اتفاقی عجیب در دنیای اطلاعات/ اپل به کما رفت!
نوشته شده توسط : ali
 
وب سایت شرکت اَپل که هفته گذشته برای مدتی مختل شده بود، توسط هکرها هک شده است
شرکت اَپل در پیامی به توسعه‌دهندگان ثبت شده این شرکت اعلام کرد: در خطر بودن ایمیل‌های حساس، نا‌م‌ها و آدرس‌های پستی باعث تعطیلی وبسایت شرکت در روزهای گذشته برای جلوگیری از خسارتهای بیشتر بوده است.

این شرکت افزود: طی روزهای گذشته یک هکر تلاش کرد به اطلاعات شخصی توسعه دهندگان ثبت شده اپل از وب سایت دسترسی پیدا کند. اطلاعات شخصی حساس رمزگذاری شده هستند و قابل دسترسی نیستند اما ما نمی‌توانیم احتمال دسترسی به نام تعدادی از توسعه دهندگان، آدرس‌های پستی یا آدرس‌ ایمیل‌ها را رد کنیم.

در این پیام آمده است: برای روشن شدن موضوع، ما می خواهیم این مساله را به اطلاع شما برسانیم. ما روز پنجشنبه سریعا وبسایت را تعطیل کردیم و از آن زمان ۲۴ ساعته در حال کار روی این موضوع هستیم.

شرکت اپل افزود: برای جلوگیری از تکرار یک تهدید امنیتی نظیر این مورد، ما به طور کامل در حال مرمت کامل سیستم‌های توسعه‌ دهندگان خود، به روزرسانی نرم افزار سرور و بازسازی پایگاه داده خود هستیم.

شرکت اپل در ادامه به دلیل اختلالات ایجاد شده عذر خواهی و ابراز امیدواری کرد که وبسایت این شرکت به زودی فعال شود.آخرین باری که وب سایت اپل تعطیل شد به دلیل هجوم کاربران در زمان انتشار نسخه بتا نرم‌افزار آی.اُ.اس ۷ در اوایل ماه ژوئن بود.

اما تعطیلی روزهای اخیر طولانی‌تر و برای مدت یک روز بوده است.

 
مطالب مرتبط




:: بازدید از این مطلب : 2641
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: