بهترین مادربرد بایواستار
نوشته شده توسط : ali

بهترین مادربرد بایواستار

 

 مادربورد ( Motherboard ) جز مهمی از سیستم عصبی کامپیوتر شما به حساب می آید . این به این معناست که بدون مادر برد هیچ یک از قطعات کامپیوتر کاربرد نخواهند داشت . و کاربر ، به منظور استفاده از یک قطعه مانند کارت گرافیکی و ... باید آن را روی مادربورد نصب کنید . نصب قطعه روی مادر بورد میبایست به صورت قرارگیری قطعه روی مادربرد یا به صورت اتصال آن بوسیله کابل به مادربورد باشد .  انتخاب مادربورد مهمترین انتخاب در خرید یک کامپیوتر است . مادربورد قطعه ای بسیار پیچیده است که تمام داده های سیستم شما در آن جریان می یابد . به همین خاطر انتخاب یک مادربورد مناسب ، بسیار حائز اهمیت است . اولین اقدامی که در زمینه انتخاب مادربرد انجام میدهیم ، انتخاب نوع پردازنده ( CPU ) ای است که مورد استفاده شماست . درصورتی که قصد دارید از پردازنده اینتل استفاده کنید ، هم اکنون پیشرفته ترین پردازنده های پنتیوم 4 استفاده می کنند . ولی در مورد AMD هم اکنون پیشرفته ترین پردازنده های این کارخانه از سوکت 939 استفاده می کنند .

 
مادربرد بایوستار H61MGV
 

OXIN SC Duplex 6Port WallMount Fiber Optic Patch Panel

 

تجهیزات پسیو شبکه - آیتی قیمت درباره پچ پنل فیبر نوری 6 پورت اکسین SC Duplex برای شما توضیح میدهد:  قطعه یا بردی است که به رک نصب می شود و اتصالات فیبر نوری را در خود نگه می دارد و در نوع های دیواری ، رکمنت و ضد آب می باشد. پچ پنل معمولا کامپیوترهای مختلف را از طریق اتصال پنل های مختلف به هم ارتباط می دهد و شبکه محلی(LAN) را به یک شبکه گسترده (WAN) یا اینترنت متصل می نماید.

 

مشخصات فنی پچ پنل فیبر نوری 6 پورت اکسین SC Duplex

 

نوع پچ پنل فیبر نوری اکسین : دیواری
پارت نامبر : oxin-9410
نوع کانکتور : SC
تعداد پورت : 6
تعداد کانکتور : داپلکس

 

لیست قیمت پچ پنل فیبر نوری اکسین

قیمت پچ پنل فیبر نوری OXIN

 بهترین مادربرد بایواستار ، پرفروش ترین مادربرد بایواستار ، ارزان ترین مادربرد بایواستار ،  بهترین مادربردهای بایواستار ، پرفروش ترین مادربرد های بایواستار ، ارزان مادربردهای بایواستار ،

 





:: بازدید از این مطلب : 2184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: