نوشته شده توسط : ali

لیست قیمت

 

قیمت ماشین حساب



:: بازدید از این مطلب : 2184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
Touch ID اسکنر اثر انگشت اپل است که در حال حاضر با کلید خانگی آیفون 5s این کمپانی ادغام شده است.

Touch ID اسکنر اثر انگشت اپل است که در حال حاضر با کلید خانگی آیفون 5s این کمپانی ادغام شده است. بنا بر اظهارات این تحلیلگر، سال پیش 36 میلیون واحد آیفون 5s با اسکنر Touch ID روانه‌ی بازار شده و اکنون انتظار می‌رود شاهد بهره‌گیری از این ویژگی در نسخه‌ی 4.7 اینچی و نیز 5.5 اینچی آیفون 6 باشیم. مینگ‌چی همچنین انتظار دارد که نسل بعدی آیپد ایر و نیز نسل جدید آیپد مینی رتینا نیز با همراهی حسگر اثر انگشت طراحی و تولید شوند. این تحلیلگر همچنین اعلام کرده که ممکن است اپل به منظور افزایش دوام Touch ID، تصمیم به استفاده از قلع در تولید اسکنر خود داشته باشد.

او در ادامه پیش‌بینی کرده که طی سال جاری میلادی، حدود 120 میلیون دستگاه iOS مجهز به حسگر Touch ID روانه‌ی بازار مصرف شوند و این سیر با ارائه‌ی 233 میلیون دستگاه در سال آینده روند صعودی به خود بگیرد. کمپانی TSMC که در ساخت تجهیزات صنعتی فناوری متخصص است، در تولید Touch IDهای اپل دخیل بوده و به منظور جلوگیری از خش‌ها و آسیب‌های احتمالی که می‌تواند نقش نابودگر برای عملکرد اسکنر داشته باشند، از یاقوت کبود در تولید آن بهره می‌برد.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 2648
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
آنچه از تصویر می‌توان متوجه شد، این است که تلفن گلکسی اس ۵ اکتیو برای شبکه مخابراتی AT&T ارائه خواهد شد؛ اما احتمالا پس از مدت کوتاهی شاهد عرضه آن از طریق فروشگاه‌های دیگر نقاط دنیا نیز خواهیم بود.

آنچه از تصویر می‌توان متوجه شد، این است که تلفن گلکسی اس ۵ اکتیو برای شبکه مخابراتی AT&T ارائه خواهد شد؛ اما احتمالا پس از مدت کوتاهی شاهد عرضه آن از طریق فروشگاه‌های دیگر نقاط دنیا نیز خواهیم بود. براساس اطلاعاتی که evleaks فاش نموده، تلفن گلکسی اس ۵ اکتیو از نظر ظاهری شباهت‌های بسیاری به گلکسی اس ۵ اصلی دارد و از همان طراحی در بدنه پشتی بهره می‌برد.

گفته می‌شود گلکسی اس ۵ اکتیو به یک صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچ با رزولوشن 1080p، پردازنده Snapdragon 801، دو گیگابایت حافظه رم، سنسور سنجش ضربان قلب و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی از نوع ISOCELL مجهز می‌شود. این بدین معنا است که نسخه اکتیو از گلکسی اس ۵ از نظر قدرت سخت‌افزاری در سطح نسخه اصلی اس ۵ است. آنچه که گفته می‌شود در نسخه اکتیو وجود دارد، یک دکمه فیزیکی به نام Active Key است که کاربر می‌تواند آن را هر طور که مایل است تنظیم نموده و مثلاً برای عکس‌برداری زیر آب یا موارد دیگر از آن استفاده کند.

هنوز مشخص نیست که گلکسی اس ۵ اکتیو در مقایسه با نسخه اصلی گلکسی اس ۵ چقدر مقاومت بیشتری در برابر نفوذ مایعات و گرد‌و‌غبار دارد.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 2771
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
تمامی این رکوردها توسط مادربرد Z97X-SOC Force گیگابایت به ثبت رسیده است که در حال حاضر یکی از پیشرفته‌ترین مادربرد اورکلاکینگ دنیا به شمار می رود.

تمامی این رکوردها توسط مادربرد Z97X-SOC Force گیگابایت به ثبت رسیده است که در حال حاضر یکی از پیشرفته‌ترین مادربرد اورکلاکینگ دنیا به شمار می رود.

یکی از مهمترین ویژگی‌های مادربردهای اورکلاکینگ گیگابایت این است که طراحی آنها مستقیماً زیر نظر HiCookie، یکی از اورکلاکرهای برجسته دنیا طی سال‌های اخیر، انجام می‌شود. به این ترتیب در مادربردهای مخصوص اوکلاکینگ گیگابایت، تمامی نیازهای اورکلاکرها مد نظر قرار گرفته می‌شود و بخش‌هایی از مادربرد که بیشترین فشار را حین اورکلاک‌کردن متحمل می‌شوند، با دقت و وسواس بیشتری طراحی می‌گردند. همچنین در این بخش‌ها از قطعات با کیفیت‌تری نیز استفاده می‌شود که پایداری، دوام و طول عمر بیشتری نسبت به قطعات معمولی‌تر ارائه می‌کنند.

مادربردهای اورکلاینگ سری ۸ گیگابایت نیز سال گذشته از جانب تامزهاردورد عنوان بهترین مادربرد اورکلاکینگ را کسب نمودند.

گیگابایت در طراحی مادربردهای اورکلاکینگ سری 9 خود امکانات منحصر به فردی از جمله کلیدهای آنبرد دسترسی سریع OC Touch، کلید OC Ignition و کلیدهای فعال و غیر‌فعال‌کردن تمامی اسلات‌های PCIe و حافظه به صورت جداگانه را تعبیه کرده است که اورکلاک‌کردن را حتی برای کاربران غیر‌حرفه‌ای نیز آسان می‌کند.

همچنین مادربرد Z97X-SOC Force مجهز به نسل جدید درگاه‌های اتصال سریع SATA Express، چیپ صوتی Realtek ALC 1150 با کیفیت بالای 115 دسیبل و شبکه Killer E2200 است که پیش از این تنها در مادربردهای گیمینگ مشاهده می‌شدند. فضای بایوس این مادربرد نیز در سه حالت طراحی گردیده که اعمال تنظیمات را بسیار ساده و در دسترس نموده است.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 2613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
ظاهراً نسل دوم از تلفن‌های اندرویدی نوکیا که از آن‌ها با عنوان Nokia X2 نیز یاد می‌شود

ظاهراً نسل دوم از تلفن‌های اندرویدی نوکیا که از آن‌ها با عنوان Nokia X2 نیز یاد می‌شود، قرار است به صفحه‌نمایش ۴.۳ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، دوربین پشت ۵ مگاپیکسل، دوربین جلو ۰.۳ مگاپیکسل و پردازنده ۲ هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتز مجهز شود. گفته می‌شود در این تلفن از پردازنده Snapdragon 200 ساخت کوالکام که با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز کار می‌کند، استفاده خواهد شد. تلفن Nokia X2 همچنین از حافظه رم ۱ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی ۴ گیگابایت پشتیبانی خواهد کرد که البته از طریق درگاه میکرو SD امکان افزایش حافظه ذخیره‌سازی وجود خواهد داشت.

این مشخصات فنی نشان می‌دهند که همچون نوکیا ایکس‌ فعلی، شاهد یک تلفن ارزان‌قیمت با سخت‌افزار ضعیف خواهیم بود. در واقع استراتژی نوکیا و مایکروسافت برای عرضه تلفن‌های اندرویدی سری ایکس، نسبت به قبل تفاوتی نکرده است و ردموندی‌ها تمایل دارند تا رابط‌کاربری ویندوز‌فون را از طریق اکوسیستم اندروید به مردم نشان دهند و همچنین نفوذ خود را در بازار تلفن‌های هوشمند کشورهای در حال توسعه افزایش دهند.

تلفن Nokia X که زمان زیادی از ورود آن به بازار نمی‌گذرد، مجهز به صفحه‌نمایش ۴ اینچ با رزولوشن WVGA، حافظه رم ۵۱۲ مگابایت، حافظه ذخیره‌سازی ۴ گیگابایت، درگاه میکرو SD، دوربین ۵ مگاپیکسل و باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. به این ترتیب نوکیا X2 در واقع یک بروز رسانی نه چندان بزرگ نسبت به نسل قبلی است.

اما این خبر نشان می‌دهد که نوکیا حتی پس از پیوستن به مایکروسافت نسبت به ارائه تلفن‌های اندرویدی ادامه خواهد داد.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 3085
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
اچ‌تی‌سی پس از دو تلفن ویندوزفون 8X و 8S دیگر محصول مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت، معرفی نکرد.

اچ‌تی‌سی پس از دو تلفن ویندوزفون 8X و 8S دیگر محصول مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت، معرفی نکرد. مدت زیادی از ارائه این محصولات می‌گذرد و اخیرا شایعاتی مبنی بر ورود دوباره اچ‌تی‌سی به دنیای ویندوزفون با ارائه یک محصول جدید، شنیده می‌شد. حال گفته می‌شود تایوانی‌ها که روابط خوبی با مایکروسافت دارند، به زودی یک تلفن ویندوزفون شبیه به پرچمدار اندرویدی جدید خود،ِ وان ام ۸ را معرفی خواهند کرد. حساب توئیتر evleaks دقایقی پیش اعلام نمود که این تلفن هوشمند با نام W8 با همکاری اوپراتور ورایزون، در سه‌ماه سوم سال میلادی روانه به طور رسمی معرفی خواهد شد.

همان طور که انتظار هم می‌رفت این تلفن به نظر ظاهری احتمالا شباهت بالایی به پرچمدار اندرویدی این کمپانی، یعنی وان ام ۸ خواهد داشت. در توییت evleaks آماده که W8 مجهز به همان اسپیکرهای بوم‌ساوند به کار رفته در وان ام ۸ خواهد بود و از فناوری Duo Camera اچ‌تی‌سی نیز بهره خواهد برد. این بدان معنا است که در این دستگاه نیز شاهد استفاده از دو دوربین، یکی برای ثبت تصویر و دیگری برای ثبت اطلاعات عمق تصویر خواهیم بود.

W8 به همراه نسخه جدید ۸.۱ سیستم عامل ویندوزفون و سخت‌افزاری مبتنی بر معماری A9 آرم ارائه خواهد گردید. هنوز اطلاعات بیشتری از این تلفن در دست نیست
 
 


:: بازدید از این مطلب : 2683
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
گزارش‌ها حکایت از این دارند که کوپرتیونیی‌ها از انتشار ویدئوی مربوط به Dr.Dre بسیار آزرده خاطر شده‌اند، اما با این حال با نهایی شدن این خرید، Dr.Dre و Lovine روانه‌ی اپل خواهند شد.

گزارش‌ها حکایت از این دارند که کوپرتیونیی‌ها از انتشار ویدئوی مربوط به Dr.Dre بسیار آزرده خاطر شده‌اند، اما با این حال با نهایی شدن این خرید، Dr.Dre و Lovine روانه‌ی اپل خواهند شد. هنوز اطلاعاتی در مورد سمت‌های بنیان‌گذاران Beats در اپل منتشر نشده است.

گمانه‌زنی‌های اولیه حکایت از این داشتند که اپل در پی استفاده از سرویس موسیقی Beats برای جبران افول سرویس آیتونز است. اما به‌نظر می‌رسد تجارت پرسود هدفون‌های Beats نظر کوپرتینویی‌ها را به خود جلب کرده است. تیم‌کوک در این خصوص موسیقی را دارای جایگاه خاصی در زندگی و قلب اپلی‌ها خوانده است. وی این عامل را یکی از عمده دلایلی خوانده است که اپل را مجاب به سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی موسیقی و گردهم آوردن تیم‌های کارکشته برای ایجاد خلاقانه‌ترین محصولات و سرویس‌ها در حوزه‌ی موسیقی کرده است.

Lovine نیز در این خصوص این چنین اظهار نظر کرده است:

من همیشه یک اعتقاد قلبی به نزدیکی محصولات Beats به اپل داشتم. ما در زمان تاسیس کمپانی Beats از اپل الهام گرفتیم تا محصولات خود را با ترکیبی از فرهنگ و فناوری به بازار عرضه کنیم. تعهد اپل به موسیقی، طرفداران موسیقی، هنرمندان و شاعران و در کل صنعت موسیقی ستودنی است.

اپل 2.6 میلیارد دلار از مبلغ مورد نظر را بصورت نقد و 400 میلیون دلار باقی‌مانده را از طریق سهام پرداخت خواهد کرد

براساس اطلاعات منتشر شده، اپل 2.6 میلیارد دلار از مبلغ مورد نظر را بصورت نقد و 400 میلیون دلار باقی‌مانده را از طریق سهام پرداخت خواهد کرد. تصاحب کمپانی Beats توسط اپل باید به تصویب مراجع ذیصلاح برسد، اما انتظار می‌رود این خرید تا شهریور ماه نهایی شده و شاهد فعالیت رسمی Beats زیر پرچم اپل باشیم.

همانطور که انتظار می‌رود، باید شاهد استفاده از دستاوردهای Beats در نسل آتی محصولات اپل در حوزه ی موسیقی باشیم، هرچند مصاحبه‌ی تیم‌کوک با نیویورک‌تایمز جزئیاتی را از این خرید ارائه نکرده است. وی در مصاحبه‌ی خود خبر از محصولاتی داده است که با ویژکی‌های منحصربفرد خود، کاربران را حیران خواهند ساخت. وی وعده‌ی عرضه‌ی محصولاتی را داده است که منجر به بالارفتن کیفیت موسیقی از وضعیت کنونی خواهد شد. براساس برخی از گمانه‌زنی‌ها اپل برای رقابت با سرویس‌های استریم موسیقی همچون Spotify، Pandora  و Rdio به دنبال Beats بوده است تا با بهره‌گیری از سرویس این کمپانی، به مقابله با رقبای خود برخیزد.

به‌مناسبت خرید کمپانی Beats توسط اپل، این کمپانی اپلیکیشن خود را برای سیتسم‌عامل iOS بروزرسانی کرده است. همچنین آبونمان اشتراک سرویس Beats با کاهشی 20 دلاری به 100 دلار برای اشتراک یک ساله کاهش یافته است. براساس گفته‌های تیم‌کوک، سرویس موسیقی Beats همچنان برای کاربران اندروید و ویندوزفون در دسترس خواهد بود.

 


:: بازدید از این مطلب : 2741
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
همانطور که گفته شد، تبلت‌های 8 و 10 اینچی ویندوزی که با نام Encore معرفی شده‌اند که از مشخصات سخت‌افزاری چندان بالایی بهره نمی‌برند.

همانطور که گفته شد، تبلت‌های 8 و 10 اینچی ویندوزی که با نام Encore معرفی شده‌اند که از مشخصات سخت‌افزاری چندان بالایی بهره نمی‌برند. توشیبا در این تبلت‌ها از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اینتل اتم بهره برده است. ضمناً رزولوشن صفحه‌ی نمایش این تبلت‌ها 1,280 در 800 پیکسل است. توشیبا برای نسخه‌ی 8 اینچی قیمت ۲۰۰ دلاری و برای نسخه‌ی 10 اینچی 270 دلار در نظر گرفته است.

ارزان‌ترین نسخه‌ی معرفی شده، نسخه‌ی اندرویدی تبلت 7 اینچی با نام Excite است که توشیبا قیمت 110 دلاری را برای آن در نظر گرفته است. معمولاً بسیاری از تبلت‌های اندرویدی در این بازه‌ی قیمت، محصولاتی تولید شده توسط کمپانی‌های چینی هستند؛ اما تبلت‌های توشیبا جزء معدود محصولاتی است که توسط برند‌های شناخته شده با قیمت پایین به بازار عرضه خواهد شد

سخه‌ی اندرویدی این تبلت که با نام Excite شناخته می‌شود، با توجه به قیمت بسیار پایین، امکانات جالب توجهی را ارائه می‌دهد. این محصول از تراشه‌ی اینتل اتم بهره می‌برد که باتری آن توانایی تأمین انرژی این تبلت را برای 8 ساعت دارا است. رزولوشن صفحه‌ی نمایش این تبلت 1,024 در 600 است که آخرین نسخه از اندروید را همراه خواهد داشت.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 2656
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
بر اساس گزارش TK Tech News، اولین ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی بصورت آزمایشی One Wear نامیده شده و ممکن است در اواخر ماه آگوست یا اوایل سپتامبر معرفی شود.

بر اساس گزارش TK Tech News، اولین ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی بصورت آزمایشی One Wear نامیده شده و ممکن است در اواخر ماه آگوست یا اوایل سپتامبر معرفی شود. گفته شده است که دستگاه موسوم به HTC One Wear همچون Moto 360 موتورولا از طراحی دایره‌ای برخوردار خواهد بود و احتمالا اچ‌تی‌سی آن را در دو مدل عرضه می‌کند که یکی از جنس فلز و دیگری پلی‌کربنات خواهد بود. این همان اقدامی است که سامسونگ در خصوص ساعت‌های Gear 2 و Gear 2 Neo خود انجام داده است.

با وجود اینکه اطلاعات ارائه شده هنوز قابل تایید نیست، اما قطعیت یک مساله بر ما واضح است: ساعت هوشمند جدید HTC به سیستم‌عامل Android Wear گوگل مجهز خواهد شد که در ماه مارس با ذکر نام HTC و برخی دیگر کمپانی‌ها نظیر سامسونگ، ال‌جی و موتورولا بعنوان شرکای سخت‌افزاری معرفی شد. امیدوارم به زودی اطلاعات بیشتری در خصوص این فناوری هیجان‌انگیز که ساخته‌ی دست HTC خواهد بود بدست آوریم.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 2746
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
وبلاگ سم‌موبایل با انتشار تصاویری منتسب به برادر کوچک‌تر گلکسی S5 نوید معرفی این تلفن‌هوشمند را با ارث گرفتن ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی بزرگ‌تر داده است.

وبلاگ سم‌موبایل با انتشار تصاویری منتسب به برادر کوچک‌تر گلکسی S5 نوید معرفی این تلفن‌هوشمند را با ارث گرفتن ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی بزرگ‌تر داده است. براساس اطلاعاتی که می‌توان از این تصویر دریافت کرد، به‌نظر می‌رسد گلکسی S5 مینی از وجود سنسور اثرانگشت و همچنین سنسور ضربان‌سنج در پشت تلفن‌هوشمند بهره می‌برد. در این بین نباید قابلیت ضدآب بودن را نیز به دست فراموشی سپرد. شاید وجود چنین ویژگی‌های راه را برای حضور سایر ویژگی‌های نرم‌افزاری از جمله مد ذخیره‌ی نیرو و سایر ویژگی‌ها هموار سازد.

تصاویر منتشر شده شواهدی دال بر سخت افزار استفاده شده در این تلفن‌هوشمند ارائه نمی‌دهد، اما یکی از منابع داخلی مدعی شده است که سامسونگ این محصول را همچون نسخه‌های پیشین با مشخصات سخت‌افزاری پایین‌تری روانه‌ی بازار خواهد کرد. می‌توان انتظار داشت تا شاهد حضور این تلفن‌هوشمند با صفحه‌ی نمایش 4.5 اینچی AMOLED و رزولوشن 720p، پردازنده‌ی 4 هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتزی، حافظه‌ی رم 1.5 گیگابایتی، دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و 2 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. لازم به‌ذکر است که سامسونگ حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی را با قابلیت افزایش از طریق اسلات میکرو SD در این محصول تعبیه کرده است.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 2579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()