نخستین گوشی دو طرفه جهان !!
نوشته شده توسط : ali
 
شرکت روسی Yota Devices در "کنگره جهانی تلفن‌همراه" که هفته گذشته در بارسلونای اسپانیا برگزار شده بود، نخستین گوشی هوشمند دوطرفه اندرویدی جهان را به نمایش گذاشت...

 یک شرکت روسی به‌نام Yota Devices که در زمینه ساخت مودم‌های پرسرعت و کارآمد فعالیت می‌کند، بر این باور است هم‌اکنون زمان ساخت نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند فرا رسیده که می‌توانند احساسات بیشتری در خود جا دهند و بهتر بتوانند با زندگی روزمره ما سازگار باشند.

این شرکت روسی در "کنگره جهانی تلفن‌همراه" که هفته گذشته در بارسلونای اسپانیا برگزار شده بود نخستین گوشی هوشمند دوطرفه اندرویدی جهان را به نمایش گذاشت. این محصول به گونه‌ای طراحی شده بود که یک طرف آن نمایشگر مخصوص دستگاه‌های کتاب‌خوان الکترونیکی یا همان نمایشگر e-ink را در خود جا داده بود و طرف دیگر هم نمایشگر معمول گوشی‌های هوشمند را شامل می‌شد.

زمانی که این گوشی هوشمند را در دست می‌گرفتید یک سمت آن کاملا شبیه به گوشی‌های هوشمند امروزی بود و طرف دیگر نیز شبیه به دستگاه‌های کتابخوان الکترونیکی از جمله Kindle طراحی شده بود.

"ولاد مارتینوف"(Vlad Martynov) مدیرعامل شرکت Yota Devices در این خصوص گفت: «کاربران این روزها می‌کوشند هر یک از این دو محصول را به صورت جداگانه داشته باشند و ما سعی کرده‌ایم هر دو محصول را به صورت یکجا در اختیار آن‌ها بگذاریم».
 
مطالب مرتبط
 




:: بازدید از این مطلب : 2788
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: