نوشته شده توسط : ali
 
آخرین تغییرات قیمت تبلت در بازار به تاریخ (91/12/19)
خبــر نو: قیمت انواع تبلت در بازار به شرح زیر می باشد.


 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 2744
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
ارزان قیمت ترین تلفن همراه دنیا قرار است با قیمت 1 پوند در بریتانیا به فروش برسد...
ارزان قیمت ترین تلفن همراه دنیا قرار است با قیمت 1 پوند در بریتانیا به فروش برسد.

شرکت آلکاتل وان تاچ 232 تلفنی با یک صفحه 1.5 اینچ رنگی ارائه کرده که حتی به کاربر خود این امکان را می دهد که از طریق آن به رادیو گوش کند.

اگرچه این تلفن دارای آخرین اپلیکشنهای شبکه های اجتماعی نیست، اما با استفاده از آن می توان تماس گرفت، تماس دریافت کرد و پیامک ارسال و دریافت کرد.



الکاتل وان تاچ 232 با یک صفحه 1.5 اینچ رنگی به کاربر امکان گوش کردن به رادیو را هم می دهد



این تلفن امکان دریافت و انجام تماسهای تلفنی و دریافت و ارسال پیامک‌های متنی را دارد

از جمله ویژگی‌های محدود این تلفن یک چراغ قوه، بازی، ساعت زنگ دار، تقویم و ماشین حساب و همچنین توانایی دریافت فرمان صوتی است.

این تلفن 60 گرم وزن داشته و اندازه آن 106 در 46 در 14 میلیمتر است.

سوفیا ایوانز از پری پی مانیا به عنوان اوپراتور این تلفن و استافوردشایر اظهار داشت: همه به دنبال آخرین و جدیدترین تلفنهای روز نیستند، بسیاری از مردم تنها به یک تلفن همراه ساده نیازدارند تا بتوانند با آن تماس گرفته و پیامک ارسال کنند.



این تلفن دارای یک چراغ قوه، بازی، ساعت زنگ دار تقویم و ماشین حساب و همچنین توانایی دریافت فرمان صوتی است

این تلفن تنها یک پوند قیمت دارد و کاربر با اپراتور ارائه شده در بریتانیا، باید 10 پوند آن را شارژ کند.

این تلفن کاملا ساده تمام کارهای اولیه را انجام می دهد و برای افرادی که نگران بهترین تلفنهای هوشمند بازار نیستند یک انتخاب کامل محسوب می شود.

این تلفن درحالی به بازار عرضه شده که پیش از این شرکت ژاپنی ویلکام از کوچکترین تلفن همراه جهان رونمایی کرد.

این تلفن به ابعاد 32 در 70 در 10.7 میلیمتر با وزن 32 گرم دارای صفحه نمایش او ال ایی دی است که معمولا در ساعتها مورد استفاده می گیرد، همچنین آنتن این تلفن رو به بیرون باز می شود.

پیش از این نوکیا تلفنی را با قیمت 15 پوند عرضه کرده بود که پیشتر داعیه دار عنوان ارزان ترین تلفن همراه بود.
 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 2839
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
گوشی جدید HTC با قیمت پایه 670 دلار فروخته می‌شود که پیش‌بینی شده به‌تنهایی فروش این شرکت را به میزان قابل ملاحظه افزایش خواهد داد...

 شرکت تایوانی HTC بهترین و کامل‌ترین گوشی هوشمند خود را از روز گذشته وارد بازار جهانی کرد و در پی این اتفاق تحلیلگران توضیح دادند این محصول می‌تواند توان HTC در مقابل رقبای سرسختی چون اپل و سامسونگ را افزایش دهد.

این گوشی هوشمند  که مجهز به نمایشگر لمسی 7/4 اینچی با کیفیت بسیار بالا شده است و هم‌اکنون یک ماه پس از معرفی رسمی توسط شرکت یاد شده به دست کاربران می‌رسد.

"پیتر چو"(Peter Chou) مدیرعامل HTC در مراسم عرضه این محصول در جمع هزاران هوادار توضیح داد: «گوشی هوشمند جدید HTC One یک پیشرفت غیرمنتظره است».

در قلب این محصول نرم افزار جدیدی تعبیه شده است که صفحه اصلی گوشی را به یک پلتفورم ویژه برای به‌روزرسانی شبکه‌های اجتماعی، دریافت اخبار و مقالات و همچنین انتشار تصاویر و ویدیوهای مورد نظر تبدیل می‌کند.

چو در این خصوص گفت: «با این محصول جدید دیگر نیاز نیست که کاربران سراغ ابزارهای مجزا و جداگانه بروند تا دریابند که چه اتفاقی افتاده است».

شرکت HTC برای این محصول محتوای محلی و بین‌المللی را از 1400 منبع رسانه‌ای به دست کاربران می‌رساند و روزانه بیش از 10 هزار مقاله را برای صاحبان این گوشی منتشر می‌کند.

این گوشی هوشمند که در مدل‌های مختلف عرضه شده است با قیمت پایه 670 دلار فروخته می‌شود که پیش‌بینی شده است به‌تنهایی فروش شرکت HTC را به میزان قابل ملاحظه افزایش خواهد داد. لازم به ذکر است که مجموع درآمدهای HTC در فوریه امسال با کاهش 44 درصدی به رقم 384 میلیون دلار رسید که این رقم پایین‌ترین میزان از ژانویه 2010 تاکنون بود.
 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 2614
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
از قرار معلوم گلکسی نوت 8 تنها تبلت از مجموعه‌ی اندرویدی‌های سامسونگ نخواهد بود. همان‌طور که پیش از این و در ماه ژانویه نیز شایعاتی...

از قرار معلوم گلکسی نوت 8 تنها تبلت از مجموعه‌ی اندرویدی‌های سامسونگ نخواهد بود. همان‌طور که پیش از این و در ماه ژانویه نیز شایعاتی در مورد ارائه چندین مدل متفاوت از Galaxy Tab 3 شنیده بودیم. حال نیز به نظر می‌رسد که شایعات در حال به وقوع پیوستن هستند.

به تبلت‌های GT-P8220 و GT-P8200 از سری گلکسی تب 3 سامسونگ سلام کنید!

یکی از موارد جالب در مورد Galaxy Tab 3 Plus GT-P8200 آن است که از نمایشگری 10 اینچی و مشابه نکسوس 10 گوگل با رزولوشن 2560x1600 بهره خواهد برد. از سوی دیگر با توجه به بنچمارک هایی که پیش‌تر منتشر شده بودند به نظر می‌رسد که در قلب این دستگاه یک پردازنده Exynos 5 دو هسته‌ای با فرکانس 1.7GHz قرار داشته باشد.

حال با توجه به اطلاعاتی که در یک فرم SIG بلوتوث (مشحصات کامل بلوتوث یک دستگاه) در سایت (bluetooth.org) انتشار یافته است، به نظر می‌آید که یک مدل دیگر از Galaxy Tab 3 Plus با پشتیبانی از فناوری LTE به نام GT-P8220 نیز به همراه مدل GT-P8200 وارد بازار خواهد شد.

پس از دیدن مشخصات تبلت Galaxy Tab 3 Plus در این فرم می‌توان نتیجه گرفت که باید به زودی منتظر ورود این محصول به بازار باشیم. به هرحال اگر واقعا سامسونگ قصد دارد تا تبلت های Galaxy Tab 3 Plus را به بازار عرضه کند، امیدواریم که قیمتی مشابه نکسوس 10 گوگل برای آنها در نظر بگیرد.

در حال حاضر مدل 16 گیگابایتی Nexus 10، تنها 399 دلار قیمت گذاری شده است که برای یک تبلت با همچون امکاناتی قیمت بسیار مناسبی به حساب می‌آید.

همچنین انتظار می‌رود که سامسونگ امکاناتی چون درگاه micro SD را نیز به آن اضافه کند.نظر شما در این باره چیست؟
 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 2737
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
 
گوگل می‌گوید ۱۲۰۰ کارمند خود که در واحد موتورولای این شرکت مشغول به کار هستند را اخراج می‌کند...

 هدف از این اخراج رساندن واحد موتورولای شرکت گوگل به سودآوری است.

گوگل علیرغم تلاش هایی که به عمل آورده هنوز نتوانسته این واحد را که در سال 2012 از شرکت موتورولا خریداری کرده به سود برساند.

گوگل قبلا هم اعلام کرده بود که 4000 نفر از نیروی کار خود خواهد کاست. این رقم برابر با 20 درصد از کل کارکنان گوگل در سراسر جهان است. از میان این افراد اخراجی دو سومشان در خارج از آمریکا زندگی می کنند.

در ایمیلی که برای اعلام این مطلب برای کارکنان گوگل ارسال شده آمده است: هزینه های این شرکت بسیار بالاست و گوگل در بازارهایی در حال رقابت است که رقابتی نیستند و در نتیجه این شرکت نمی تواند هزینه های خود را تامین کند. البته گوگل قبلا اظهار امیدواری کرده بود که با تولید محصولات جدید بتواند این وضعیت را تغییر دهد.

گوگل در ماه می سال 2012 با پرداخت 12. 5 میلیارد دلار واحد موبایل شرکت موتورولا را خریداری کرد. پرداخت این رقم بدین منظور در میان شرکت های فناوری بی سابقه بود و گوگل امیدوار بود از این طریق به حاکم بلامنازع دنیای موبایل مبدل شود. اما در عمل چنین اتفاقی نیفتاد و گوگل مجبور شده برای جبران این هزینه کلان به اخراج کارکنان و کوچک کردن این واحد متوسل شود.
 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 2738
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
سونی در این روزهای اخیر با طراحی و ساختن تلفن های هوشمند خود توانسته بازار را تحت تاثیر قرار داده و کاربران زیادی را جذب خود کند.

خبــر نو: سونی در این روزهای اخیر با طراحی و ساختن تلفن های هوشمند خود توانسته بازار را تحت تاثیر قرار داده و کاربران زیادی را جذب خود کند.
تلفن هوشمند Xperia Z سونی همگان را متحیر کرد و حالا در اینجا می خواهیم اطلاعات جدیدی از محصول جدید این شرکت را در اختیار شما قرار دهیم.
این اطلاعات فاش شده و به صورت رسمی هنوز منتشر نشده است.
به گزارش خبر نو در محصول جدید شرکت سونی همچنان از سیستم عامل اندروید استفاده شده و ورژن اندروید آن نیز 4.1.2 می باشد.این گوشی از یک حافظه 8 گیگابایتی برخوردار است و دارای یک صفحه نمایش 4.3 اینچی با رزولوشن 480 در 854 می باشد.این تلفن هوشمند از درگاه میکرو اس دی پشتیبانی کرده و همچنین پردازنده این گوشی از نوع دو هسته ای با سرعت یک گیگاهرتز می باشد.
 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 2817
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
شرکت روسی Yota Devices در "کنگره جهانی تلفن‌همراه" که هفته گذشته در بارسلونای اسپانیا برگزار شده بود، نخستین گوشی هوشمند دوطرفه اندرویدی جهان را به نمایش گذاشت...

 یک شرکت روسی به‌نام Yota Devices که در زمینه ساخت مودم‌های پرسرعت و کارآمد فعالیت می‌کند، بر این باور است هم‌اکنون زمان ساخت نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند فرا رسیده که می‌توانند احساسات بیشتری در خود جا دهند و بهتر بتوانند با زندگی روزمره ما سازگار باشند.

این شرکت روسی در "کنگره جهانی تلفن‌همراه" که هفته گذشته در بارسلونای اسپانیا برگزار شده بود نخستین گوشی هوشمند دوطرفه اندرویدی جهان را به نمایش گذاشت. این محصول به گونه‌ای طراحی شده بود که یک طرف آن نمایشگر مخصوص دستگاه‌های کتاب‌خوان الکترونیکی یا همان نمایشگر e-ink را در خود جا داده بود و طرف دیگر هم نمایشگر معمول گوشی‌های هوشمند را شامل می‌شد.

زمانی که این گوشی هوشمند را در دست می‌گرفتید یک سمت آن کاملا شبیه به گوشی‌های هوشمند امروزی بود و طرف دیگر نیز شبیه به دستگاه‌های کتابخوان الکترونیکی از جمله Kindle طراحی شده بود.

"ولاد مارتینوف"(Vlad Martynov) مدیرعامل شرکت Yota Devices در این خصوص گفت: «کاربران این روزها می‌کوشند هر یک از این دو محصول را به صورت جداگانه داشته باشند و ما سعی کرده‌ایم هر دو محصول را به صورت یکجا در اختیار آن‌ها بگذاریم».
 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 2787
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
کمپانی زولو قصد دارد روز 24 اسفندماه طی رویدادی اختصاصی در گوآ هند تلفن جدید خود را معرفی نماید. زولو جدید از پردازنده کلاور تریل پلاس اینتل بهره می‌برد و...

کمپانی زولو قصد دارد روز 24 اسفندماه طی رویدادی اختصاصی در گوآ هند تلفن جدید خود را معرفی نماید. زولو جدید از پردازنده کلاور تریل پلاس اینتل بهره می‌برد و به گفته خود این شرکت سریع‌ترین تلفن هوشمند دنیا خواهد بود.

چند ساعت قبل از معرفی پرچم‌دار امسال سامسونگ در نیویورک، شرکت زولو نیز قصد دارد در سوی دیگر دنیا و در کشور هند از تلفن جدید خود پرده برداری کند. زولو اعلام کرده که محصول اینتلی جدید این شرکت که سریع‎ترین تلفن هوشمند دنیا نیز خواهد بود، در 24 اسفند ماه امسال رونمایی خواهد شد. این تلفن در واقع نسخه جدیدتر گوشی X900 زولو است که اولین تلفن هوشمند مجهز به پردازنده 1.6 گیگاهرتزی اتم اینتل بود.

پردازنده X900 از سری مدفیلد اینتل بود و حالا گوشی جدید زولو که هنوز نام آن مشخص نیست، مجهز به پردازنده‌ای از سری جدید +Clover Trail می‌باشد. این پردازنده‌ها در سه فرکانس 2 گیگاهرتز (Z2580) و 1.6 گیگاهرتز (Z2560) و 1.2 گیگاهرتز (Z2520) تولید می‌گردند. تراشه‌های +Clover Trail از Full HD و اتصال +HSPA پشتیبانی می‌کنند ولی هنوز قابلیت پشتیبانی از شیکه LTE را ندارند. البته این موضوع اهمیت چندانی ندارد چرا که در کشوری مثل هند فقط یکی از سرویس‌دهندگان مخابراتی مهم از شبکه نسل چهارم پشتیبانی می‌کند.

در مورد گرافیک هم باید گفت که پردازنده‌های جدید اینتل مجهز به دو پردازنده گرافیکی PowerVR SGX 544MP2 هستند، بنابراین می‌توان انتظار داشت که قابلیت‌های گرافیکی بالای را از این گوشی شاهد باشیم. همچنین +Clover Trail تا 2 مگاپیکسل دوربین جلو و تا 16 مگاپیکسل دوربین اصلی را پشتیبانی می‌کند.اینتل مدعی است که این پردازنده‌ها وقتی دوربین در حالت عکاسی پشت سر هم باشد، می‌توانند با سرعت 15 فریم بر ثانیه تصاویر را ثبت نمایند.

هنوز زمان عرضه محصول جدید زولو روشن نیست. روی پوسترهای مربوط به کنفرانس معرفی این محصول در 24 اسفندماه نوشته شده: «سریع‌ترین تلفن هوشمند مجهز به پردازنده اینتل». همچنین تصویری از لبه آن معلوم است که نوید یک گوشی زیبا را می‌دهد. در تصویر جک 3.5 میلی‌متر هدفون و دکمه قفل دستگاه دیده می‌شود.
 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 2724
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
شایعات حاکی از آنند که آیفون 5S و آیپدهای بعدی اپل تا چند ماه دیگر معرفی می‌گردند. بدنه آیفون بعدی تغییر نخواهد کرد و آیپد مینی جدید مجهز به نمایشگر رتینا نخواهد بود.

شایعات حاکی از آنند که آیفون 5S و آیپدهای بعدی اپل تا چند ماه دیگر معرفی می‌گردند. بدنه آیفون بعدی تغییر نخواهد کرد و آیپد مینی جدید مجهز به نمایشگر رتینا نخواهد بود.

احتمالا در ماه آگوست آیفون 5S ارائه خواهد گردید. پرچمدار بعدی اپل در کنار یک آیفون ارزان‌قیمت که بازار گوشی‌های اندرویدی رده‌پایین را هدف گرفته، معرفی خواهد گردید. همچنین منابعی حکایت از آن دارند که آیپد مینی جدید و آیپد 5 نیز تا چند ماه دیگر معرفی خواهند گردید و شاید آیپد مینی بعدی باز هم مجهز به نمایشگر رتینا نباشد.

iMore گزارش داده که آیفون 5S از لحاظ اندازه و جنس بدنه تغییری نخواهد کرد و فقط دوربین، حافظه و پردازنده آن بروز خواهند شد.

همین منبع خبری افزوده که آیپدهای جدید در ماه آوریل معرفی خواهند شد و اگر اپل بخواهد که قیمت آیپد مینی را پایین نگه دارد، نباید انتظار صفحه‌نمایش رتینا بر روی این ابزار را داشته باشیم. به علاوه نمایشگر رتینا نیاز به باتری قوی‌تر و پردازنده قدرتمندتر دارد تا بتوانند رزولوشن بالای آن را پشتیبانی کنند.

درباره آیفون ارزان‌قیمت‌ هیچ اطلاعات جزئی‌تری در دست نیست، اما می‌توان حدس زد که این محصول همان فلسفه آیپد مینی را با همان اهداف و همان کیفیت ساخت اپل دنبال خواهد کرد.
 
مطالب مرتبط
 
برچسب ها: اندروید ، آی او اس


:: بازدید از این مطلب : 2744
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
یک انجمن اینترنتی در چین، عکس هایی متعدد از تلفنی که کد آن GT-I9502 است را منتشر کرده و مدعی است که...

یک انجمن اینترنتی در چین، عکس هایی متعدد از تلفنی که کد آن GT-I9502 است را منتشر کرده و مدعی است که این، نسخه دو سیم کارت گلکسی S 4 برای اوپراتور یونیکام چین است. چقدر باید این عکس ها را جدی بگیریم؟

تا جایی که می دانیم سامسونگ در سال گذشته، از نمونه های اولیه برای حفاظت از طراحی اصلی پرچمدار خود استفاده کرد. این شرکت پارسال 3 یا 4 نمونه اولیه را به شرکای خود در سرتاسر دنیا داد و سپس، تلفنی با طراحی کاملاً متفاوت را رونمایی کرد. امسال نیز شنیده می شود که 4 تا 5 مدل از همین دست، به اوپراتورهای مختلف دنیا داده شده.


بنابراین به احتمال زیاد این عکس ها متعلق به یکی از همین نمونه های اولیه هستند ولی با این حال، تشابه هایی هم با ویژگی هایی که پیش تر به گلکسی S 4 نسبت داده شده بود، در این عکس ها دیده می شود؛ به طور مشخص، کناره های فلزی دستگاه و درب پشتی از جنس پلاستیک مورد نظر ما هستند.

این عکس ها مشخصاتی نظیر نمایشگر 5 اینچی AMOLED با کیفیت تمام اچ دی، پردازنده 4+4 هسته ای اگزینوس 5 اکتا، گرافیک PowerVR SGX 544MP، رم 2 گیگابایتی و اندروید 4.2.1 را تایید می کنند.






 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 2702
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()