مشخصات فنی تلفن جدید اندروید نوکیا فاش شد
نوشته شده توسط : ali
ظاهراً نسل دوم از تلفن‌های اندرویدی نوکیا که از آن‌ها با عنوان Nokia X2 نیز یاد می‌شود

ظاهراً نسل دوم از تلفن‌های اندرویدی نوکیا که از آن‌ها با عنوان Nokia X2 نیز یاد می‌شود، قرار است به صفحه‌نمایش ۴.۳ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، دوربین پشت ۵ مگاپیکسل، دوربین جلو ۰.۳ مگاپیکسل و پردازنده ۲ هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتز مجهز شود. گفته می‌شود در این تلفن از پردازنده Snapdragon 200 ساخت کوالکام که با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز کار می‌کند، استفاده خواهد شد. تلفن Nokia X2 همچنین از حافظه رم ۱ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی ۴ گیگابایت پشتیبانی خواهد کرد که البته از طریق درگاه میکرو SD امکان افزایش حافظه ذخیره‌سازی وجود خواهد داشت.

این مشخصات فنی نشان می‌دهند که همچون نوکیا ایکس‌ فعلی، شاهد یک تلفن ارزان‌قیمت با سخت‌افزار ضعیف خواهیم بود. در واقع استراتژی نوکیا و مایکروسافت برای عرضه تلفن‌های اندرویدی سری ایکس، نسبت به قبل تفاوتی نکرده است و ردموندی‌ها تمایل دارند تا رابط‌کاربری ویندوز‌فون را از طریق اکوسیستم اندروید به مردم نشان دهند و همچنین نفوذ خود را در بازار تلفن‌های هوشمند کشورهای در حال توسعه افزایش دهند.

تلفن Nokia X که زمان زیادی از ورود آن به بازار نمی‌گذرد، مجهز به صفحه‌نمایش ۴ اینچ با رزولوشن WVGA، حافظه رم ۵۱۲ مگابایت، حافظه ذخیره‌سازی ۴ گیگابایت، درگاه میکرو SD، دوربین ۵ مگاپیکسل و باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. به این ترتیب نوکیا X2 در واقع یک بروز رسانی نه چندان بزرگ نسبت به نسل قبلی است.

اما این خبر نشان می‌دهد که نوکیا حتی پس از پیوستن به مایکروسافت نسبت به ارائه تلفن‌های اندرویدی ادامه خواهد داد.

 
 




:: بازدید از این مطلب : 3086
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: