نوشته شده توسط : ali
 
با توجه به ابعاد نوکیا ۱۰۲۰ Lumia می‌توان گفت که خیلی جمع و جور نیست و کمی پهن‌تر و قطورتر از ۴Galaxy S است. این گوشی دارای ۳۰ درصد باطری بزرگ‌تر و ۲۳ درصد صفحه نمایش بزرگتر است.
از طرفی می‌توان گفت که ابعاد ۱۰۲۰ Lumia درست مانند مدل قبلی آن یعنی ۹۲۰Lumia   است و حتی بدون احتساب برآمدگی دوربین، باریک تر از آن است.
زمانی که گوشی را در دست می‌گیرید یا آن را در جیب قرار می‌دهید وزن ۱۵۸ گرمی آن بخوبی احساس می‌شود با اینحال از وزن ۱۸۵ گرم در Lumia 920 یا ۱۶۹ گرم در ۸۰۸ Pureview بسیار بهتر است.

سوکت صوتی ۳٫۵ میلیمتری، میکروفن ثانویه و محفظه میکروسیمکارت در بالای گوشی وجود دارد.

برای بازکردن این محفظه به ابزار خارج کردن سیمکارت یا یک شی تیز مناسب نیاز است و همچنین ابزار خارج کردن سیمکارت در جعبه گوشی قرار دارد.

پورت microUSB در پایین گوشی وجود دارد که توسط محل بند گوشی و بلندگو، احاطه شده است.

حفره قابل مشاهدهای برای میکروفن اصلی وجود ندارد بنابراین باید پشت بلندگو باشد.

نوکیا Lumia 1020 باطری قابل تعویض ندارد و با تهیه کردن جلد گیره ای می توانید از یک باطری دیگر ۱۰۰۰میلی‌آمپری استفاده کنید.

این جلد دارای یک دکمه دیافراگم بزرگتر است که کارکردن با دوربین و دردست گرفتن آن را آسان تر می‌کند حتی بدون آن نیز در یک شبکه ۳G در مکالمه مداوم ۱۳ ساعت و ۲۰  دقیقه و در حالت آماده به کار نیز ۳۸۴ ساعت دوام می‌آورد.

نوکیا ۱۰۲۰ Lumia دارای یک صفحه نمایش PureMotion HD + AMOLED است که از این نظر مانند۹۲۵ Lumia  است.

لایه محافظ Gorilla Glass3  روی صفحه نمایش وجود دارد که مانع خراشیده شدن آن می‌شود و مقاومت بیشتری را فراهم می‌کند.

ویندوزفون هشت تنها سیستم عاملی است که نوکیا هم اکنون روی آن کار می‌کند چرا که  کمپانی فنلاندی نوکیا در نظر دارد تا حدامکان به ارزش های برند Lumia اضافه کند.

از آنجایی که مایکروسافت اجازه شخصی سازی منو را نمی‌دهد بالابردن ارزش به معنی فراهم نمودن سرویس‌ها و نرم افزارهای اختصاصی است.

نوکیا سرویس موسیقی خود با عنوان Nokia Music را در نرم افزار پیش فرض موسیقی + ویدیو قرار داده که پخش موسیقی را بصورت رایگان ارایه می‌دهد و دارای یک فهرست گسترده از تراک‌ها است.

بارزترین ویژگی نوکیا Lumia 1020 دوربین ۴۱MP آن در قاب پشت گوشی است. در حالی که وضوح دوربین مانند ۸۰۸ Pureview نوکیا است اما بخش دوربین بطور عمده دوباره طراحی شده است.

یکی از موارد مشترک در این دو حسگر Pureview این است که علیرغم اینکه از نظر فنی ۴۱MP  است اما در واقع عکس‌های ۴۱MP نمی‌گیرند.

HERE Drive یک نرم افزار سودمند است که مسیریابی با راهنمای صوتی رایگان را در سراسر دنیا ارایه می‌دهد، فقط کافیست یک صدا را به زبان خود دانلود کنید و پیش بروید.

برای استفاده از مهمترین ویژگی آن که مسیریابی درحالت Offline است می‌توانید نقشه کشور موردنظر خود را دانلود کنید.

Nokia Maps را می‌توان جایگزین نقشه‌های کاغذی دانست که در پیدا کردن مکان های جدید ، خواندن توضیحات سریع ، مشاهده عکس‌ها و چک کردن دستورالعمل‌هایی مانند Insight Guides ، Lonely Planet و Qype سودمند است.
 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2705
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
شما برای تلفن هوشمند خود نیاز به نرم افزارهایی دارید که بتوانید نیازهای خود را بر طرف کنید، در نتیجه ما...
خبــر نو: شما برای تلفن هوشمند خود نیاز به نرم افزارهایی دارید که بتوانید نیازهای خود را بر طرف کنید، در نتیجه ما چند نرم افزار کاربردی و رایگان را برای راحتی کار شما معرفی می کنیم:

Netflix



اپلیکیشنی شبیه به IMDB می باشد که شما می توانید با پرداخت حق اشتراک ماهانه از دیدن فیلم ها و سریال ها به صورت آنلاین لذت ببرید.شما می توانید با نت فلیکس بر اساس ژانر فیلم ها و سریال های خود را دنبال کنید.

Kindle



کیندل یک فروشگاه کتاب وابسته به آمازون است که شما می توانید کتاب و مقاله های خود را به راحتی دانلود کنید و از خواندن آنها در دستگاه اندرویدی خود لذت ببرید.

Pulse News




شما می توانید با این نرم ازار اخبار مورد علاقه خود را دنبال کنید.شما می توانید با این نرم افزار به صورت آفلاین خبرهای خود را مطالعه کنید.همچنین شما می توانید اگر زمان کافی برای مطالعه ندارید آنها را به نرم افزار Evernote بفرستید و بعد در زمان کافی آنها را مطالعه کنید.

LinkedIn



یک شبکه اجتماعی تجارت محور بوده که شما می توانید با همکاران خود ارتباط داشته باشید،در پروفایل خود از مهارت های خود بنویسید،در شرکت هایی که کار کرده اید و در شرکتی که در حال حاضر مشغول به کار هستید بنویسید.

Skype



اسکایپ یکی از بهترین نرم افزارهای تماس به صورت صوتی و تصویری می باشد که شما می توانید بدون افت سرعت در این نرم افزار با دوستان خود تماس برقرار کنید.
 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 2775
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
تا کنون درباره ویندوزفون ۸ مطالب زیادی خوانده اید. ویندوزفون ۸ سیستم عامل خوب با ظاهر متافت، مرتب و ساده است و...

تا کنون درباره ویندوزفون ۸ مطالب زیادی خوانده اید. ویندوزفون ۸ سیستم عامل خوب با ظاهر متافت، مرتب و ساده است و اغلب خواسته‌های کاربران تلفن‌های هوشمند را نیز برآورده می کند. البته نواقصی هم وجود دارد که مایکروسافت می‌بایست به دنبال به برطرف نمودن آن‌ها باشد و در این باره نیز شکی نیست که ردموندی‌ها با‌گذشت زمان روز به روز بر کیفیت این سیستم عامل خواهند افزود. در آموزشی که امروز برای شما علاقه‌مندان و کاربران ویندوزفون ۸ آماده کرده ایم، به بررسی ترفندها و نکاتی خواهیم پرداخت که استفاده از این سیستم عامل را برایتان جذاب‌تر و راحت‌تر خواهد کرد.

البته این احتمال هم وجود دارد که شما یک کاربر حرفه‌ای ویندوزفون ۸ باشید و اکثر این ترفندها برای شما عادی و کم اهمیت جلوه کند. با این حال این نکات مهم هستند و دانستن آن‌‌ها خالی از لطف نیست.

۱. تهیه اسکرین شات

این اولین ترفندی است که باید بیاموزید. در هر صفحه و هر محیطی که باشید، فشردن همزمان کلیدهای Start و Power اسکرین شاتی را از صفحه نمایش شما و محتویات فعلی آن تهیه کرده و به آلبوم عکس شما اضافه خواهد کرد.

Windows-Phone-App-Logo1

به خاطر داشته باشید که برای اجرای صحیح آن شما نیاز به کمی تمرین دارید. هنگامی که هر دو دکمه را کاملاً همزمان فشار دهید این ترفند به درستی کار خواهد کرد.

۲. کلید های تلفن خود را بهتر بشناسید

دکمه Back شما را به صفحه قبلی هدایت می‌کند. اما این تنها کارایی این دکمه نیست. اگر شما آن را فشار دهید و برای مدت کوتاهی نگه دارید، لیستی از برنامه‌های در حال اجرا برای شما نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید به سرعت بین این برنامه‌ها جا به جا شوید.

دکمه Start نیز بدون توجه به اینکه در چه صفحه‌ای هستید، صفحه شروع را به شما نشان می دهد. اگر شما این دکمه را هم برای مدت کوتاهی نگه دارید، برنامه تشخیص صدا اجرا خواهد شد.

WP-Know-Buttons

(اگر مایلید تا درباره برنامه تشخیص صدا و روش استفاده از آن آموزشی تهیه شود این موضوع را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید)

دکمه Search نیز با نمایش صفحه موتور جستجوگر بینگ، امکان جستجوی سریع را برای شما فراهم می کند. با این حال شما امکان استفاده از سایر موتورهای جستجو را ندارید که امیدواریم در آینده مایکروسافت این اجازه را به کاربرانش بدهد.

۳. تغییر موتور جستجوی مرورگر IE

اگر چه شما قادر به تغییر موتور جستجوگر پیش‌فرض دکمه Search نیستیم، ولی می‌توانید از موتورهای جستجوگر دیگر در مرورگر IE استفاده کنید. برای این منظرو به قسمت Settings اینترنت اکسپلورر رفته و گزینه advanced را انتخاب نمایید.

IE-Mobile-Advanced-Options

(اگر مایلید آموزش کامل اینترنت اکسپلورر ۱۰ نیز اولویت کار ما قرار گیرد، نظر خود را در پایین صفحه اعلام کنید)

۴. تلفن خود را قفل کنید

ایجاد یک لایه محافظتی برای هر دستگاهی امری ضروری است و در ویندوزفون (مانند اغلب دستگاه‌های دیگر) شما می‌توانید برای دستگاه خود رمز عبور تعریف کنید. برای این کار به Setting رفته و گزینه Lock Screen را انتخاب کنید.

Lock-Screen-Password

۵. یکپارچه سازی با SkyDrive

همگام سازی اطلاعات شما (Sync) بر روی یک سرویس ابری به شما این امکان را خواهد داد که در صورت نیاز، به آن‌ها از طریق اینترنت و در سایر دستگاه‌ها دسترسی داشته باشید. به علاوه این کار باعث تهیه پشتیبان از اطلاعاتتان می‌شود تا در مواقعی که به هر دلیل (پاک شدن یا دزدیده شدن) به آن‌ها نیاز دارید، به کمک شما بیایند.

SkyDrive-Login-1-e1359905597481

 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 2631
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
خودتان تصور کنید: آنگلا مرکل باشید و اهل پیامک زدن به دوستانتان،‌اما موبایلتان امنیت کافی نداشته باشد! چه اتفاقی می‌افتد!

صدراعظم آلمان به زودی به همراه دیگر مقامات بلند پایه آلمانی از تلفن‌های همراه هوشمند با امنیت بالا استفاده خواهد کرد.

آنگلا مرکل که علاقه زیادی به پیامک زدن دارد به زودی خواهد توانست برای این کار از یک تلفن همراه هوشمند ویژه با ضریب امنیتی بسیار بالا استفاده کند.

یک مجله آلمانی گزارش داد که سوء استفاده و هک‌های انجام شده از سوی جاسوسان باعث شده است تا دولت آلمان ۱۰ هزار تلفن همراه هوشمند ضد هک سفارش بدهد.

شرکت‌های دویچه تلکام (DTE) و Secusmart دو شرکتی هستند که برنده این قرارداد برای ساخت ۱۰ هزار تلفن همراه هوشمند مقاوم در برابر هرگونه هک شده‌اند.

این تلفن‌های همراه قادر خواهند بود تا تمامی تماس‌ها و پیامک‌های ارسالی و دریافتی را کدگذاری کنند. این در حالی است که استفاده از فیس‌بوک و توئیتر در این تلفن‌های همراه امکان‌پذیر خواهد بود.

شرکت دویچه تلکام در این راستا نرم‌افزاری طراحی کرده است که قابلیت نصب بر روی تلفن‌های همراه هوشمند گالاکسی S۲ و S۳ شرکت سامسونگ را دارد و این در حالی است که شرکت سکیواسمارت نیز برروی نرم‌افزاری کار کرده است که بر روی تلفن همراه هوشمند بلک‌بری Z۱۰ نصب می‌شود.

به گزارش شبکه خبری بلومبرگ، به نوشته این مجله آلمانی، مقامات بلندپایه آلمانی از این پس خواهند توانست به راحتی اطلاعات طبقه‌بندی شده را از طریق تلفن همراه منتقل کنند.

شبکه خبری دویچه وله نیز به نقل از سخنگوی شرکت سکیواسمارت عنوان کرد: راه‌حلی که کارشناسان این شرکت برای مکالمه و تبادل اطلاعات امن پیدا کرده‌اند در دنیا بی‌نظیر است و در کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بر این اساس کاربران گوشی‌های جدید بلک‌بری این امکان را دارد که بین دو حالت "خصوصی" و "کاری" انتخاب کند. اگر این کاربر به‌عنوان مثال بخواهد در حالت خصوصی یک قرار ملاقات را در تقویم موبایل خود ذخیره کند، اما در همان روز و ساعت ملاقات کاری دیگری را ذخیره کرده باشد، تلفن کاربر را از این موضوع با خبر می‌کند اما جزئیات بیشتری در مورد ملاقات کاری نشان نمی‌دهد.

کاربر با نرم‌افزار جدید همچنین می‌تواند مسیر انتقال داده‌های خود را هم انتخاب کند. پیش از این ایمیل‌های ارسال‌شده توسط گوشی‌های بلک‌بری همواره از سرورهای خارج از آلمان می‌گذشتند. این موضوع نگرانی‌های امنیتی‌ای را به وجود آورده بود.

بلک‌بری با وجود فعالیت درازمدت در عرصه تولید تلفن‌های همراه، مدتی است که سهم خود را در بازارهای جهانی تا حد زیادی از دست داده است.

سفارش جدید دولت آلمان می‌تواند مهر تأییدی بر کیفیت محصولات این شرکت باشد. به نوشته نشریه آلمانی "Wirtschaftswoche" گوشی‌های امن بلک‌بری حدود ۲ هزار و ۵۰۰ یورو قیمت خواهند داشت.
 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 2650
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
تنها یک هفته تا معرفی نسل چهارم گلکسی اس سامسونگ زمان باقی مانده که رسانه کره‌ای از نسل سوم فبلت گلکسی نوت با صفحه نمایش 5.9 اینچ خبر داده است...

تنها یک هفته تا معرفی نسل چهارم گلکسی اس سامسونگ زمان باقی مانده که رسانه کره‌ای از نسل سوم فبلت گلکسی نوت با صفحه نمایش 5.9 اینچ خبر داده است. پیش از این شایعات به صفحه نمایش 4.99 اینچ فول‌اچ‌دی برای گلکسی اس 4 اشاره داشتند و حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد باز هم صفحه نمایش فبلت گلکسی نوت را بزرگ‌تر کند و آن را از 5.5. اینچ در نوت 2 به 5.9 اینچ در نوت 3 برساند.

گلکسی اس 3 مجهز به صفحه نمایش 4.8 اینچ و گلکسی نوت 2 نیز از یک صفحه نمایش 5.5 اینچ بهره می‌برد و حالا شایعات به یک صفحه نمایش نزدیک به 5 اینچ برای گلکسی اس 4 و یک صفحه نمایش نزدیک به 6 اینچ برای گلکسی نوت 3 اشاره دارند.

در تازه‌ترین گزارش منتشر شده توسط Korea Times، فبلت گلکسی نوت 3 به یک صفحه نمایش 5.9 اینچ از نوع OLED تجهیز خواهد شد که احتمالا دارای رزولوشن فول اچ‌دی یا 1080p است. در ادامه این گزارش آمده که پردازنده این فبلت نیز همان 8 هسته‌ای پرحاشیه سامسونگ یعنی Exynos 5 Octa خواهد بود.

صفحه نمایش این تلفن همچون گلکسی اس 4 سامسونگ انعطاف پذیر نیست و به نظر می‌رسد امسال شاهد محصول با صفحه نمایش منحنی شکل نخواهیم بود.

گلکسی نوت 3 همچون دو نسل قبلی از قلم دیجیتال S-Pen به همراه چندین قابلیت جدید سازگار با این فناوری پشتیبانی خواهد کرد و انتظار می‌رود این تلفن در نیمه دوم سال جاری وارد بازار شود.

اگر این شایعه صحیح باشد، تلفن با صفحه نمایش 6 اینچی را کاربردی می‌دانید؟ به نظر شما صفحه نمایش تلفن همراه حداکثر باید چه سایزی داشته باشد؟
 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 2786
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در ارتباط با افزایش قیمت اینترنت در سال آتی این گونه عنوان کرد که فعلا برنامه‌ای برای افزایش تعرفه اینترنت نداریم...

 مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در ارتباط با افزایش قیمت اینترنت در سال آتی این گونه عنوان کرد که فعلا برنامه‌ای برای افزایش تعرفه اینترنت نداریم.

داوود زارعیان تعداد فعلی مشترکان اینترنت مخابرات را بالغ بر یک میلیون و 300 هزار کاربر دانست و یادآور شد: به همین تعداد هم در میان شرکت‌های PAP کاربر اینترنت وجود دارد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که در موارد متعددی کاربران اینترنت مخابرات از کیفیت پایین‌تر این شرکت نسبت به شرکت‌های PAP یا ندا گلایه دارند، توضیح داد: کیفیت ما پایین‌تر نیست اما تا چندی پیش به دلیل مصوباتی که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان تنظیم مقررات ابلاغ شده بود، محدودیت‌ها را رعایت می‌کردیم اما شرکت‌های PAP همکار ما این کار را نمی‌کردند و حتی در تبلیغات آن‌ها می‌دیدیم که تا اینترنت چهار مگ نیز تبلیغ می‌شود و شاید همین موضوع موجب شده که برخی فکر کنند ممکن است ما سرعت پایین‌تری داشته باشیم.

وی در عین حال یادآور شد: مدتی است شرکت مخابرات تغییرات اساسی در ساختار ارائه خدمات ADSL ایجاد کرده و با ایجاد مراکز خدمات‌دهی و سرویس‌های هوشمند سرویس‌ مناسبی به کاربران خود ارائه می‌کند و درنهایت تفاوت چندانی میان این شرکت و شرکت‌های PAP وجود ندارد.

زارعیان در ادامه در پاسخ به این سوال که به طور مثال شما فکر می‌کنید کاربری که از شما اینترنت 512 می‌گیرد در نهایت با چه سرعتی به دنیای مجازی دسترسی دارد، گفت: سرعت براساس مصوبه واگذاری ADSL در تمام شرکت‌ها مشابه یکدیگر است.

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در پاسخ به این مطلب که حتی بنا بر اعلام مرکز متما شرکت‌ها از نظر سرعت کیفیت مختلفی دارند یادآور شد: بحث سرعت تا حدی به بحث زیرساخت‌ها برمی‌گردد که در مجموع زیرساخت‌های ما ضعیف است اما با این حال ما هرچه پهنای باند تحویل بگیریم آن را تحویل می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که با این وجود باید با توجه به این ساختارهایی که ضعیف دانسته می‌شود شما با توجه به تعداد بالای مشترکانی که دارید پهنای باند خود را در میان جمعیت بیشتری تقسیم کنید، توضیح داد: به هیچ عنوان غیر استاندارد share نمی‌کنیم. ما براساس قوانین نمی‌توانیم پهنای باند را بین بیش از 10 کاربر تقسیم کنیم. حال ممکن است پهنای باندی که در ورودی تحویل می‌گیریم کمی پایین‌تر از میزان واقعی باشد که به همین نسبت پهنای کاربران هم کاهش پیدا می‌کند.

زارعیان در پایان یادآور شد: در سالی که گذشت برخی اتفاقات افتاد که تا حدی اینترنت کشور را تحت تاثیر قرار داد که از جمله این موارد می‌توان به نوسانات نرخ ارز و همچنین قطعی اینترنت توسط برخی کشورها به ایران اشاره کرد که در نهایت مسائلی از این دست ارائه اینترنت در کشور را با مشکلاتی مواجه کرد.
 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 2799
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
شکایتی هست که اغلب در مورد گلکسی S 3 آن را می شنویم: بدنه پلاستیکی حس اعلا بودن را برای این تلفن رده بالا به ارمغان نیاورده...

شکایتی هست که اغلب در مورد گلکسی S 3 آن را می شنویم: بدنه پلاستیکی حس اعلا بودن را برای این تلفن رده بالا به ارمغان نیاورده. در دورانی که رقبا در حال استفاده از شیشه، آلومینیوم و حتی پلاستیک هایی با کیفیت بالا نظیر پلی کربنات هستند، سامسونگ همچنان به بدنه ای از جنس پلاستیک نرم و نازک وفادار مانده.

نایت رئیس بخش موبایل در شرکت سامسونگ، خانم لی در مصاحبه ای با CNET درباره دیدگاه سامسونگ پیرامون مبحث طراحی صحبت کرده و می گوید زمانی که این شرکت در حال بررسی مواد مختلف برای ساخت یک محصول است، تنها ملاحظه اش زیبایی شناسی دستگاه نیست بلکه در کنار آن، به این مورد توجه دارد که برای تولید و عرضه محصول در حجم انبوه، باید از موادی استفاده شود که به سرعت و با بهره وری بالا بتوان آنها را تولید کرد.

او می گوید از آنجایی که سامسونگ در حجم انبوه به تولید محصول می پردازد، باید امکان تولید آسان و در ضمن دوام دستگاه را هم مد نظر داشته باشد. سامسونگ موقع استفاده از در پلاستیکی نرم در قسمت پشتی گلکسی S 3 و سایر محصولاتش، امکان تعویض آسان باتری را هم مد نظر داشته و این را یکی از خواسته های مهم کاربران می داند. گویا ال جی هم در پی شکایت های کاربران، بعد از اپتیموس G تغییر رویه داده و اپتیموس G Pro را به همین سبک طراحی کرده تا نظر مشتریان را جلب کند.

از طرف دیگر سامسونگ می گوید درب پشتی به خاطر پلاستیکی بودن و جنس نرمش باعث می شود دستگاه هم سبک تر شود و هم ضربه های فیزیکی را بهتر تحمل کند. اما در سمت دیگر، بدنه آلومینیومی آیفون 5 و اچ تی سی وان به مراتب این دو محصول را اعلا تر از پرچمدار سامسونگ جلوه می دهند و در میان دریایی از رقبای اندرویدی متمایز هستند. نوکیا هم از یک نوع پلاستیک محکم به نام پلی کربنات برای سری لومیا استفاده می کند که مقاومت بسیار عالی و امکان تولید در رنگ های مختلف را فراهم آورده.

خانم لی می گوید که سامسونگ سعی کرده بین نیازهای تولید محصول در حجم انبوه و میل مشتریان به داشتن محصولی با کیفیت تعادل به وجود بیاورد و معتقد است پرچمدار بعدی سامسونگ، نماد خوبی از این تعادل خواهد بود. 24 اسفند درستی یا نادرستی این ادعا مشخص خواهد شد.

اما از بحث جنس بدنه و طراحی که بگذریم می رسیم به اسکرین شات های جدیدی که امروز لو رفته اند و دو-سه قابلیت نرم افزاری-سخت افزاری جدید را نشان می دهند. اولی Smart Scroll است که به نظر می رسد بر اساس تشخیص حرکت سر کاربر به پایین یا بالا، عمل اسکرول صفحه را به طور هوشمند انجام می دهد و دومی Smart Pause است که با دور شدن سر کاربر از جلوی تلفن، ویدیو ها Pause می کند. مورد بعدی هم Smart Rotation است که بر اساس زاویه چشم های شما (خط محور دید بین دو چشم) تشخیص می دهد که صفحه را بچرخاند.

Screenshot_2013-03-06-02-1-576x1024.jpg

Screenshot_2013-03-06-02-2-576x1024.jpg


جدیدترین اسکرین شات ها را هم در زیر می بینید که صفحه خانگی و مشخصات نمایشگر را عیان کرده اند. صفحه نمایشی با چگالی 480 پیکسل در هر اینچ.

Samsung_I337-Galaxy-S-IV_Mar_6_2013_10_30_37.jpg

 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 2724
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
پس از ثبت‌نام VPN‌ قانونی، از صبح امروز تمامی پورت‌های VPN‌ غیرقانونی در کشور بسته شد...

از صبح امروز تمامی پورت‌های VPN‌ فاقد مجوز در کشور بسته شده‌اند.

براساس این خبر، از روز گذشته دسترسی به تمام پورت‌های VPN‌ که مجوز قانونی لازم را نداشتند، متوقف شده بود که احتمال می‌رفت این عدم دسترسی به دلیل اختلال باشد.

اما تا صبح امروز عدم دسترسی به این پورت‌ها ادامه داشت و امروز سرویس‌دهندگان بازار VPN‌ نیز به مشتریان خود اعلام کرده‌اند: تمامی پورت‌های آنان بسته‌ شده‌اند.

یک مقام مسئول نیز در گفت‌وگویی بسیار کوتاه این خبر را تایید کرد.
 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 2914
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
نرم افزارها روز به روز پیشرفته تر می شوند و امکانات جدیدتری به این نرم افزارها اضافه می شود...
خبــر نو: نرم افزارها روز به روز پیشرفته تر می شوند و امکانات جدیدتری به این نرم افزارها اضافه می شود.در اینجا ما به سراغ برنامه فیسبوک رفته ایم تا در رابطه با ورژن جدید آن اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم.با ما همراه باشید.


به گزارش خبــر نو در نسخه جدید فیس بوک که ورژن 5.5 است فیس بوک قابلیت جدیدی را به این نرم افزار اضافه کرده است که می توانید با آن تماس رایگان برقرار کنید.
ورژن جدید این نرم افزار هم می تواند از طریق wifi یا 3G/LTE به اینترنت متصل شود و با آن تماس رایگان برقرار کرد.
ورژن جدید نرم افزار فعلا فقط بر روی آیفون کار می کند و شما با آیپد نمی توانید از این قابلیت استفاده کنید.
پیشنهاد می کنیم حتما اگر کاربر آیفون هستید از ورژن جدید این نرم افزار استفاده کنید.
 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 2689
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
 
محصولات اپل بر فراز ابرها هم بیشترین محبوبیت را بین کاربران دارند و این طور که گفته می‌شود، iPad بیش از دیگر دستگاه‌ها در آسمان مورد استفاده قرار می‌گیرد...

 اگر قرار باشد دنیای دستگاه‌های الکترونیکی آنلاین در ارتفاع 30 هزار پایی از سطح زمین را بسنجیم، بررسی‌ها نشان می‌دهد که در آن بخش هم گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی 67 درصد دستگاه‌های متصل به اینترنت مبتنی بر شبکه هوایی Gogo را تشکیل می‌دهند.

رایانه‌های لوحی محبوب‌ترین دستگاه الکترونیکی محسوب می‌شوند که در آسمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و بررسی‌ها نشان داده است که 35 درصد دستگاه‌های الکترونیکی متصل به اینترنت در آسمان را همین ابزارها تشکیل می‌دهند.

پس از رایانه‌های لوحی لپ‌تاپ‌ها با 33 درصد بیشترین محبوبیت بین کاربران را دارند و در رتبه سوم هم گوشی‌های هوشمند با 32 درصد قرار گرفته‌اند.

محصولات اپل بر فراز ابرها هم بیشترین محبوبیت را بین کاربران دارند و این طور که گفته می‌شود، iPad بیش از دیگر دستگاه‌ها در آسمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دستگاه‌های الکترونیکی مختلفی که بر مبنای شبکه Gogo برای اتصال به اینترنت در آسمان استفاده می‌شوند، ‌84 مجهز به سیستم‌عامل موبایلی iOS اپل هستند و 16 درصد هم با سیستم‌عامل اندروید مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اگر فقط بخش گوشی‌های هوشمند را مورد توجه قرار دهیم، 73 درصد آن‌ها آیفون هستند و 26 درصد هم مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید به اینترنت آسمانی متصل می‌شوند. دو سیستم‌عامل بلک‌بری و ویندوزفون هم هر کدام یک درصد از این فضا را در اختیار دارند.
 
مطالب مرتبط
 


:: بازدید از این مطلب : 2648
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()