وان M8 اچ‌تی‌سی در رنگ‌های متنوع جدید وارد بازار کشور شد: طلایی، صورتی، قرمز، آبی
نوشته شده توسط : ali
اچ‌تی‌سی تلفن One M8 را در شش رنگ چشم‌نواز وارد بازار کشور کرده است.

اچ‌تی‌سی تلفن One M8 را در شش رنگ چشم‌نواز وارد بازار کشور کرده است. ششما می توانید تلفن هوشمند خود را هماهنگ با سلیقه‌تان از میان رنگ‌های متنوع از قبیل آبی متالیک، قرمز مخملی، صورتی ملایم، در کنار رنگ‌هایی همچون طلایی کهربایی، نقره‌ای یخی و خاکستری مفرغی انتخاب کنید.

اچ‌تی‌سی علاوه بر عرضه پرچمدار خود در رنگ بندی متنوع این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که با خرید هر دستگاه تلفن هوشمند One M8 تا پایان مهرماه ۱۳۹۳ یک قاب گوشی DOT View را نیز به صورت رایگان به همراه خود محصول دریافت کنید.

نیراج ست مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا گفت:

    پرچمدار تحسین‌شده تلفن‌های هوشمند ما که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اکنون با ارائه گروهی از رنگ‌های متنوع، ابعاد جدیدی از انتخاب را در اختیار خریداران قرار داده است؛ رنگ‌ها را نباید دست‌کم گرفت. انتخاب نوع تلفن هوشمند رویکرد شما را در زندگی به نمایش می‌گذارد و در همان حال، رنگ گوشی صورت ناگفته‌‌ای از شخصیت شما است، تا به همه کسانی که با شما ملاقات می‌کنند شناخت کاملی از شخصیت‌تان بدهد؛ صورتی معرف ظرافت و خلاقیت، آبی معرف اطمینان و آرامش و قرمز معرف نشاط و طراوت. با هر روحیه‌ای، یکی از رنگ‌های وان ام 8 برای انعکاس هر آنچه شما هستید وجود دارد.

گوشی وان ام 8، جدیدترین پرچمدار اچ‌تی‌سی، با بدنه تمام‌فلزی، مجهز به رابط کاربری Sense 6.0 و سنسور هوشمند مرکزی است که ناز فناوری تشخیص ژست حرکتی نیز برخوردار است. تکنولوژی Duo Camera، عکس‌های خلاقانه و شبیه به حرفه‌ای با جلوه‌هایی متنوع تولید می‌کند. فناوری صوتی Boomsound با استفاده از طراحی تازه‌ محل قرارگیری بلندگوها و گستره‌ صوتی جدید جهت بهینه‌سازی صدای تولیدشده و تقویت‌کننده‌ اسپیکرهای چندبانده برای نرمال‌سازی صدا، توانسته نسبت به پرچمدار قبلی، یعنس وان M7 تقریبا ۲۵ درصد حجم صدای بیشتری را تولید کند.

گوشی وان ام 8،‌ دارای خبرخوان  BlinkFeed اچ‌تی‌سی است که به وسیله آن می‌توانید اخبار متنوع و شبکه‌های اجتماعی خود را در یک رابط کاربری جذاب دنیال کنید. بهینه‌سازی باتری نیز باعث شده این گوشی ۴۰ درصد بیشتر از پرچمدار قبلی شارژ نگه دارد و در وضعیت استندبای، توانایی حفظ شارژ تا دو هفته را با فعال‌سازی حالت ذخیره زیاد انرژی (Extreme Power Saving Mode) داشته باشد.
 
 




:: بازدید از این مطلب : 2713
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: