تازه های ۱۵مین نمایشگاه تلکام
نوشته شده توسط : ali
 
 

    نرم‌افزار موبایلی ساینا به عنوان ابزاری پیام‌رسان برای تبادل متن، عکس، فیلم و جایگزین رومینگ در تماس‌های بین‌الملل توسط اپراتور اول تلفن همراه معرفی شد.

در نمایشگاه تلکام نرم‌افزار موبایلی ساینا را به عنوان یک نرم‌افزار رایگان ارتباطی موبایل معرفی شد.

این نرم‌افزار بر بستر سیستم‌عامل اندروید و IOS طراحی شده و به عنوان ابزاری برای تبادل متن، عکس، فیلم و جایگزین رومینگ در تماس‌های بین‌المللی معرفی شده است.

علاوه بر این امکانات خرید شارژ ریالی از درگاه یک بانک نیز در این برنامه دیده شده است.

دریافت این نرم‌افزار از طریق سایت همراه اول فراهم است.

با سرویس ردیابی گوشی همراه اول کاربرانی که گوشی خود را از دست داده‌اند، می‌توانند آن را پیدا کنند.

در نمایشگاه تلکام سرویس ردیابی گوشی همراه اول عرضه شد.با این سرویس مشترکان دائمی این اپراتور می‌توانند برای ردیابی گوشی مفقود شده از چند روش استفاده کنند. نخستین روش ارسال شماره سریال گوشی از طریق شماره‌گیری کد *۱۱۱*۲۱۴۱# است و روش دوم از طریق سامانه جامع پیامکی خدمات همراه اول با ارسال ۲۱۴۱ به شماره ۱۱۱ امکانپذیر است.

در این سرویس تا ۱۰ روز پس از دریافت شماره سریال جستجوی گوشی مفقوده شده ادامه دارد و در صورت موفقیت در ردیابی گوشی نتیجه از طریق پیامک به اطلاع کاربر رسانده می‌شود.

اگر ردیابی موفقیت‌آمیز باشد کاربر پس از دریافت پیامک می‌تواند سایر مراحل حقوقی از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری کند همچنین در صورت عدم موفقیت ردیابی مشترک می‌تواند مجدداً برای ردیابی گوشی این سرویس را فعال کند.

 

  جدیدترین تبلت‌های این شرکت با نام‌های GLX TABLET Maad  وGLX TABLET Maad1  علاوه بر در اختیار گذاشتن آخرین ورژن بهسازی شده اندروید، از پردازنده ۲ هسته ای با سرعت پردازش ۱٫۵ گیگاهرتز بهره می برد.

تبلت های نسل Maad در کنار دو مشخصه فوق برای نخستین بار، فناوریDigital TV Tuner   را به کاربران خود عرضه می‌کند که دسترسی به سرویس تلویزیون دیجیتال را از طریق یک نرم افزار تسهیل کرده است. به این ترتیب که امکان دریافت ۲۱ شبکه تلویزیونی و ۱۰ شبکه رادیویی دیجیتال به همراه نرم افزار قدرتمند این گوشی قابل شناسایی، دسته‌بندی و مشاهده است.

صفحه نمایش HD 7 اینچی،  GPS، حافظه ۸ گیگابایتی، اندروید ۴٫۴٫۲، باتری قدرتمند، امکان ضبط برنامه در حال پخش و عکس گرفتن از فیلم و همچنین امکان مشاهده زمانبندی پخش برنامه های تلویزیونی به همراه تلتکس فارسی و انگلیسی بخشی از مشخصات تبلت های سری Maad جی ال ایکس است.





:: بازدید از این مطلب : 2663
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: