سامسونگ، سودآورترین تولید کننده تلفن هوشمند جهان
نوشته شده توسط : ali
 
اپل نسبت به سامسونگ پول کمتری از بازار اسمارت فون به چنگ آورد...
همان طور که گفتیم، اپل امروز گزارش مالی فصل سوم خود را اعلام کرد . و این گونه بود که مشخص شد در این سه ماهه، سامسونگ سودی بیشتر از اپل را در بازار اسمارت فون ها به جیب زده است. آیا این موضوع می تواند منازعات پتنتی و حق امتیازی را که پیش از این میان این دو شرکت در جریان بود، تحت تاثیر قرار دهد؟ و چه اثری بر روند صلح پنهانی دارد که به تازگی آغاز شده ؟

در این فصل، اپل نسبت به سامسونگ پول کمتری از بازار اسمارت فون به چنگ آورد. اپل از درآمد ۳۵.۲ میلیارد دلاری، توانسته ۶.۹ میلیارد دلار سود کسب کند و ۳۱.۲ میلیون آیفون بفروشد. در حالی که سامسونگ  در آخرین گزارش خود اعلام کرد درآمد ۵۰ میلیارد دلاری اش، سود ۸.۳۳ میلیارد دلاری را به دنبال داشته است. و البته ۷۱ میلیون موبایل فروخته است.

مشخص است که سامسونگ تعداد تلفن بسیار بیشتری نسبت به اپل فروخته است. مدل تجاری اپل این گونه است که معمولا یک تلفن پرچمدار در هر دوره عرضه کرده و همان را در ویترین فروش خود ارائه می کند. در حالی که سامسونگ مجموعه گوناگونی از تلفن های متفاوت برای سلایق گوناگون را همیشه در ویترین دارد.

اگرچه شنیده ها حاکی از آن است که اپل مجموعه قدرتمندی از سخت افزار را در پاییز سال جاری عرضه خواهد کرد. اما به نظر می رسد شکاف ایجاد شده میان این شرکت و سامسونگ چنان بزرگ است که احتمالا با چنین ترفندهایی پر نشود.
 
مطالب مرتبط
 




:: بازدید از این مطلب : 2588
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: