لپ‌تاپ گیمینگ کوچک و سبک به بازار معرفی شد
نوشته شده توسط : ali
شرکت Origin PC به‌تازگی جدیدترین محصول خودش را به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید یک لپ‌تاپ از دسته محصولات ویژه بازی‌های کامپیوتری است که با مدل EON 13-S به بازار معرفی شده است.
این لپ‌تاپ ساختاری قدرتمند داشته و از نمایشگر ۱۳/۳ اینچی از نوع IPS بهره می‌برد که تصاویر را با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. به این ترتیب کاربران این لپ‌تاپ می‌توانند بازی‌های مختلف را با کیفیت مناسب و هیجان بیشتر دنبال کنند. نکته مهم درباره این لپ‌تاپ این است که بر خلاف اغلب لپ‌تاپ‌های گیمینگ بازار که نمایشگرهای بزرگ ۱۵ اینچی دارند، نمایشگر ۱۳ اینچی کوچکی داشته و به همین دلیل ابعاد کوچک و سبک‌تری دارد که حمل‌ونقل آن را برای کاربرانش ساده‌تر کرده است.

لپ‌تاپ Origin PC EON 13-S دارای نسل چهارم پردازنده‌های اینتل و پردازنده گرافیکی ۲ گیگابایتی NVIDIA GeForce GTX 765M است. همچنین این محصول امکان استفاده از سه درایو ذخیره سازی را دارد. میزان رم این لپ‌تاپ هم حداکثر به ۱۶ گیگابایت می‌رسد.

لپ‌تاپ جدید Origin PC EON 13 قرار است با قیمت پایه ۱۴۷۴ دلار به بازار عرضه شود، اما با توجه به قابلیت سفارشی‌سازی و تغییر در نوع CPU، رم و حافظه داخلی قیمت آن می‌تواند تغییر کند.

 
مطالب مرتبط
 




:: بازدید از این مطلب : 2818
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: