عرضه متفاوت‌ترین گوشی HTC برای نجات شرکت از بحران
نوشته شده توسط : ali
 
گوشی جدید HTC با قیمت پایه 670 دلار فروخته می‌شود که پیش‌بینی شده به‌تنهایی فروش این شرکت را به میزان قابل ملاحظه افزایش خواهد داد...

 شرکت تایوانی HTC بهترین و کامل‌ترین گوشی هوشمند خود را از روز گذشته وارد بازار جهانی کرد و در پی این اتفاق تحلیلگران توضیح دادند این محصول می‌تواند توان HTC در مقابل رقبای سرسختی چون اپل و سامسونگ را افزایش دهد.

این گوشی هوشمند  که مجهز به نمایشگر لمسی 7/4 اینچی با کیفیت بسیار بالا شده است و هم‌اکنون یک ماه پس از معرفی رسمی توسط شرکت یاد شده به دست کاربران می‌رسد.

"پیتر چو"(Peter Chou) مدیرعامل HTC در مراسم عرضه این محصول در جمع هزاران هوادار توضیح داد: «گوشی هوشمند جدید HTC One یک پیشرفت غیرمنتظره است».

در قلب این محصول نرم افزار جدیدی تعبیه شده است که صفحه اصلی گوشی را به یک پلتفورم ویژه برای به‌روزرسانی شبکه‌های اجتماعی، دریافت اخبار و مقالات و همچنین انتشار تصاویر و ویدیوهای مورد نظر تبدیل می‌کند.

چو در این خصوص گفت: «با این محصول جدید دیگر نیاز نیست که کاربران سراغ ابزارهای مجزا و جداگانه بروند تا دریابند که چه اتفاقی افتاده است».

شرکت HTC برای این محصول محتوای محلی و بین‌المللی را از 1400 منبع رسانه‌ای به دست کاربران می‌رساند و روزانه بیش از 10 هزار مقاله را برای صاحبان این گوشی منتشر می‌کند.

این گوشی هوشمند که در مدل‌های مختلف عرضه شده است با قیمت پایه 670 دلار فروخته می‌شود که پیش‌بینی شده است به‌تنهایی فروش شرکت HTC را به میزان قابل ملاحظه افزایش خواهد داد. لازم به ذکر است که مجموع درآمدهای HTC در فوریه امسال با کاهش 44 درصدی به رقم 384 میلیون دلار رسید که این رقم پایین‌ترین میزان از ژانویه 2010 تاکنون بود.
 
مطالب مرتبط
 




:: بازدید از این مطلب : 2615
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: