احتمالاتی درباره تلفن هوشمند اندرویدی تاشو سامسونگ
نوشته شده توسط : ali
تلفن های تاشو مدت زمان زیادی است که دیگر در بازار جای چندانی ندارند و سال ها است که در دوران موبایل های معمولی باقی مانده و هیچ پیشرفتی را به چشم ندیده اند.
تلفن های تاشو مدت زمان زیادی است که دیگر در بازار جای چندانی ندارند و سال ها است که در دوران موبایل های معمولی باقی مانده و هیچ پیشرفتی را به چشم ندیده اند. اما با شنیده ها و خبرهای چند ماه اخیر، احتمالا سامسونگ قصد دارد جان تازه ای به این دسته از موبایل ها بدمد و نسخه به روز شده ای از آنها را عرضه کند.
 
کمتر از یک ماه پیش بود که برای اولین بار اسمارت فون اندرویدی تاشو سامسونگ را در میان شایعات رؤیت کردیم و همان زمان بسیاری عقیده داشتند Galaxy Folder از همین ابتدا یک پروتوتایپ و پیش طرح مرده است. اما شواهد حاکی از آن است که سامسونگ همچنان مشغول کار بر روی این طرح است و احتمالا به زودی شاهد رونمایی آن خواهیم بود.
روز گذشته علاوه بر انتشار برخی تصاویر، کاتالوگی هم از جزئیات و مشخصات فنی این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است. طبق این اطلاعات تازه، اسمارت فون تاشو سامسونگ فاقد صفحه کلید فیزیکی بوده و به جای آن از دو نمایشگر ۳.۶۷ اینچی AMOLED با کیفیت WVGA بهره می برد.
 
پردازنده آن قرار است چیپ چهار هسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۴۰۰ باشد که بر مبنای معماری Cortex-A7 تولید شده. در کنار همه اینها شاهد حضور ۲ گیگابایت رم، دو دوربین و امکان ارتباطی LTE در محصول تازه سامسونگ خواهیم بود.
 
پس از انتشار نام احتمالی گلکسی فولدر، اکنون برخی صحبت های درگوشی حاکی از آن است این اسمارت فون با نام Samsung Galaxy Golden تنها در کره جنوبی به بازار عرضه خواهد شد. البته هنوز هیچ خبری مبنی بر تایید یا تکذیب عرضه جهانی آن و همچنین نام بین المللی اش در دست نیست.
 
مطالب مرتبط




:: بازدید از این مطلب : 2738
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: