عرضۀ جهانی LG Optimus G Pro آغاز شد
نوشته شده توسط : ali
 
پیرو عرضۀ موفقیت‌آمیز Optimus G Pro در آمریکای شمالی و آسیا، کمپانی ال‌جی الکترونیکس امروز اعلام کرد که این گوشی هوشمند پیشرفته مجهز به صفحه نمایش Full HD و با قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی نسل چهارم، در بازارهای منتخب امریکای جنوبی و مرکزی، خاورمیانه، آفریقا و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع عرضۀ جهانی می‌شود.

LG Optimus G Pro با برخورداری از سخت‌افزار پیشرفته و امکانات متمایز رابط کابری یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند کنونی در بازار است. این گوشی به تازگی به جایزۀ بهترین گوشی هوشمند LTE از LTE World Summit 2013 مفتخر شده و امکانات و عملکردهای برتر این محصول در صنعت به تأیید رسیده است. این گوشی هوشمند در کنگرۀ جهانی موبایل ۲۰۱۳ نیز توسط Red Dot Design Awards به دلیل عالی بودن در زمینۀ طراحی جایزه‌ای از آن خود کرده است.

Optimus G Pro مجهز به چیپست Snapdragon 600 کوالکام، باتری با ظرفیت ۳۱۴۰ میلی‌آمپر ساعت و ۲ گیگابایت حافظه RAM است. این گوشی با صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچ با پانل IPS و دقت تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ دقت تصویر ۴۰۰ پیکسل در اینچ را ارائه میدهد. حتی با وجود صفحه‌نمایش بسیار بزرگ، این گوشی به راحتی در دست گرفته و در جیب به خوبی قرار میگیرد. امکانات منحصر به فرد این محصول هوشمند شامل ضبط دوگانه، عکاسی پانوراما، واقعیت مجازی، QSlide میشود. در ضمن قرار است این گوشی هوشمند به زودی به بازار کشورمان نیز وارد شود.

 
مطالب مرتبط
 




:: بازدید از این مطلب : 2786
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: