ابعاد آیفون 6 در اسناد داخلی فاکس‌کان فاش شد
نوشته شده توسط : ali
امروز شاهد انتشار تصاویر جدیدی در مورد آیفون ۶ هستیم که شامل ابعاد هر یک از نسخه‌های این تلفن‌هوشمند در کنار میزان برآمدگی لنز دوربین برای هر دو نسخه از دوربین است

امروز شاهد انتشار تصاویر جدیدی در مورد  آیفون ۶ هستیم  که شامل ابعاد هر یک از نسخه‌های این تلفن‌هوشمند در کنار میزان برآمدگی لنز دوربین برای هر دو نسخه از دوربین است. به‌نظر می‌رسد این تصاویر از داخل فاکس‌کان که یکی از تولیدکنندگان آیفون‌های اپل است به بیرون درز کرده و در آن دو نسخه‌ی 5.5 اینچی و 4.7 اینچی با عنوان N56 و N61 خطاب قرار داده شده‌اند.

براساس تصاویر منتشر شده، آیفون 5.5 اینچ با طول ۱۵۸ ، عرض ۷۸ و ضخامت ۷.۱ میلی‌متری همراه خواهد شد که این ضخامت با احتساب برآمدگی دوربین در آن قسمت به ۷.۷ میلی‌متر می‌رسد. وزن کلی این تلفن‌هوشمند نیز ۱۸۴.۶ گرم گزارش شده است. همچنین باید به ابعاد نسخه‌ی 7.4 اینچی این تلفن‌هوشمند نیز اشاره کرد که ۱۳۸ میلی‌متر طول، ۶۶ میلی‌متر عرض و ۶.۹ میلی‌متر ضخامت دارد. ابعاد آیفون 5S اپل برابر ۱۲۳ در ۵۸ در ۷.۶ میلی متر است.

منابع آگاه از چرخه‌ی تولید آیفون ۶ اطلاعاتی را نیز در مورد مشخصات فنی این تلفن‌ هوشمند ارائه کرده‌اند که از جمله‌ی آن می‌توان به باتری بزرگ آیفون ۵.۵ اینچی اشاره کرد. احتمالاً در آیفون ۵.۵ اینچی شاهد استفاده از باتری ۲٫۹۱۵ میلی‌آمپر ساعتی باشیم. این منبع اشاره‌ای به استفاده از یاقوت کریستال در صفحه‌ی نمایش آیفون بزرگ‌تر نکرده است، هرچند باید به این نکته اشاره کنیم که اپل اخیراً ۲۸ کانتینر حاوی صفحات نمایش آیفون جدید به کارخانه‌ی فاکس‌کان ارسال کرده است. ارسال این کانتینرها از خاک آمریکا احتمالات در مورد تولید این صفحات نمایش توسط GT Advanced Technologies را که با اپل در مورد تولید صفحات نمایش همکاری می‌کند، افزایش می‌دهد.

برآمدگی حلقه‌ی دور لنز دوربین در دو نسخه از آیفون ۶ در تصاویر مربوطه مشهود است، اما میزان این برآمدگی در دو نسخه متفاوت است که برای نسخه‌ی ۶.۶ اینچی برابر ۰.۶۷ تا ۰.۷۷ میلی‌متر است در حالی که برای نسخه‌ی ۴.۷ اینچی ۰.۷۷ میلی‌متر ذکر شده است. حلقه‌ی دور دوربین در دو نسخه، بسیار شبیه به نمونه‌ی مورد استفاده در آیپاد تاچ نسل پنجم است، هرچند هنوز هدف از استفاده از این حلقه دور دوربین مشخص نیست.

منابع مورد نظر اطلاعاتی را نیز در مورد لوگوی پشت دوربین ارائه کرده‌اند که براساس آن این لوگو با استفاده از موادی مقاوم ساخته خواهند شد. شیارهای پشتی تلفن‌هوشمند به‌عنوان آنتن در آیفون ۶ مورد استفاده قرار خواهند گرفت. گزارش‌های منتشر شده حکایت از تلاش‌های اپل برای استفاده از جک هدفون ۲.۵ میلی‌متری داشتند که به‌نظر می‌رسد به‌دلیل عدم همخوانی اپل از انجام آن منصرف شده است.

این دو تلفن‌هوشمند هفته‌ی گذشته‌ی آزمایش‌های مربوط به اخذ گواهی‌های مختلف را گذرانده‌اند. براساس گمانه‌زنی‌های انجام شده اپل تا کنون سفارش ساخت ۴۰ میلیون دستگاه آیفون ۴.۷ اینچی را ارائه داده و برای فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند تا پایان سال جاری میلادی برنامه‌ریزی کرده است. برخی گمانه‌‌زنی‌ها حکایت از احتمال فروش ۷۵ میلیون دستگاهی آیفون 6 دارند. همچنین امکان تاخیر در عرضه‌ی نسخه‌ی ۵.۵ اینچی آیفون نیز وجود دارد، اگرچه در این گزارش آمده که هر دو نسخه طی یک مراسم و در یک زمان مشخص معرفی خواهند شد.
 
 




:: بازدید از این مطلب : 2768
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: