آسمانی‌ها اپل را بیشتر دوست دارند
نوشته شده توسط : ali
 
محصولات اپل بر فراز ابرها هم بیشترین محبوبیت را بین کاربران دارند و این طور که گفته می‌شود، iPad بیش از دیگر دستگاه‌ها در آسمان مورد استفاده قرار می‌گیرد...

 اگر قرار باشد دنیای دستگاه‌های الکترونیکی آنلاین در ارتفاع 30 هزار پایی از سطح زمین را بسنجیم، بررسی‌ها نشان می‌دهد که در آن بخش هم گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی 67 درصد دستگاه‌های متصل به اینترنت مبتنی بر شبکه هوایی Gogo را تشکیل می‌دهند.

رایانه‌های لوحی محبوب‌ترین دستگاه الکترونیکی محسوب می‌شوند که در آسمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و بررسی‌ها نشان داده است که 35 درصد دستگاه‌های الکترونیکی متصل به اینترنت در آسمان را همین ابزارها تشکیل می‌دهند.

پس از رایانه‌های لوحی لپ‌تاپ‌ها با 33 درصد بیشترین محبوبیت بین کاربران را دارند و در رتبه سوم هم گوشی‌های هوشمند با 32 درصد قرار گرفته‌اند.

محصولات اپل بر فراز ابرها هم بیشترین محبوبیت را بین کاربران دارند و این طور که گفته می‌شود، iPad بیش از دیگر دستگاه‌ها در آسمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دستگاه‌های الکترونیکی مختلفی که بر مبنای شبکه Gogo برای اتصال به اینترنت در آسمان استفاده می‌شوند، ‌84 مجهز به سیستم‌عامل موبایلی iOS اپل هستند و 16 درصد هم با سیستم‌عامل اندروید مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اگر فقط بخش گوشی‌های هوشمند را مورد توجه قرار دهیم، 73 درصد آن‌ها آیفون هستند و 26 درصد هم مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید به اینترنت آسمانی متصل می‌شوند. دو سیستم‌عامل بلک‌بری و ویندوزفون هم هر کدام یک درصد از این فضا را در اختیار دارند.
 
مطالب مرتبط
 




:: بازدید از این مطلب : 2648
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: