تبلیغ تلویزیون‌های انحنادار، از طریق شخصیت های فیلم ها
نوشته شده توسط : ali
یکی از شیوه‌های قدیمی برای ساخت آگهی تلویزیونی، انتخاب و نمایش پیوسته بخش‌هایی از چند فیلم است به نحوی که بازیگران، به نظر متعجب و هیجانزده از محصولی باشند که می خواهیم آن را تبلیغ کنیم. این شیوه با وجود کهنگی اگر درست استفاده شود و ساخت خوبی داشته باشد هنوز می‌تواند کارامد باشد.
سامسونگ در آگهی اخیر خود برای تبلیغ تلویزیون‌هایش از این شیوه بهره گرفته است. آژانس تبلیغاتی سازنده تیزر 72andSunny، کارگردان آگهی، ریان جانسون و فیلم برداری آن نیز با برنده جایزه اسکار، کلودیو میراندا بوده است.
در این آگهی صحنه‌هایی از فیلم‌های مشهور چون بازگست به آینده، پارک ژوراسیک، آرواره‌ها و غیر را می‌بینید که شخصیت‌های آنها گویی از زیبایی تلویزیون جدید منحنی UHD TV سامسونگ به وجد آمده و آن را تحسین می‌کنند. جانسون در این مورد گفت: "تلویزیون منحنی سامسونگ تنها شیئی زیباست. ورای زیبایی تصویر، طراحی صنعتی آن (با یک انحنا به گونه ایست که) از نزدیک واقعاً خارق‌العاده است. وظفیه ما آن بود که این انحنا را به نمایش بگذاریم ولی (دیدیم) تنها کافیست دوربین را به سمت این تلویزیون بچرخانید تا خود به خود (انحنا) به چشم آید."
این کمپین شامل تبلیغات چاپی، دیجیتال و محیطی از جمله بیلبوردهایی در ابعاد بزرگ از این تلویزیون در نیویورک و لس‌آنجلس می‌شود.




:: بازدید از این مطلب : 2548
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: