طراحی کافه خلاقانه و دل باز؛ کافه گلدانی
نوشته شده توسط : ali
یک ایده طراحی کافه، در شعبه های مختلف «هُم کافه» (Home Cafe) در سراسر چین. این کافه نه تنها با قهوه های با کیفیت، بلکه با فراهم کردن محیطی گلدانی در این شهر شلوغ، پذیرای مردم است!
یک ایده طراحی کافه، در شعبه های مختلف «هُم کافه» (Home Cafe) در سراسر چین. این کافه نه تنها با قهوه های با کیفیت، بلکه با فراهم کردن محیطی گلدانی در این شهر شلوغ و آلوده پذیرای مردم است!

این ساختار خلاقانه، با جوش دادن میله های فلزی در فرم های مکعبی ایجاد شده است و پارتیشن هایی را فراهم می کند که فضای رفت و آمد را از فضای نشستن در کافه جدا سازد.

با چیدن این حجم های مکعبی شکل، این امکان فراهم می شود که فضا مطابق با موقعیت ها و مراسم مختلف قابل تغییر شود. برخی از گیاهانی که در اینجا مورد استفاده قرار گرفته اند، از این باکس های چوبی آویزان شده و به تدریج مانند پیچک به تدریج دور تا دور میله ها را می پوشانند! علاوه بر گیاهان متنوع، این ساختار فلزی باکس هایی دارد مخصوص کتاب، که مشتریان می توانند از آن ها استفاده کنند.

برخی از این احجام، فضایی کاملا تو خالی و سبک است. برخی، حجم هایی با سطحی صاف است که می توان روی آن وسایلی قرار داد. حجم هایی نیز با لوسترهای مکعبی پر شده و یا تنها، حباب های ساده لامپ از آن آویخته شده است که علاوه بر روشن و درخشان کردن، جلوه و زیبایی خاصی به این فضا داده اند.














































:: بازدید از این مطلب : 1978
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: