مشخصات تبلت جدید سامسونگ لو رفت!
نوشته شده توسط : ali
از قرار معلوم گلکسی نوت 8 تنها تبلت از مجموعه‌ی اندرویدی‌های سامسونگ نخواهد بود. همان‌طور که پیش از این و در ماه ژانویه نیز شایعاتی...

از قرار معلوم گلکسی نوت 8 تنها تبلت از مجموعه‌ی اندرویدی‌های سامسونگ نخواهد بود. همان‌طور که پیش از این و در ماه ژانویه نیز شایعاتی در مورد ارائه چندین مدل متفاوت از Galaxy Tab 3 شنیده بودیم. حال نیز به نظر می‌رسد که شایعات در حال به وقوع پیوستن هستند.

به تبلت‌های GT-P8220 و GT-P8200 از سری گلکسی تب 3 سامسونگ سلام کنید!

یکی از موارد جالب در مورد Galaxy Tab 3 Plus GT-P8200 آن است که از نمایشگری 10 اینچی و مشابه نکسوس 10 گوگل با رزولوشن 2560x1600 بهره خواهد برد. از سوی دیگر با توجه به بنچمارک هایی که پیش‌تر منتشر شده بودند به نظر می‌رسد که در قلب این دستگاه یک پردازنده Exynos 5 دو هسته‌ای با فرکانس 1.7GHz قرار داشته باشد.

حال با توجه به اطلاعاتی که در یک فرم SIG بلوتوث (مشحصات کامل بلوتوث یک دستگاه) در سایت (bluetooth.org) انتشار یافته است، به نظر می‌آید که یک مدل دیگر از Galaxy Tab 3 Plus با پشتیبانی از فناوری LTE به نام GT-P8220 نیز به همراه مدل GT-P8200 وارد بازار خواهد شد.

پس از دیدن مشخصات تبلت Galaxy Tab 3 Plus در این فرم می‌توان نتیجه گرفت که باید به زودی منتظر ورود این محصول به بازار باشیم. به هرحال اگر واقعا سامسونگ قصد دارد تا تبلت های Galaxy Tab 3 Plus را به بازار عرضه کند، امیدواریم که قیمتی مشابه نکسوس 10 گوگل برای آنها در نظر بگیرد.

در حال حاضر مدل 16 گیگابایتی Nexus 10، تنها 399 دلار قیمت گذاری شده است که برای یک تبلت با همچون امکاناتی قیمت بسیار مناسبی به حساب می‌آید.

همچنین انتظار می‌رود که سامسونگ امکاناتی چون درگاه micro SD را نیز به آن اضافه کند.نظر شما در این باره چیست؟
 
مطالب مرتبط
 




:: بازدید از این مطلب : 2737
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: