خبرهای امروز در مورد گلکسی اس 4
نوشته شده توسط : ali
 
شکایتی هست که اغلب در مورد گلکسی S 3 آن را می شنویم: بدنه پلاستیکی حس اعلا بودن را برای این تلفن رده بالا به ارمغان نیاورده...

شکایتی هست که اغلب در مورد گلکسی S 3 آن را می شنویم: بدنه پلاستیکی حس اعلا بودن را برای این تلفن رده بالا به ارمغان نیاورده. در دورانی که رقبا در حال استفاده از شیشه، آلومینیوم و حتی پلاستیک هایی با کیفیت بالا نظیر پلی کربنات هستند، سامسونگ همچنان به بدنه ای از جنس پلاستیک نرم و نازک وفادار مانده.

نایت رئیس بخش موبایل در شرکت سامسونگ، خانم لی در مصاحبه ای با CNET درباره دیدگاه سامسونگ پیرامون مبحث طراحی صحبت کرده و می گوید زمانی که این شرکت در حال بررسی مواد مختلف برای ساخت یک محصول است، تنها ملاحظه اش زیبایی شناسی دستگاه نیست بلکه در کنار آن، به این مورد توجه دارد که برای تولید و عرضه محصول در حجم انبوه، باید از موادی استفاده شود که به سرعت و با بهره وری بالا بتوان آنها را تولید کرد.

او می گوید از آنجایی که سامسونگ در حجم انبوه به تولید محصول می پردازد، باید امکان تولید آسان و در ضمن دوام دستگاه را هم مد نظر داشته باشد. سامسونگ موقع استفاده از در پلاستیکی نرم در قسمت پشتی گلکسی S 3 و سایر محصولاتش، امکان تعویض آسان باتری را هم مد نظر داشته و این را یکی از خواسته های مهم کاربران می داند. گویا ال جی هم در پی شکایت های کاربران، بعد از اپتیموس G تغییر رویه داده و اپتیموس G Pro را به همین سبک طراحی کرده تا نظر مشتریان را جلب کند.

از طرف دیگر سامسونگ می گوید درب پشتی به خاطر پلاستیکی بودن و جنس نرمش باعث می شود دستگاه هم سبک تر شود و هم ضربه های فیزیکی را بهتر تحمل کند. اما در سمت دیگر، بدنه آلومینیومی آیفون 5 و اچ تی سی وان به مراتب این دو محصول را اعلا تر از پرچمدار سامسونگ جلوه می دهند و در میان دریایی از رقبای اندرویدی متمایز هستند. نوکیا هم از یک نوع پلاستیک محکم به نام پلی کربنات برای سری لومیا استفاده می کند که مقاومت بسیار عالی و امکان تولید در رنگ های مختلف را فراهم آورده.

خانم لی می گوید که سامسونگ سعی کرده بین نیازهای تولید محصول در حجم انبوه و میل مشتریان به داشتن محصولی با کیفیت تعادل به وجود بیاورد و معتقد است پرچمدار بعدی سامسونگ، نماد خوبی از این تعادل خواهد بود. 24 اسفند درستی یا نادرستی این ادعا مشخص خواهد شد.

اما از بحث جنس بدنه و طراحی که بگذریم می رسیم به اسکرین شات های جدیدی که امروز لو رفته اند و دو-سه قابلیت نرم افزاری-سخت افزاری جدید را نشان می دهند. اولی Smart Scroll است که به نظر می رسد بر اساس تشخیص حرکت سر کاربر به پایین یا بالا، عمل اسکرول صفحه را به طور هوشمند انجام می دهد و دومی Smart Pause است که با دور شدن سر کاربر از جلوی تلفن، ویدیو ها Pause می کند. مورد بعدی هم Smart Rotation است که بر اساس زاویه چشم های شما (خط محور دید بین دو چشم) تشخیص می دهد که صفحه را بچرخاند.

Screenshot_2013-03-06-02-1-576x1024.jpg

Screenshot_2013-03-06-02-2-576x1024.jpg


جدیدترین اسکرین شات ها را هم در زیر می بینید که صفحه خانگی و مشخصات نمایشگر را عیان کرده اند. صفحه نمایشی با چگالی 480 پیکسل در هر اینچ.

Samsung_I337-Galaxy-S-IV_Mar_6_2013_10_30_37.jpg

 
مطالب مرتبط
 




:: بازدید از این مطلب : 2724
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: