نوشته شده توسط : ali
طی هفته‌های اخیر اطلاعات مختلفی از تبلت گلکسی تب S سامسونگ که بطور رسمی در روز 12 ژوئن (22 خرداد) معرفی خواهد شد به بیرون درز کرده است.

طی هفته‌های اخیر اطلاعات مختلفی از تبلت گلکسی تب S سامسونگ که بطور رسمی در روز 12  ژوئن (22 خرداد) معرفی خواهد شد به بیرون درز کرده است. امروز تصاویر جدیدی از مدل 10.5 اینچی این تبلت منتشر شده است که اطلاعات دقیق‌تری به ما می‌دهد و البته مهر تاییدی بر بعضی از اطلاعات فاش شده از این تبلت می‌زند.

گلکسی Tab S 10.5 نیز مانند گلکسی Tab S 8.4 بسیار نازک است و فقط 6.6 میلی‌متر ضخامت دارد. البته این تبلت 465 گرم وزن دارد که در مقایسه با وزن 287 گرمی Tab S 8.4 سنگین‌تر است. پشت این تبلت از همان شیوه‌ی طراحی گلکسی S5 پیروی می‌کند اما در مجموع تبلت جذابی به نظر می‌رسد به خصوص که نوار شبه فلز کناره‌های تبلت جلوه‌ی خاصی به آن بخشیده است.
 


:: بازدید از این مطلب : 2645
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
بر اساس تحقیقاتی که در زمینه استفاده از گوشی‌های موبایل صورت گرفته، دانشمندان می‌گویند بسیاری از کاربران موبایل دچار نوعی توهم می‌شوند که احساس می‌کنند گوشی آنها داخل جیبشان می‌لرزد.

بر اساس تحقیقاتی که در زمینه استفاده از گوشی‌های موبایل صورت گرفته، دانشمندان می‌گویند بسیاری از کاربران موبایل دچار نوعی توهم می‌شوند که احساس می‌کنند گوشی آنها داخل جیبشان می‌لرزد.

بارها احتمالا برای همه کاربران هم پیش آمده که حس کنند گوشی آنها در حال لرزش است، اما هنگامی‌که آن را از جیبشان در می‌آورند متوجه می‌شوند که اشتباه کرده‌اند.

براساس این گزارش، این پدیده نخستین بار حدود پنج سال پیش کشف شد، اما هنوز نامی برای آن در نظر گرفته نشده، با این حال دانشمندان این پدیده را Hypovibochondria یا Ringxiety می‌نامند. به گفته محققان، این عارضه در میان ۹۰ درصد کاربران در سراسر دنیا وجود دارد. روانشناسان می‌گویند در حقیقت ذهن ما نسبت به زنگ خوردن گوشی‌های موبایل شرطی شده و ما رفتارهای وسواسی اجباری زیادی را روزانه انجام می‌دهیم که به نظر عادی می‌رسند.

آنها معتقدند، افرادی که مدام به تلفن همراه خود نگاه می‌کنند تفاوت چندانی با کسانی که مدام دست خود را می‌شویند، ندارند و این قضیه را می‌توان نوعی وسواس دانست و این موضوع همان عاملی است که باعث ایجاد حس غیرواقعی زنگ خوردن‌های خیالی می‌شود.

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2977
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
سامسونگ الکترونیکس تکنولوژی پیکسل جدید و پیشرفته ISOCELL را برای سنسور‌های CMOS معرفی کرد.
این تکنولوژی جدید، حساسیت نور را افزایش می‌دهد و به طور قابل ملاحظه‌ای جذب الکترون‌ها را کنترل می‌کند که نتیجه آن دقت بالا در رنگ‌ها حتی در نور کم است. ISOCELL کیفیت عکس‌ها را بهبود می‌بخشد و با این تکنولوژی جدید، کاربران موبایل‌های هوشمند و تبلت‌ها، می‌توانند تجربه جدیدی از عکس‌هایشان داشته باشند.

تائهون کیم، رییس قسمت بازرگانی سیستم LSI، گفت: "با پیشرفت‌هایی که در فناوری پیکسل و پردازش به وجود آمده‌است و با وجود دوربین‌های تبلت‌ها و موبایل‌ها، عکسبرداری از دنیای اطراف و اشتراک آنها آسان‌تر از هر موقع دیگری شده است.” او افزود: "فناوری ISOCELL، ابتکاری دیگر است که توانسته درجه کیفیت تصاویر را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد و پیشرو بودن سامسونگ را در فناوری‌های سنسور‌ دوربین موبایل‌ها نشان می‌دهد.

کیفیت سنسور دوربین با مقدار نوری که هر پیکسل دریافت می‌کند، مشخص می‌شود. رقابتی که در بازار برای افزایش رزولوشن دوربین و کیفیت عکس، بدون بزرگتر شدن خود دوربین وجود دارد، باعث شده پیکسل‌ها در حالیکه کوچکتر می شوند، کارایی بهتری پیدا کنند که این خود یک چالش و رقابت است.

 در رویارویی با این رقابت در گذشته، پیشرفت های قبلی در فناوری سنسور‌ها، متمرکز بر تقویت جذب نور هر پیکسل بود و فناوری پیکسل نیز از سیستم FSI (Front Side Illumination) به BSI (Back Side Illumination)، پیشرفت پیدا کرد که دیود‌های حساس به نور را در حداکثر بازدهی فتو‌الکتریک قرار می‌داد. در حالی که این سیستم BSI در زمان خود پیشرفت بسیار موثر و مفیدی بود، به دلیل کاهش مداوم اندازه پیکسل‌ها، محدودیت‌هایی در بهبود کیفیت عکس‌ها داشت.

در راستای این پیشرفت‌های عظیم در افزایش کیفیت سنسور‌های دوربین موبایل‌ها، سامسونگ به توسعه نسل بعدی فناوری پیکسل اقدام کرد. تکنولوژی ISOCELL، یک مانع فیزیکی بین همسایگی پیکسل‌ها و جدا بودن آنها از هم ایجاد می‌کند. این جدا‌بودن یا ایزوله بودن پیکسل‌ها، باعث جمع‌آوری فوتون‌های بیشتر توسط میکرو لنز و جذب آنها توسط فتودیود پیکسل می‌شود که تداخل‌های الکتریکی نا‌خواسته بین پیکسل‌ها را به حداقل می‌رساند و ظرفیت (FWC) را به حداکثر می‌رساند.
در مقایسه با سیستم BSI، سیستم ISOCELL، تداخل ها را تا ۳۰% کاهش می‌دهد که موجب دقت بالاتر رنگ‌ها و تولید رنگ‌های واقعی با وضوح بیشتر می‌شود و ظرفیت کامل (FWC) را ۳۰% افزایش می‌دهد که تصویر پویاتری را رقم می‌زند.

به علاوه، دوربینی با فناوری ISOCELL، زاویه اشعه (CRA) را تا ۲۰% عریض تر می‌کند که کاهش ارتفاع مژول دوربین را در پی دارد. این ویژگی در موبایل‌های باریک و کوچک کمک بسزایی می‌کند.

دوربین S5K4H5YB 8 مگاپیکسلی، اولین سنسور دوربین سامسونگ است که از پیکسل ISOCELL 1.12 میکرو متری و اپتیکال ۴/۱ اینچی استفاده می‌کند. هم اکنون نمونه S5K4H5YB در حال توزیع بین مشتریان است و در  انتهای سال ۲۰۱۳ به تولید انبوه می‌رسد.

بنا بر گزارش شرکت تحقیقاتی Techno System Research، در سال ۲۰۱۴، ۶۶ درصد از تلفن‌های هوشمند از سنسور‌های ۸ مگاپیکسل یا بالاتر استفاده می‌کنند.

 
مطالب مرتبط
 
برچسب ها: Khabar no ، خبر نو ، Khabareno


:: بازدید از این مطلب : 2743
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
تحلیل‌گران معتقدند عرضه آی‌پد ۶۴ بیتی رقابت بین صنعت کامپیوترهای رومیزی و تبلت را وارد مرحله‌ای جدید می‌کند و به شدت برروی فروش کامپیوترهای رومیزی تأثیر منفی می‌گذارد.

به گزارش Cnet، دویچه بانک پیش‌بینی‌هایش از فروش کامپیوترهای رومیزی در چند سال آینده را بر اساس اخبار عرضه تبلت آی‌پد تا پردازشگر ۶۴ بیتی تغییر داده‌است. میزان رشد پیش‌بینی شده عرضه PC در پایان سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ دو درصد کاهش پیدا کرده و به ترتیب به ۸ و ۶ درصد رسیده است.

 تحلیل‌گران دویچه بانک در یادداشت خود نوشته‌اند که عرضه آی‌پد به عنوان اولین تبلت جهان با پردازشگر ۶۴ بیت باعث می‌شود قابلیت‌های جدیدی به اپلیکیشن‌های موبایل اضافه شود و این امر به بازار کامپیوترهای رومیزی ضربه جدی وارد می‌کند.

 هنوز خبر رسمی از عرضه نسل بعدی آی‌پد با پردازشگر ۶۴ بیتی منتشر نشده اما اکثر تحلیل‌گران معتقدند با وجود تولید آی‌فون ۵S با پردازشگر ۶۴ بیتی و اینکه به زودی قرار است دو مدل آی‌پد و آی‌پد مینی جدید معرفی شوند، به احتمال زیاد این دو تبلت جدید اپل دارای پردازشگر ۶۴ خواهند بود.

 تحلیل‌گران دویچه بانک معتقدند تولید کنندگان کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ با عرضه اولترابوک‌های مجهز به ویندوز ۸ که زیر ۵۰۰ دلار قیمت دارند به جنگ تبلت‌های ۶۴ بیتی می‌روند. البته فروش اولترابوک‌های ۵۰۰ دلاری به معنی کاهش شدید سوددهی این شرکت‌ها است.

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2677
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
شواهد نشان می دهد که اغلب کاربران ایرانی با توجه به برند، وزن و نیز ظاهر، تبلت خود را انتخاب می کنند و البته به گفته فروشندگان برنامه های کاربردی نیز در درجه اهمیت برای خریداران قرار دارد.
قابل حمل بودن و کاربرد هر لحظه ابزارهای فناوری در دنیای دیجیتال امروز، مهمترین معیار برای کاربرانی محسوب می‌شود که هر لحظه و در هر مکان دوست دارند به منابع اطلاعاتی دسترسی داشته باشند شاید به همین دلیل است که در کمتر از یک سال گذشته رایانه های لوحی یا همین تبلتها به سرعت جایگزین کامپیوترهای خانگی (pc ) و حتی لپ تاپهایی شدند که به هیچ عنوان به فکرمان خطور نمی کرد که به این زودی از دور خارج شوند.

به گزارش مهر، شاید تا یکی دو سال گذشته تبلتها عموما برای استفاده کاربران حرفه ای از جمله پزشکان، مهندسان، دانشجویان و استادان که برنامه های نرم افزاری کاربردی سفارشی مرتبط با قلم درکار خود را بیشتر مورد استفاده قرار می دادند متصور می شد اما امروزه تبلت ها که پتانسیل جذب کاربران سطوح متوسط را نیز دارند از بین همه کاربران، مورد علاقه دانشجویان و دانش آموزانی نیز هستند که تمایل دارند یادداشت برداری سریعی سر کلاس داشته باشند.

همچنین صاحبان مشاغل تجاری که نیازمندند آنچه را در مسافرت های تجاری خود به ذهن بسپارند و به مدارک دیجیتال تبدیل کرده و در جایی مناسب ذخیره کنند و به همراه داشته باشند نیز از تبلت استفاده می کنند و به طور کل می توان گفت هم اکنون این کالا به پرطرفدارترین وسیله برای استفاده افراد در دنیای دیجیتال تبدیل شده است.

خوش اقبال ترین تبلتهای بازار

در بازارهای جهانی بیش از یکصد نوع تبلت به فروش می‌رسد که ده‌ها مدل از این تبلت‌ها در بازارهای فناوری داخلی نیز عرضه می‌شوند. این تبلتها برپایه سیستم عاملهایی مانند آندروئید، ویندوز و iOS از برندهایی چون اپل، سامسونگ، ایسوس، اچ پی، ایسر و بلک بری و ام اس آی و لنوو در بازار ایران به فروش می رسند که طبق بررسی های میدانی صورت گرفته توسط خبرنگار مهر، 3 برند اپل، ایسوس و سامسونگ بیشترین محبوبیت را در میان کاربران ایرانی دارند و در صدر فروش بازار تبلت قرار گرفته اند.

شواهد نشان می دهد که اغلب کاربران ایرانی با توجه به برند، وزن و نیز ظاهر، تبلت خود را انتخاب می کنند و البته به گفته فروشندگان برنامه های کاربردی نیز در درجه اهمیت برای خریداران قرار دارد.

در هفته ای که گذشت با توجه به کاهش 5 تا 10 درصدی نرخ تبلت و لپ تاپ در بازار دیجیتال کشور، فروش 2 مدل از تبلتهای برند ایسوس، 2 مدل از تبلتهای برند سامسونگ و یک مدل از تبلتهای برند اپل در صدر جدول پرفروشها قرار گرفت.

اپل همچنان پرطرفدار

آی پد اپل نه‌تنها در داخل ایران بلکه در سطح دنیا در رتبه نخست فهرست پرفروش‌ترین تبلت‌ها قرار دارد و فروشندگان بازار قدرت گرافیکی بالای آن، کیفیت تصاویر و همچنین امکان اجرای برنامه‌های کاربردی مختلف روی این تبلت را از ویژگی‌های این رایانه لوحی می دانند.

در بازار کامپیوتر ایران مدل  Ipad4 – 4G با حافظه 32 گیگابایتی اپل بازار فروش بسیار خوبی دارد و این محصول با حدود 2 میلیون و 900 هزار تومان یکی از پرفروش ترین و پر طرفدارترین تبلتهای بازار محسوب می شود.

این مدل نسخه بهبود یافته‌ iPad 3 است و اصلی ترین تفاوت آن با مدل قبلی مربوط به پردازنده‌ آن است؛ به نحوی که برخلاف iPad 3  که از چیپ A5X استفاده می‌کرد، نسل چهارم این تبلت از چیپ جدید Apple A6X استفاده می‌کند که دارای پردازشگر گرافیکی چهار هسته ای است؛ همچنین iPad 4  مجهز به Wi-Fi دو بانده با استاندارد 802.11 a/b/g/n، پشتیبانی پیشرفته از شبکه های پرسرعت  LTE، وب کم جدید FaceTime با قابلیت فیلم‌برداری HD 720p که در گوشی iPhone 5 نیز به کار گرفته شده بود و پورت رعد است.

این تبلت اپل دارای صفحه نمایش 9.7 اینچی رتینا با دقت 2048×1536 و باتری قدرتمند با شارژدهی بیش از 10 ساعت نیز است.

از دیگر ویژگیهای این محصول پرطرفدار می توان به پردازنده  Dual Core 1.6GHzو حافظه رم  2GB DDR3 و حافظه داخلی 128GB اشاره کرد.

سیستم عامل آی پد اپل IOS Ver6.0است و دوربین آن نیز 5 مگا پیکسل است و قابلیت نصب سیم کارت برای استفاده از تکنولوژی 3G و همچنین 4G را دارد.

تبلت ویندوزی محبوب ایسوس

به گزارش مهر، طرفداران سیستم عامل ویندوز، اقبال زیادی به تبلت برند ایسوس نشان می دهند و براین اساس مدل ASUS - Vivo Tab Smart – ME400CL از جمله پرفروش ترین مدلهای بازار کامپیوترهای جیبی است که حدود یک میلیون و 900 هزار تومان نیز قیمت داده می شود.

این تبلت ویندوزی که با سیستم عامل Windows 8 professional تولیدشده مشخصاتی شبیه به تبلت مایکروسافت یعنی Surface PRO دارد و قابلیت این را نیز دارد که مانند تبلت های خانواده TRANSFORMER ایسوس از یک کیبورد استفاده کند که البته به صورت پیش فرض جزو لوازم خود تبلت نیست.

فروشندگان بازار کیفیت صفحه نمایش و پردازنده قدرتمند چهار هسته ای تبلتی بسیار سریع را همراه با طراحی زیبا و بهره مندی از Windows 8  را از جمله دلایل پرفروش بودن این تبلت سبک می دانند.

تبلت Tab smart ایسوس دارای پردازنده  Quad Core 1.8GHz و حافظه رم 2GB DDR3 و حافظه داخلی 64GB است.

دوربین 8 مگا پیکسلی دارد و دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی است و قابلیت نصب سیم کارت برای استفاده از تکنولوژی 3G از دیگر مزایای آن است.

پدفون ایسوس گران اما پرفروش

در جمع پرفروش های بازار تبلت، Padfone Infinity برند ایسوس نیز با اینکه حدود 3 میلیون تومان قیمت داده می شود خوب می فروشد.

این تبلت آندرویدی با کاربری تبلت و گوشی یکی از برترین خلاقیت های سال 2013 به شمار می رود که دارای یک گوشی 5 اینچی است که همراه آن یک داک تبلت نیز ارائه می‌شود و کاربر می‌تواند در صورت تمایل گوشی را داخل این داک قرار داده و از آن به عنوان یک تبلت 10.1 اینچی استفاده کند. بدین ترتیب کاربر می‌تواند هر زمان که تمایل داشت از گوشی خود به عنوان یک تبلت نیز استفاده کند.

این مدل ایسوس تغییرات سخت افزاری زیادی نسبت به مدل گذشته خود Padfone 2 ندارد اما تصویر FULL HD این تبلت آن را کاملا متمایز کرده است.

پردازنده  Quad Core 1.7GHz و حافظه رم 2GB DDR3 و حافظه داخلی 32GB از جمله ویژگیهای این مدل ایسوس است که از سیستم عامل Android 4.1 و دوربین 13 مگاپیکسلی و قابلیت نصب سیم کارت برای استفاده از تکنولوژی 3G پشتیبانی می کند.

نوت 8 سامسونگ خوب می فروشد

طبق اعلام فروشندگان بازار مدل Note8 – N5100 کمپانی سامسونگ نیز با حدود 1.5 میلیون تومان قیمت در بازار تبلت ایران خوب می فروشد و در جمع 5 مدل پرفروش هفته قرار گرفته است.

تبلت Galaxy Note 8 صفحه نمایش 8 اینچی و از نوع TFT و با رزولوشن 1280×800 دارد و تراکم پیکسلی 189ppi  می دهد. قاب دور تبلت کمی ضخیم است طوری که باعث شده این تبلت از تبلت های دیگر سامسونگ کمی بزرگ‌تر باشد. پردازنده این تبلت چیپ Exynos 4 Quad است که پردازنده چهار هسته ای Cortex-A9 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز را کنترل می کند.

این تبلت دارای 2 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل نسخه 4.1.2 اندروید است و مانند  Note 10.1، بر روی این تبلت برنامه های AllShare، S Planner، S Note و FlipBoard وجود دارد. پشتیبانی از Wi-Fi، فناوری بلوتوث، GPS، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 32 گیگابایت و دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه دوربین مکالمات تصویری از جمله قابلیت های این تبلت است.

پرفروش دیگری از سامسونگ

مدل Note2 – N8000 کمپانی سامسونگ که حدود یک میلیون و 900 هزار تومان قیمت داده می شود از استقبال بالایی در میان مدلهای مختلف تبلت برخوردار است. این تبلت جدید سامسونگ بیش از هر تبلت دیگری به اصل تبلت ها یعنی قابلیت نت برداری و یا در واقع جایگزینی قلم و کاغذ نزدیک شده است.

وجود قلم در کنار این تبلت به کاربر این امکان را می‌دهد که استفاده از قلم و کاغذ را کنار گذاشته و تمامی نیاز های خود به نوت برداری را با همین تبلت برطرف سازد.

داشتن پردازنده  Quad Core 1.4GHz، حافظه رم 2GB DDR3 و حافظه داخلی 16GB از جمله ویژگیهای این مدل تبلت است که از سیستم عامل  Android 4.0 و دوربین 5 مگاپیکسل و صفحه نمایش 10.1 اینچی با قابلیت نصب سیم کارت برای استفاده از تکنولوژی 3G بهره می برد.

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2701
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
سرورهای جدید ایسوس و سایر محصولات رده سرور مانند مادربوردها و ایستگاه‌های پردازشی این شرکت از پردازنده‌های Xeon E5-2600 v2 با معماری پردازشی آیوی‌بریج سری EP پشتیبانی می‌کنند. این پردازنده‌ها دارای قدرت فوق‌العاده و کارایی بالا هستند و می‌توانند در سرورهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

ایسوس همزمان با اعلام پشتیبانی از پردازنده‌های آیوی‌بریج سری EP از جدیدترین محصولات خود شامل سرورهای نسل E7 ، مادربوردهای مجهز به تراشه Z9P برای سرورها، دو ایستگاه پردازشی به نام‌های ESC4000 G2 و ESC2000 G2 به همراه مادربوردهای Z9PE-D8 WS، P9X79-E WS و P9X79 برای استفاده در ایستگاه‌های پردازشی رونمایی کرد.

این محصولات برای پشتیبانی از پردازنده‌های نسل دوم زئون E5-2600  طراحی شده‌اند که با نام Bridge-EP شناخته می‌شود و علاوه بر توان پردازشی بالا، دارای مصرف بهینه انرژی هستند علاوه بر این انعطاف زیادی برای استفاده در محصولات مختلف دارند. این ویژگی‌ها راه‌حل‌های قدرتمندی برای استفاده در سازمان‌ها ارائه می‌دهند.

 

همچنین سرورها و مادربوردهای سرور ایسوس برای کنترل از راه دور سرور دارای سیستم مدیریت تحت وب این شرکت (ASWM) و یک رابط هوشمند مدیریت پلتفرم (IPMI)  به نام ASMB6-iKVM است.

جدیدترین سرورها، مادربوردهای سرور، ایستگاه‌های پردازشی و مادربورد ایستگاه‌های پردازشی ایسوس برای بکارگیری از حداکثر توان محصولات جدید اینتل در خانواده E5-2600 v2 طراحی شده‌اند. سرورهای نسل E7 ، مادربوردهای مجهز به تراشه Z9P برای سرورها، دو ایستگاه پردازشی به نام‌های ESC4000 G2 و ESC2000 G2 به همراه مادربوردهای Z9PE-D8 WS، P9X79-E WS و P9X79 ، با حداکثر فرکانس عملیاتی ۳٫۵ گیگاهرتز و ۱۲ هسته (۲۴ رشته پردازشی) توان قدرتمندی در این محصولات ارائه می‌کنند.

فناوری ساخت ۲۲ نانومتری و تکنولوژی ترانزیستورهای سه‌بعدی در آخرین پردازنده‌های اینتل، نیاز کمتری به توان مصرفی دارند و در نتیجه محصولات حرفه‌ای ایسوس با پردازنده‌های زئونE5-2600  نسل دوم، نسبت به مدل‌های پیشین عملکرد بهتری در زمینه مصرف انرژی نشان می‌دهند. همچنین سرورهای ایسوس و ایستگاه‌های پردازشی سری ESC دارای گواهینامه ۸۰ Plus در بخش توان مصرفی هستند به این معنی که حداقل راندمان مصرف انرژی در آنها ۸۰ درصد است که علاوه بر صرفه‌جویی بیشتر، در کاهش هزینه‌ها نیز موثر است. جدیدترین سرورها، مادربوردهای سرور، ایستگاه‌های پردازشی و مادربورد ایستگاه‌های پردازشی ایسوس از چندین رابط PCI Express 3.0 برای افزایش کارت گرافیکی و سایر ماژول‌های توسعه پشتیبانی می‌کنند. یکی از این اسلات‌ها برای ASUS PIKE (کیت اختصاصی توسعه درگاه‌ها) در نظر گرفته شده که یک راه‌حل سریع و آسان برای افزایش بخش‌های ذخیره‌سازی در پورت‌های SAS و SATA جهت پیکربندی Raid‌ است. تمام این مدل‌ها با رابط پرسرعت نسل سوم USB طراحی شده‌اند که سرعت آن به پنج گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.

 

نسل جدید محصولات رده سازمانی ایسوس از مدیریت از دور پیشرفته از طریق ماژول‌های ASWM و ASMB6-iKVM پشتیبانی می‌کنند. ماژول سازمانی ASWM با ارائه یک رابط ساده گرافیکی برای مدیریت آسان و متمرکز بخش‌های مختلف سرور مانند به‌روز‌رسانی بایوس و کنترل توان مصرفی استفاده می‌شود و ماژول ASMB6-iKVM مطابق با استاندارد IPMI 2.0 امکان مدیریت از راه دور تجهیزات مختلف حتی در زمانی که این تجهیزات خارج از سرویس و خاموش هستند را فراهم می‌کند.

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2674
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
تلفن های تاشو مدت زمان زیادی است که دیگر در بازار جای چندانی ندارند و سال ها است که در دوران موبایل های معمولی باقی مانده و هیچ پیشرفتی را به چشم ندیده اند.
تلفن های تاشو مدت زمان زیادی است که دیگر در بازار جای چندانی ندارند و سال ها است که در دوران موبایل های معمولی باقی مانده و هیچ پیشرفتی را به چشم ندیده اند. اما با شنیده ها و خبرهای چند ماه اخیر، احتمالا سامسونگ قصد دارد جان تازه ای به این دسته از موبایل ها بدمد و نسخه به روز شده ای از آنها را عرضه کند.
 
کمتر از یک ماه پیش بود که برای اولین بار اسمارت فون اندرویدی تاشو سامسونگ را در میان شایعات رؤیت کردیم و همان زمان بسیاری عقیده داشتند Galaxy Folder از همین ابتدا یک پروتوتایپ و پیش طرح مرده است. اما شواهد حاکی از آن است که سامسونگ همچنان مشغول کار بر روی این طرح است و احتمالا به زودی شاهد رونمایی آن خواهیم بود.
روز گذشته علاوه بر انتشار برخی تصاویر، کاتالوگی هم از جزئیات و مشخصات فنی این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است. طبق این اطلاعات تازه، اسمارت فون تاشو سامسونگ فاقد صفحه کلید فیزیکی بوده و به جای آن از دو نمایشگر ۳.۶۷ اینچی AMOLED با کیفیت WVGA بهره می برد.
 
پردازنده آن قرار است چیپ چهار هسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۴۰۰ باشد که بر مبنای معماری Cortex-A7 تولید شده. در کنار همه اینها شاهد حضور ۲ گیگابایت رم، دو دوربین و امکان ارتباطی LTE در محصول تازه سامسونگ خواهیم بود.
 
پس از انتشار نام احتمالی گلکسی فولدر، اکنون برخی صحبت های درگوشی حاکی از آن است این اسمارت فون با نام Samsung Galaxy Golden تنها در کره جنوبی به بازار عرضه خواهد شد. البته هنوز هیچ خبری مبنی بر تایید یا تکذیب عرضه جهانی آن و همچنین نام بین المللی اش در دست نیست.
 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2737
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
اندروید جیلی بیلی طی ماه گذشته میلادی (ژولای)‌به خوبی جای پای خود را به عنوان سلطان بلامنازع دنیای اندرویدها محکم کرد
اندروید جیلی بیلی طی ماه گذشته میلادی (ژولای)‌به خوبی جای پای خود را به عنوان سلطان بلامنازع دنیای اندرویدها محکم کرد. بنا بر جدیدترین گزارش سایت توسعه دهندگان اندروید ، جیلی بیلی که شامل اندروید 4.1 و اندروید 4.2 است، اکنون ۴۰.۵ درصد بازار ابزارهای اندرویدی را در چنگال خود گرفته.

این در حالی است که در ماه قبل از آن سهم جیلی بیلی تنها به ۳۸ درصد می رسید . و رشد روز افزون جیلی بیلی به درستی معنایی جز افول اندروید ۲.۳ نان  زنجبیلی ندارد. به گونه ای که سهم آن از ۳۴ درصد به ۳۳ درصد کاهش یافته است.

به نظر می رسد گوگل کمی سرعت آپدیت و عرضه نسخه های اصلی سیستم عامل موبایل اش را کاهش داده است. به گونه ای که اکنون بیش از یک سال است که جیلی بیلی آخرین نسخه اصلی ارائه شده است.

انتظار می رود که در اوایل سال آینده میلادی گوگل نسخه بعدی اندروید را با نام اندروید 5، «پای لیمو ترش» عرضه نماید.
 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2856
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
قیمت انواع دوربین عکاسی دیجیتال و کامپیکت در بازار به شرح زیر است.

نام

قیمت

دوربین فوجی اچ اس ۲۵ / FujiFilm FinePix HS25 EXR

۹,۵۰۰,۰۰۰ ریال

دوربین نیکون دی ۵۲۰۰ / Nikon D5200

32,000,000 ریال

دوربین کانن ۶ دی / Canon EOS-6D

65,000,000 ریال

دوربین کانن پاورشات جی ۱۵ / Canon Powershot G15

16,500,000 ریال

دوربین کانن پاورشات اس ایکس۵۰ / Canon Powershot SX50 HS

16,200,000 ریال

دوربین نیکون دی ۶۰۰ / Nikon D600

67,000,000 ریال

دوربین کانن پاورشات اس ایکس ۱۶۰ آی اس / Canon Powershot SX160 IS

6,200,000 ریال

دوربین کانن پاورشات اس ایکس ۵۰۰ آی اس / Canon Powershot SX500 IS

9,800,000 ریال

دوربین کانن ۶۵۰ دی / Canon EOS-650D

26,000,000 ریال

دوربین کانن ایکسوس ۱۲۵ اچ اس / Canon IXUS 125HS

6,000,000 ریال

دوربین کانن ایکسوس۵۰۰ اچ اس / Canon Ixus 500HS

5,800,000 ریال

دوربین نیکون دی ۳۲۰۰ / Nikon D3200

21,500,000 ریال

دوربین سونی آلفا نکس۷ / Sony Alpha NEX-7

48,000,000 ریال

دوربین دیجیتال کانن ایکسوس ۲۴۰ اچ اس / Canon Ixus 240HS

6,200,000 ریال

دوربین کانن پاورشات اس ایکس ۲۶۰ اچ اس / Canon PowerShot SX260 HS

8,600,000 ریال

دوربین کانن پاورشات اس ایکس۲۴۰ اچ اس / Canon PowerShot SX240 HS

8,300,000 ریال

دوربین کانن پاورشات دی ۲۰ / Canon PowerShot D20

11,500,000 ریال

دوربین کانن پاورشات آ ۴۰۰۰ آی اس / Canon PowerShot A4000 IS

4,200,000 ریال

دوربین کانن پاورشات آ۳۴۰۰ آی اس / Canon PowerShot A3400 IS

3,600,000 ریال

دوربین کانن پاورشات آ ۲۴۰۰ آی اس / Canon PowerShot A2400 IS

3,250,000 ریال

دوربین کانن پاورشات آ ۲۳۰۰ / Canon PowerShot A2300

3,100,000 ریال

دوربین کانن پاورشات آ۸۱۰ / Canon PowerShot A810

2,350,000 ریال

دوربین نیکون دی ۸۰۰ / Nikon D800 , D800E

103,000,000 ریال

دوربین کانن ۱ دی ایکس / Canon EOS-1D X

250,000,000 ریال

دوربین کانن ایکسوس ۱۱۰۰ اچ اس / Canon IXUS1100 HS

6,500,000 ریال

دوربین کانن ایکسوس۲۳۰ اچ اس / Canon IXUS230 HS

5,600,000 ریال

دوربین کانن پاورشات آ ۲۲۰۰ / Canon Powershot A2200

2,900,000 ریال

دوربین نیکون دی ۵۱۰۰ با لنز ۵۵-۱۸/ Nikon D5100+lens 18-55

20,000,000 ریال

دوربین کانن اس ایکس ۲۳۰ اس اچ/Canon SX230 HS

7,200,000 ریال

دوربین کانن ۶۰۰ دی با لنز ۵۵-۱۸ آی اس ۲/Canon EOS 600D+lens 18-55 IS II

21,000,000 ریال

دوربین کانن ۷ دی ( بدنه ) / Canon EOS-7D Body

39,000,000 ریال

دوربین نیکون دی ۹۰ ( بدنه )/ Nikon D90 Body

23,000,000 ریال

دوربین نیکون دی ۷۰۰۰ با لنز ۱۰۵-۱۸ / Nikon D7000 kit 18-105

42,000,000 ریال

دوربین نیکون دی ۳۱۰۰بالنز ۵۵-۱۸ / Nikon D3100

16,000,000 ریال

 

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 3323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
آخرین قیمت لپ تاپ در بازار به شرح زیر است.

برند(مدل)

گارانتی

قیمت(تومان)

Asus-Xseries-X450CC-i5-6-1T-2G

شرکت آوات

۲,۱۵۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X550CC-2117-4-750-2G

شرکت سازگار ۲ سال

۱,۶۷۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X550CC-i5-6-1T-2G

شرکت سازگار ۲ سال

۲,۲۵۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X450CC-i5-4-750-2G

شرکت آوات

۲,۰۵۹,۰۰۰

Asus-VivoBook-S550-Touch-i7-6-1T-4G

شرکت آوات

۳,۶۳۹,۰۰۰

Asus-Sseries-S300-i3-4-500

شرکت آوات

۲,۲۰۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X550CC-i7-6-1T-2G

شرکت آوات

۲,۸۲۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X550CC-i5-4-750-2G

شرکت آواژنگ

۲,۰۹۹,۰۰۰

Asus-Kseries-K46CB-i7-6-1T-4G

شرکت آواژنگ

۳,۰۵۹,۰۰۰

Asus-Kseries-K56CB-i5-6-1T-2G

شرکت سازگار

۲,۵۸۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X54HR-i3-2-500

الماس

۱,۳۵۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X54HR-B970-2-500

الماس

۱,۲۳۹,۰۰۰

Asus-Kseries-K46CB-i7-6-1T-2G

شرکت آواژنگ

۲,۸۰۹,۰۰۰

Asus-Kseries-K56CB-i7-6-1T-2G

شرکت آوات

۲,۹۵۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X44H-i3-4-750

شرکت الماس

۱,۴۷۹,۰۰۰

Asus-Nseries-N46VM-i5-6-1T-2G

شرکت الماس

۲,۶۰۹,۰۰۰

Asus-Nseries-N56VM-i5-6-1T-2G

شرکت الماس

۲,۹۲۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X44H-i3-2-500

شرکت الماس

۱,۳۴۹,۰۰۰

Asus-VivoBook-S550-Touch-i3-6-1T-2G

شرکت آوات

۲,۷۴۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X55VD-i3-4-750-1G

شرکت آوات

۱,۸۳۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X55VD-B980-4-750-1G

شرکت آواژنگ

۱,۶۱۹,۰۰۰

Asus-VivoBook-S550-Touch-i5-6-1T-2G

شرکت آوات

۳,۰۰۹,۰۰۰

Asus-VivoBook-S200-Touch-i3-4-500-Win8

شرکت آوات

۱,۸۰۹,۰۰۰

Asus Xseries-X55VD-i3-2-500-1G

شرکت آوات

۱,۶۷۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X44H-B970-4-750

شرکت الماس

۱,۳۴۹,۰۰۰

Asus-Kseries-K55VD-i5-6-1T-2G

شرکت الماس

۲,۳۵۹,۰۰۰

Asus-Gseries-G74SX-3D-i7-8-1.5T-3G-Win7-BLU

شرکت آوات ۲ سال

۵,۶۲۹,۰۰۰

Asus-VivoBook-S400CA-Touch-i5-4-500-Win8

شرکت آوات

۲,۴۱۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X501A-i3-4-500

سازگار

۱,۶۵۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X401A-i3-4-500

شرکت سازگار

۱,۶۵۹,۰۰۰

Asus-Zenbook-UX31E-i5-4-128-Win7

شرکت امرتات

۳,۵۵۹,۰۰۰

Asus-Zenbook-UX21E-i5-4-128-Win7

شرکت امرتات

۲,۵۹۹,۰۰۰

Asus-Xseries-X44H-B970-2-500

شرکت الماس

۱,۳۲۹,۰۰۰

Asus-Kseries-K45VD-i5-6-750-2G

شرکت سازگار

۲,۲۵۹,۰۰۰

Asus-Nseries-N46VM-i7-6-1T-2G

شرکت الماس

۲,۹۲۹,۰۰۰

Sony-vaio-E15-13RCX-i5-4-500-1G-Win8

شرکت لوتوس

۲,۵۹۹,۰۰۰

Sony-Vaio-E14-13BCX-i3-4-320-Win8

شرکت لوتوس

۲,۰۶۹,۰۰۰

Sony-Vaio-E15126CA-i3-4-500-Win8

شرکت لوتوس

۲,۳۷۹,۰۰۰

Sony-SVE-15-135-CX-i5-6-1T-Win8

شرکت لوتوس

۲,۶۱۹,۰۰۰

Sony-SVT-13-135-i5-6-500-Win8

شرکت لوتوس

۳,۰۳۰,۰۰۰

Sony-SVT-13-132-i3-4-500-Win8

شرکت لوتوس

۲,۵۶۰,۰۰۰

Sony-SVT-13-136-i5-6-500-Win8-Touch

شرکت لوتوس

۳,۲۲۵,۰۰۰

Sony-Vaio-S13A25-Plus-i5-12-750-1G-Win8-BLU

شرکت لوتوس

۳,۷۱۹,۰۰۰

Sony-Vaio-S13A25-Plus-i5-6-750-1G-Win8-BLU

شرکت لوتوس

۳,۶۳۵,۰۰۰

Sony-Vaio-S13A25PLB-i5-6-750-1G-Win8-BLU

شرکت لوتوس

۳,۶۰۰,۰۰۰

Sony-VAIO-SV-E14-117-FLB-i5-4-640-512M-Win7

شرکت لوتوس

۲,۴۵۵,۰۰۰

Acer-Vseries-V3-571G-i7-8-1T-4G

شرکت الماس

۲,۷۸۹,۰۰۰

Acer-Eseries-E1-571G-i3-2-500

      شرکت سازگار

۱,۲۳۹,۰۰۰

Acer-Vseries-V3-571G-i7-6-750-2G

شرکت الماس

۲,۳۰۹,۰۰۰

Acer-Aspire-E1-571G-i7-6-750-2G

شرکت سازگار

۲,۳۴۹,۰۰۰

Acer-Eseries-E1-571G-i5-4-750-2G

شرکت الماس

۱,۷۸۰,۰۰۰

Acer-Eseries-E1-531-B960-2-500

شرکت الماس

۱,۱۰۹,۰۰۰

Acer-Eseries-E1-531-B1000-2-320

شرکت الماس

۱,۰۲۹,۰۰۰

Acer-Aspire-E1-531G-B960-4-750-1G

شرکت الماس

۱,۳۵۹,۰۰۰

Acer-Eseries-E1-571G-i3-4-500-1G

شرکت سازگار

۱,۴۳۹,۰۰۰

Acer-Eseries-E1-571G-i5-4-500-1G

شرکت سازگار

۱,۶۵۹,۰۰۰

Acer-Vseries-V3-571G-i5-4-750-2G

شرکت سازگار ۲ سال

۱,۸۸۹,۰۰۰

DELL-5110-i5-4-500-1G

شرکت لوتوس

۱,۷۲۹,۰۰۰

HP-ProBook-4540-i5-4-750-2G

شرکت لوتوس

۲,۱۰۰,۰۰۰

IBM-Lenovo-Eseries-E430-i3-4-500-1G

شرکت سازگار

۱,۴۵۹,۰۰۰

IBM-Lenovo-Zseries-Z500-i7-6-1T-2G

سازگار

۲,۵۵۰,۰۰۰

IBM-Lenovo-Gseries-G580-i5-4-500-2G

شرکت سازگار

۱,۸۳۹,۰۰۰

IBM-Lenovo-Essential-B590-B960-4-500-1G

شرکت سازگار

۱,۳۰۹,۰۰۰

IBM-Lenovo-ideapad-Z500-i3-4-500-2G

شرکت سازگار

۱,۹۰۹,۰۰۰

IBM-Lenovo-Bseries-B590-B1000-2-500

شرکت سیستم پردازان

۹۷۹,۰۰۰

IBM-Lenovo-Essential-B590-B960-2-500

شرکت سازگار

۱,۰۸۹,۰۰۰

IBM-Lenovo-Essential-G580-i5-6-1T-2G

شرکت هماهنگ وبیمه ایران

۱,۹۱۹,۰۰۰

IBM-Lenovo-ideapad-Z500-i5-6-1T-2G

شرکت سازگار ۲ سال

۲,۲۳۹,۰۰۰

IBM-Lenovo-Gseries-G580-i5-4-500-1G

شرکت هماهنگ وبیمه ایران

۱,۷۵۹,۰۰۰

IBM-Lenovo-Eseries-E530-Thinkpad-i5-4-750-2G

شرکت سازگار

۱,۹۵۹,۰۰۰

MSI-Cseries-CX41-i5-6-500-2G-Win7

ماتریکس

۲,۱۷۵,۰۰۰

MSI-Cseries-CR650-Dual-4-320-Win7

ماتریکس

۱,۳۲۵,۰۰۰

MSI-Cseries-CX61-i7-6-500-2G-Win7

ماتریکس

۲,۶۷۵,۰۰۰

MSI-Cseries-CX61-i5-6-500-2G-Win7

ماتریکس

۲,۱۷۵,۰۰۰

Fujitsu-LifeBook-S761-i3-4-320

لوتوس

۱,۶۵۹,۰۰۰

Fujitsu-LIFEBOOK-AH532-i5-4-750-1G

شرکت الماس و آواژنگ

۱,۷۹۹,۰۰۰

Apple-MacBookAir-Series-MD232-i5-4-256-Mac

شرکت لوتوس

۵,۰۴۰,۰۰۰

Apple-MacBookPro-series-MD102-i7-8-750-Mac

شرکت لوتوس

۵,۰۹۹,۰۰۰

Apple-MacBookPro-series-MD101-i5-4-500-Mac

شرکت لوتوس

۳,۹۹۰,۰۰۰

 
مطالب مرتبط


:: بازدید از این مطلب : 2680
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()