5 برنامه کاربردی و رایگان برای اندروید
نوشته شده توسط : ali
 
شما برای تلفن هوشمند خود نیاز به نرم افزارهایی دارید که بتوانید نیازهای خود را بر طرف کنید، در نتیجه ما...
خبــر نو: شما برای تلفن هوشمند خود نیاز به نرم افزارهایی دارید که بتوانید نیازهای خود را بر طرف کنید، در نتیجه ما چند نرم افزار کاربردی و رایگان را برای راحتی کار شما معرفی می کنیم:

Netflix



اپلیکیشنی شبیه به IMDB می باشد که شما می توانید با پرداخت حق اشتراک ماهانه از دیدن فیلم ها و سریال ها به صورت آنلاین لذت ببرید.شما می توانید با نت فلیکس بر اساس ژانر فیلم ها و سریال های خود را دنبال کنید.

Kindle



کیندل یک فروشگاه کتاب وابسته به آمازون است که شما می توانید کتاب و مقاله های خود را به راحتی دانلود کنید و از خواندن آنها در دستگاه اندرویدی خود لذت ببرید.

Pulse News




شما می توانید با این نرم ازار اخبار مورد علاقه خود را دنبال کنید.شما می توانید با این نرم افزار به صورت آفلاین خبرهای خود را مطالعه کنید.همچنین شما می توانید اگر زمان کافی برای مطالعه ندارید آنها را به نرم افزار Evernote بفرستید و بعد در زمان کافی آنها را مطالعه کنید.

LinkedIn



یک شبکه اجتماعی تجارت محور بوده که شما می توانید با همکاران خود ارتباط داشته باشید،در پروفایل خود از مهارت های خود بنویسید،در شرکت هایی که کار کرده اید و در شرکتی که در حال حاضر مشغول به کار هستید بنویسید.

Skype



اسکایپ یکی از بهترین نرم افزارهای تماس به صورت صوتی و تصویری می باشد که شما می توانید بدون افت سرعت در این نرم افزار با دوستان خود تماس برقرار کنید.
 
مطالب مرتبط
 




:: بازدید از این مطلب : 2775
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: