بپرهيزيد.
پرداخت به اما و اگرها راحت است، ببينيد رييس يا مدير شما چه مي‌داند و كشف كنيد در آينده چگونه بايد ظاهر شويد.
4. نقش قرباني را بازي نكنيد.
تشخيص مشكلات شركت شما را به هيچ جا نمي‌رساند مگر اينكه از راه‌حل‌هاي راهبردي پيروي كنيد.
«بخشي از يك سازمان بودن به معني داشتن اطلاعات است، منطقي باشيد و چنين رفتار كنيد.»
5. دورانديش باشيد.
همكاري در لحظه‌هاي سخت مهم‌تر از هميشه است،‌ بنابراين زيركانه است كه به خاطر آينده‌ي شركت هر رقابتي را كنار بگذاريد.
اگر شما با هم كار كنيد، ايده‌ها و فكرهاي زيادي براي انجام كارها داريد. همكاري مي‌تواند يك راه بسيار قوي در پيشرفت شغل براي دوباره بهبود بخشيدن باشد و زماني كه كارها مقابل صورتتان خيره شدند ديگر احساس تنهايي و درهم شكستن نمي‌كنيد.
6. شنونده باشيد،‌ نه گوينده.
به ياد داشته باشيد چيزي كه در طول ملاقات ناگفته مانده است به اندازه‌ي محتواي دستور جلسه مهم است. اگر ما درباره نگراني‌ها و ترس‌ها بحث نكنيم، دو سوم چيزي كه مربوط به موفقيت پروژه است از دست مي‌دهيم.
7. اميدوار باشيد.
در محل كار، «بدبختي» دوستدار شركت نيست، بنابراين تلاش كنيد و بر روي احتمالات و موقعيت‌هاي آتي تمركز كنيد.
آيا شما بيشتر با خوش‌بيني و اميد بستن، درباره آينده اطمينان پيدا كنيد يا اينكه به آن لگد بزنيد؟ پاسخ به اين پرسش،‌ در نهايت رفتار و موفقيت شما را در چگونگي جذب ديگران تعيين مي‌كند.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 2537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
امنیت یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌هایی است که یک کاربر برای وبگردی باید در نظر داشته باشد، خوب است بدانیم چه پروتکلی ایمن است و چگونه از آن استفاده کنیم....

 پیکربندی HTTP که سالهاست میان کاربران جا خوش کرده‌ است، از امنیت بسیار پایینی برخوردار است و براحتی می‌تواند اطلاعات جابه‌جا شده بین شما و سرورها را در اختیار هکرها قرار دهد.
 
HTTP به قدری ضعیف است که حتی‌ می‌شود ویدئوهای تماشا شده توسط شما را مشاهده کرد و یا حتی به جای یک ویدئو، بدافزاری را بر روی سیستم شما بارگذاری کرد.
 
شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ پیوسته بدنبال این هستند که سطح امنیت شما را در اینترنت بالا ببرند، از این رو با اضافه شدن یک حرف به پروتکل قبلی و تغییر نام آن به HTTPS کارایی‌های آن به یکباره دگرگون شد، به طوریکه اطلاعات در مبدأ رمزگذاری و تنها در مقصد قابل گشایش است.
 
این تغییرات بنیادین باعث شد تا حملات فیشینگ به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند و مانیتور کردن کاربران بسیار کار سختی باشد.
 
با این چنین امنیتی دیگر صحیح نیست که کاربران از پروتکل‌های قدیمی استفاده کنند و جان اطلاعات خود را به خطر بیاندازند.
 
برای استفاده از  HTTPS کافی است هنگام باز کردن یک سایت توجه داشته باشید که یک علامت قفل سبز رنگ در کنار نوار آدرس قرار گرفته باشد.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 2696
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
طراحان مرورگر موزیلا با همکاری یک شرکت سازنده بازی‌های ویدیویی در تلاش هستند تا اجرای برخی بازی‌های پیچیده و سنگین را به طور کامل در محیط مرورگر ممکن کنند.

از جمله بازی‌هایی که قرار است به این شکل در محیط مرورگر فایرفاکس اجرا شوند می‌توان به Osmos، Voxatron، Dustforce, FTL، Zen Bound 2 اشاره کرد.

شرکت هامبل اعلام کرده به این منظور با مهندسان شرکت موزیلا همکاری کرده تا هشت بازی و همین طور بازی‌های بیشتری در آینده در محیط مرورگر اجرا شوند. برای این کار تنها کافیست از فناوری WebGL و asm.js استفاده شود.

مزیت این کار آن است که دیگر نیازی به بارگذاری پلاگین، فایل بازی و … نخواهد بود. کاربران تنها کافیست جدیدترین نسخه‌های فایرفاکس و کروم را بارگذاری کرده و این بازی‌ها را با فشردن دکمه اجرا در سایت شرکت هامبل اجرا نمایند. موزیلا دموی این بازی‌ها را هم در صفحه آغاز خود قرار داده است.

هامبل اولین شرکتی نیست که در این زمینه فعال شده است. گوگل نیز با همکاری شرکت Native Client technology طرح مشابهی را برای مرورگر کروم به اجرا درآورده است تا بازی‌هایی مانند Bastion  و بالستیک به همین شکل در محیط مرورگر اینترنتی این شرکت قابل اجرا شود.

 


:: بازدید از این مطلب : 2538
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
صدها نام کاربری و کلمه عبور متعلق به اعضای سایت به اشتراک گذاری فایل دراپ باکس در قالب فایل‌هایی منتشر و در فضای مجازی قرار گرفته است.

هنوز مشخص نیست هکرها چگونه توانسته‌اند به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند و این در حالی است که دراپ باکس هرگونه موفقیت عملیات هکری بر ضد خود را منکر شده است.

هکرهای ناشناس در پیامی که در ابتدای فایل‌های حاوی اسامی کاربری و کلمات عبور منتشر کرده‌اند، نوشته‌اند: این بخش دیگری از حساب‌های کاربری هک شده سایت دراپ باکس است. هکرها مدعی شده‌اند مجموع حساب‌های هک شده این سایت از مرز هفت میلیون فراتر می‌رود. هکرها همچنین در این پیام خواستار حمایت از خود شده‌اند.

دراپ باکس در واکنش به انتشار این اخبار اعلام کرده که کلمات عبور به سرقت رفته ناشی از ضعف امنیتی این سایت نیست و این اطلاعات از سایت‌ها و سرویس‌های ثالث دزدیده شده‌اند. در بخشی از اطلاعیه این سایت آمده است: دراپ باکس هک نشده است. این اسامی کاربری و کلمات عبور از سرویس‌های دیگری دزدیده شده‌اند و برای نفوذ به حساب‌های کاربری دراپ باکس مورد استفاده قرار گرفته‌اند. ما قبلاً این حملات را شناسایی کرده این و بسیاری از کلمات عبور افشا شده مدت‌هاست که منقضی شده‌اند. کلمات عبور باقی‌مانده هم دیگر اعتبار ندارند.

مقامات دراپ باکس می‌گویند تمامی کلمات عبور این سایت را پس از کشف فعالیت‌های مشکوک در چند ماه قبل از نو تنظیم کرده‌اند.

 


:: بازدید از این مطلب : 2651
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
اپل امروز در کنفرانس خود که در حال برگزاری است آیپد ایر ۲ را رونمایی کرد. این تبلت به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی A8X مجهز شده

اپل امروز در کنفرانس خود که در حال برگزاری است آیپد ایر ۲ را رونمایی کرد. این تبلت به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی A8X مجهز شده که به گفته‌ی اپل به شکل خیره‌ کننده‌ای نسبت به نسل قبل ارتقا یافته است.

اپل در کنفرانس معرفی آیپدهای جدید خود گفت که A8X از ۳ میلیارد ترانزیستور تشکیل شده است. بخش CPU از این سیستم-روی-یک-چیپ، ۴۰ درصد قوی‌تر از نسل قبل شده و علاوه بر آن بخش گرافیکی هم ۲.۵ برابر سریع‌تر از قبل عمل می‌کند.

این پردازنده همچون نسل قبل ۶۴ بیتی است. اپل ادعا کرد که آیپد ایر ۲ از نظر قدرت پردازش گرافیکی نزدیک به ۱۸۰ برابر سریع‌تر از اولین آیپد عمل می‌کند. این پردازنده‌ به قدری بهینه شده است که با وجود ضخامت خارق‌العاده ۶.۱ میلی‌متری در آیپد ایر، باز هم طول عمر باتری ۱۰ ساعته حفظ شده است.

آیپد ایر 2 از یک تراشه M8 نیز برای آنالیز فعالیت های کاربر استفاده می‌کند. این پردازنده‌ در آیپدهای جدید مورد استفاده قرار گرفته است تا بار پردازشی مربوط به فعالیت‌های حرکتی/ورزشی کاربر از دوش A8X برداشته شود و نه تنها قدرت و بازده‌ی کلی تبلت حفظ شود، بلکه طول عمر باتری هم افزایش یابد.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 2563
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
بر اساس یافته‌های پژوهشی محققان دانشگاه گرانادای اسپانیا، شارژ تلفن همراه در اتاق خواب یکی از عوامل چاقی در افراد محسوب می‌شود....

آزمایش های انجام شده بر روی موش ها نشان داد افزایش مصرف ملاتونین که برای تنظیم الگوی خواب لازم است و اثر ضد التهابی قدرتمند دارد و باعث افزایش سوخت و ساز بدن، کاهش وزن و جلوگیری از دیابت می شود، با شارژ تلفن همراه در اتاق خواب کاهش می یابد. دانشمندان بر این باورند که این امر می تواند همان اثر را در انسان داشته باشد.

شارژ تلفن همراه در اتاق خواب سطح این هورمون را کاهش داده و منجر به افزایش وزن در افراد می شود.

نتایج پژوهش های قبلی نشان می دهد قرار گرفتن در معرض امواج تلفن همراه هنگام خواب، سبب ایجاد اختلالات خواب، سردرد، کاهش تمرکز، افسردگی و کسالت می شود.

محققان اظهار کردند: زندگی امروزی و بی تحرکی، استفاده زیاد از غذاهای پرکالری و قرارگرفتن در معرض امواج مضر منجر به کاهش سطح ملاتونین می شود که اثرات مضری برای سلامتی دارد.

این هورمون در ادویه جات، سبزی، چای، قهوه، میوه، آجیل و دانه ها یافت می شود.

 


:: بازدید از این مطلب : 2641
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
تصور کنید باتری گوشی هوشمند شما تنها در طی مدت زمان دو دقیقه تا 70 درصد شارژ شود.

تصور کنید باتری گوشی هوشمند شما تنها در طی مدت زمان دو دقیقه تا 70 درصد شارژ شود. حالا تصور کنید باتری گوشی هوشمند شما قابلیت کار به مدت 20 سال بدون  نیاز به تعویض را داشته باشد. این‌ها فقط برخی از ویژگی‌های باتری‌های لیتیوم یونی جدیدی هستند که در دانشگاه صنعتی Nanyang در حال توسعه هستند.

طی دو سال گذشته شرکت‌هایی مانند کوالکام  فناوری‌هایی مانند Quick Charge را معرفی کرده‌اند که گوشی هوشمند کوالکامی شما را 75 درصد سریعتر از حالت معمول شارژ می‌کند. همچنین شارژرهای ویژه‌ای مانند توربو شارژر موتورولا که به گوشی‌های هوشمند جدید ساخت موتورولا تنها با 15 دقیقه شارژ کردن، ماندگاری 8 ساعته باتری را هدیه می‌دهند نیز معرفی شده‌اند. در واقع شرکت‌ها بطور جداگانه در حال تلاش برای بالا بردن ماندگاری شارژ باتری گوشی‌های هوشمند هستند. برای رهایی از ماندگاری شارژ به اندازه یک روز در گوشی‌های هوشمند که تقریبا همه‌ی ما به آن عادت کرده‌ایم، شرکت‌ها باید بر خود باتری‌ها تمرکز کنند و این دقیقا همان کاری است که محققان دانشگاه صنعتی Nanyang مشغول انجام آن هستند.

در این باتری‌ها بجای استفاده از آنُد گرافیتی از نانو لوله‌های تیتانیوم دی اُکسید استفاده شده است. این لوله‌های تیتانیومی کوچک، ارزان قیمت هستند و ساخت آنها نیز ساده است. این ماده به وفور در خاک وجود دارد و معمولا بعنوان یک مکمل غذایی یا ماده‌ای برای جذب اشعه‌ی فرابنفش در کرم‌های ضدآفتاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. تبدیل شکل کروی تیتانیوم دی اُکسید به نانو لوله‌هایی که نازکی آنها یک هزارم  قطر موی انسان است موجب می‌شود تا واکنش‌های شیمیایی سریعتر انجام شوند. این باتری‌ها تنها در طی مدت زمان دو دقیقه تا 70 درصد شارژ می‌شوند و قابلیت کار به مدت 20 سال بدون  نیاز به تعویض را دارند.

باتری‌های لیتیوم یونی جدید تا سال 2016 برای مصارف تجاری آماده می‌شوند. طبق پیش‌بینی‌ها طی دو سال آینده باتری‌های لیتیوم یونی تجارت 23.4 میلیارد دلاری خواهند داشت. بدون تردید استفاده شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند از این باتری‌ها دلگرمی خوبی برای خریداران خواهد بود.

 


:: بازدید از این مطلب : 2585
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
فروش لایسنس ESET NOD32

ایست (ESET) یک شرکت امنیتی  و در حال توسعه، پیشرو در ارائه راه حل های امنیتی در برابر تهدیدات اینترنتی است. شرکت ایست (ESET) در سال 1992 در براتیسلاوا، اسلواکی تاسیس شده است . از محصولات شرکت ایست (ESET) می توان به ایست آنتی ویروس (Eset Antivirus) و ایست اسمارت سکیوریتی (Eset Smart Security) اشاره کرد. نرم افزار های شرکت "ایست" ( ESET ) بر اساس رتبه بندی AV-TEST جزء 10 شرکت برتر در زمینه نرم افزارهای امنیتی آنتی ویروس می باشد. ایست (ESET) از فایل ها و کامپیوتر شما به خوبی محافظت می کند و چون ایست (ESET) از منابع سخت افزاری کمتری بهره می گیرد این آنتی ویروس مورد استفاده کاربران زیادی قرار گرفته است و 1000 حجره نیز آنتی ویروس های شرکت ایست (ESET) را برای شما با ارزانترین قیمت و از معتبرترین لایسنس ها، تهیه و برای فروش به شما کاربران گرامی مهیا کرده است. ایست (ESET) علاوه بر سبک بودن بر روی کامپیوتر شما دارای آپدیت های سبک و کم حجم نیز می باشد.


 

Eset Nod32 Antivirus 8 - 1 Users - 1 Year
ایست آنتی ویروس 8 -1 کاربره - یک ساله

جلوگیری از نصب نرم افزارهای مخرب
اسکن سریع و هوشمند و عدم کاهش کارایی سیستم

استفاده از فناوری Cloud جهت شناسایی بهتر ویروس ها
قابلیت کاهش مصرف پایین در زمان کاهش باطری لپ تاب
ارسال به صورت لایسنس و رجیستر در سایت www.eset.com
قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های Mac ، Windows و Linux
يكسال پشتيباني دائمی



:: بازدید از این مطلب : 2774
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
 

    نرم‌افزار موبایلی ساینا به عنوان ابزاری پیام‌رسان برای تبادل متن، عکس، فیلم و جایگزین رومینگ در تماس‌های بین‌الملل توسط اپراتور اول تلفن همراه معرفی شد.

در نمایشگاه تلکام نرم‌افزار موبایلی ساینا را به عنوان یک نرم‌افزار رایگان ارتباطی موبایل معرفی شد.

این نرم‌افزار بر بستر سیستم‌عامل اندروید و IOS طراحی شده و به عنوان ابزاری برای تبادل متن، عکس، فیلم و جایگزین رومینگ در تماس‌های بین‌المللی معرفی شده است.

علاوه بر این امکانات خرید شارژ ریالی از درگاه یک بانک نیز در این برنامه دیده شده است.

دریافت این نرم‌افزار از طریق سایت همراه اول فراهم است.

با سرویس ردیابی گوشی همراه اول کاربرانی که گوشی خود را از دست داده‌اند، می‌توانند آن را پیدا کنند.

در نمایشگاه تلکام سرویس ردیابی گوشی همراه اول عرضه شد.با این سرویس مشترکان دائمی این اپراتور می‌توانند برای ردیابی گوشی مفقود شده از چند روش استفاده کنند. نخستین روش ارسال شماره سریال گوشی از طریق شماره‌گیری کد *۱۱۱*۲۱۴۱# است و روش دوم از طریق سامانه جامع پیامکی خدمات همراه اول با ارسال ۲۱۴۱ به شماره ۱۱۱ امکانپذیر است.

در این سرویس تا ۱۰ روز پس از دریافت شماره سریال جستجوی گوشی مفقوده شده ادامه دارد و در صورت موفقیت در ردیابی گوشی نتیجه از طریق پیامک به اطلاع کاربر رسانده می‌شود.

اگر ردیابی موفقیت‌آمیز باشد کاربر پس از دریافت پیامک می‌تواند سایر مراحل حقوقی از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری کند همچنین در صورت عدم موفقیت ردیابی مشترک می‌تواند مجدداً برای ردیابی گوشی این سرویس را فعال کند.

 

  جدیدترین تبلت‌های این شرکت با نام‌های GLX TABLET Maad  وGLX TABLET Maad1  علاوه بر در اختیار گذاشتن آخرین ورژن بهسازی شده اندروید، از پردازنده ۲ هسته ای با سرعت پردازش ۱٫۵ گیگاهرتز بهره می برد.

تبلت های نسل Maad در کنار دو مشخصه فوق برای نخستین بار، فناوریDigital TV Tuner   را به کاربران خود عرضه می‌کند که دسترسی به سرویس تلویزیون دیجیتال را از طریق یک نرم افزار تسهیل کرده است. به این ترتیب که امکان دریافت ۲۱ شبکه تلویزیونی و ۱۰ شبکه رادیویی دیجیتال به همراه نرم افزار قدرتمند این گوشی قابل شناسایی، دسته‌بندی و مشاهده است.

صفحه نمایش HD 7 اینچی،  GPS، حافظه ۸ گیگابایتی، اندروید ۴٫۴٫۲، باتری قدرتمند، امکان ضبط برنامه در حال پخش و عکس گرفتن از فیلم و همچنین امکان مشاهده زمانبندی پخش برنامه های تلویزیونی به همراه تلتکس فارسی و انگلیسی بخشی از مشخصات تبلت های سری Maad جی ال ایکس است.



:: بازدید از این مطلب : 2666
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
هفته گذشته اولین تلفن از خانواده Eye را رونمایی کرد اما اینطور که پیداست خیلی سریع قصد دارد عضو دیگری را به این خانواده اضافه کند و نام آن را One E8 Eye بگذارد.

HTC هفته گذشته اولین تلفن از خانواده Eye را رونمایی کرد اما اینطور که پیداست خیلی سریع قصد دارد عضو دیگری را به این خانواده اضافه کند و نام آن را One E8 Eye بگذارد. با فاش شدن سند مهمی از هند که این دستگاه نیز در آن لیست شده، متوجه می‌شویم که باید به زودی منتظر گوشی هوشمند جدیدی با پسوند Eye باشیم.

چند صد واحد از اسناد مربوط به One E8 Eye به هند وارد شده است. این اسناد مشخص کرده‌اند که گوشی جدید HTC در دو رنگ متفاوت نقره‌ای و خاکستری عرضه خواهد شد. قیمت این محصول نیز در حدود ۴۵۰ دلار است که با یک حدس منطقی می‌توان گفت قیمت این محصول نیز با One E8 اصلی نزدیک خواهد بود و انتظار می‌رود قیمت خرده فروشی آن نزدیک به ۵۰۰ تا ۵۵۰ دلار باشد.

چیزی که هنوز مشخص نیست این موضوع است که چگونه نسخه Eye از One E8 با دستگاه اصلی تفاوت پیدا خواهد کرد. مطمئنا Eye Experience جدید که اچ‌تی‌سی آن را نرم‌افزاری کمکی برای سلفی‌ گرفتن‌های بهتر می‌داند در این دستگاه نیز حضور خواهد داشت اما اگر تنها تفاوت همین باشد، این دستگاه تنها تبدیل به یک نسخه جدید از One E8 و فقط با دوربین بهبود یافته خواهد شد.

فعلا مشخصات بیشتری از این دستگاه فاش نشده و باید منتظر رونمایی از این دستگاه ماند تا در نهایت با گوشی مخصوص سلفی دیگری از شرکت HTC آشنا شویم.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 2515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()