توشیبا با یک تبلت7 اینچی اندروید و دو تبلت 8 و 10 اینچی ویندوزی وارد بازار ارزان قیمت‌ها شد
نوشته شده توسط : ali
همانطور که گفته شد، تبلت‌های 8 و 10 اینچی ویندوزی که با نام Encore معرفی شده‌اند که از مشخصات سخت‌افزاری چندان بالایی بهره نمی‌برند.

همانطور که گفته شد، تبلت‌های 8 و 10 اینچی ویندوزی که با نام Encore معرفی شده‌اند که از مشخصات سخت‌افزاری چندان بالایی بهره نمی‌برند. توشیبا در این تبلت‌ها از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اینتل اتم بهره برده است. ضمناً رزولوشن صفحه‌ی نمایش این تبلت‌ها 1,280 در 800 پیکسل است. توشیبا برای نسخه‌ی 8 اینچی قیمت ۲۰۰ دلاری و برای نسخه‌ی 10 اینچی 270 دلار در نظر گرفته است.

ارزان‌ترین نسخه‌ی معرفی شده، نسخه‌ی اندرویدی تبلت 7 اینچی با نام Excite است که توشیبا قیمت 110 دلاری را برای آن در نظر گرفته است. معمولاً بسیاری از تبلت‌های اندرویدی در این بازه‌ی قیمت، محصولاتی تولید شده توسط کمپانی‌های چینی هستند؛ اما تبلت‌های توشیبا جزء معدود محصولاتی است که توسط برند‌های شناخته شده با قیمت پایین به بازار عرضه خواهد شد

سخه‌ی اندرویدی این تبلت که با نام Excite شناخته می‌شود، با توجه به قیمت بسیار پایین، امکانات جالب توجهی را ارائه می‌دهد. این محصول از تراشه‌ی اینتل اتم بهره می‌برد که باتری آن توانایی تأمین انرژی این تبلت را برای 8 ساعت دارا است. رزولوشن صفحه‌ی نمایش این تبلت 1,024 در 600 است که آخرین نسخه از اندروید را همراه خواهد داشت.
 
 




:: بازدید از این مطلب : 2656
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: