آل این وان نمونه ای از کامپیوتر های بدون کیس
نوشته شده توسط : ali

آل این وان نمونه ای از کامپیوتر های بدون کیس

 
 

یکی از محصولاتی که این روزها نامش بر همه زبانهاست ، آلین وان است . آل این وان در حقیقت نوعی گجت است که نیازی به کیس و اسپیکر ندارد و به همین دلیل از قدرت فوق العاده ای برخوردار است . آلین وان دارای یک کیبورد و ماوس بیسیم به همراه یکی عینک سه بعدی است . در اصل All In Onee نه لپ تاپ است و نه تبلت و همچنین دارای هسته های معمول در حد هسته های کامپیوتر میباشد و دارای مشخصه های کامپیوتر های خانگی است و از نظر سایز با یک مانیتور ال سی دی برابری میکند . این دستگاه دارای توان بالای برق و دارای تصویر فول اچ دی میباشد . آل این وا دارای صفحه فول اچ دی میباشد و لذت استفاده از یک کامپیوتر با وضوح بالا را برای شما به ارمغان می آورد .


آل این وان ایسوس Zen Pro Z240
یکی از معروفترین و سرشناسترین برند های آل این وان ، آلین وان ایسوس میباشد . آلین وان ایسوس مدل Zen Pro Z2400 یکی از جدیدترین دستگاه های قدرتمند شرکت ایسوس  است که از سری پردازنده های شرکت اینتل بهره میبرد . این مدل از آل این وان ایسوس از سرعت  و قدرت بالایی برخوردار است و علاوه بر این ویژگی از زیبایی و شیکی خاصی بهره مند است و از نظر ظاهری نظر کاربر را به سمت خود جلب مینماید . این دستگاه مجهز به امکاناتی مانند بلوتوث ، کارت خوان ، پورت LAN ، پورت HDMI و صفحه نمایش لمسی ، مالتی تاچ و شبکه بیسیم میباشد که کاربران میتوانند از این امکانات استفاده کرده و لذت استفاده از این محصول را تجربه نمایند . همچنین All In One ایسوس دارای حافظه DDR4 با ظرفیت 16 گیگابایت میباشد که امکان ذخیره اطلاعات به میزان 16 گیگابایت را به کاربران میدهد .


آل این وان ایسر مدل PC Z2611-I3-2GB
این مدل از آلین وان ایسر دارای پردازنده 3هسته ای میباشد و همچنین مجهز به حافظه ای از نوع DDR3 است که امکان ذخیره اطلاعاتی به حجم 22 گیگابایت را برای کاربران فراهم میاورد . All In One ایسر مدل PC Z2611-I3-2GB دارای هارد دیسک 500 گیگابایت و کارت گرافیک INTEL SHARE میباشد . این مدل از آلین وان ایسر  دارای صفحه نمایشی به سایز 200 اینچ و مجهز به درایو نوری میباشد و وزنی حدود 5.5 کیلو دارد .


آل  این وان اچ پی مدل EliteOne 800 G2
این مدل از آلین وان اچ پی با وزن  6.85 کیلوگرم  است که دارای حافظه DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت و حافظه داخلی SSD با ظرفیت 512 گیگابایت میباشد . این سری از  All In Onee اچ پی دارای دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل است و مجهز به صفحه نمایش لمسی 23 اینچی میباشد . این محصول دارای درایو نوری  DVD-RWW است و همچنین امکاناتی مانند کارت خوان ، وب کم ، مالتی تاچ ، پورت LAN و شبکه بیسیم را در بر میگیرد.

آل این وان ام اس آی مدل Pro 
آلین وان ام اس آی پرو با ظرفیت 8 گیگابایت ، دارای حافظه ای از نوع DDR3 است . All In One ایسوس دارای حافظه داخلی از نوع 5400RPMM و با ظرفیت یک ترابایت میباشد . این مدل از آل این وان MSI دارای کارت گرافیگ HD Graphics 4000 از شرکت اینتل میباشد . این محصول مجهز به دو عدد بلند گوی دو وات است همچنین سیستم عاملی که این مدل آلین وان از آن بهره میبرد سیستم عامل DOS میباشد .

آل این وان اپل مدل iMac MK452 
آلین وان اپل مدل iMac MK452 یکی از بهترین مدل های آلین وان Apple است که دارای امکاناتی مانند  بلوتوث ، کارت خوان ، وب کم ، شبکه بیسیم ، پورت LAN ، پورت  Mini Display و پورت Thunderbolt میباشد . آلین وان اپل دارای وزن تقریبا 5.5 کیلو است و ابعادی به اندازه 175 × 450 × 528 میلی‌متر دارد . همچنین این آل این وان مجهز به کارت گرافیک    Intel HD Graphics 6200 و صفحه نمایش  21.5 اینچ با رزولوشن 2304 × 4096 پیکسل میباشد .


 




:: بازدید از این مطلب : 2035
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: